چیف جسٹس کے اعزاز میں فُل کورٹ ریفرنس کاایک جج نے بائیکاٹ کردیا، جانتے ہیں وہ معزز جج کون ہیں ؟     No IMG     الیکشن کمیشن آف پاکستان نے گوشوارے جمع نہ کروانے پر 322 ارکان کی رکنیت معطل     No IMG     حکومت کا غیر قانونی موبائل فونز ضبط کرنے کا فیصلہ     No IMG     امریکہ نے پریس ٹی وی کی اینکر پرسن کو بغیر کسی جرم کے گرفتار کرلیا     No IMG     سندھ میں آئینی تبدیلی لائیں گے، فواد چودھری     No IMG     کسی کی خواہش پرسابق آصف زرداری کو گرفتار نہیں کرسکتے، نیب     No IMG     نئے پاکستان میں تبدیلی آگئی تبدیلی آگئی، اب لاہور ایئرپورٹ پر شراب دستیاب ہوگی     No IMG     برطانوی وزیراعظم ٹریزامےکیخلاف تحریکِ عدم اعتماد ناکام ہوگئی     No IMG     وزیراعظم کی رہائش گاہ پر وفاقی کابینہ کا ہنگامی اجلاس طلب     No IMG     گاڑیوں کی درآمد پر ٹیکس اب غیر ملکی کرنسی میں ادا کرنا ہوگا, وزیر خزانہ     No IMG     تائيوان, کے معاملے ميں مداخلت برداشت نہيں کی جائے گی, چين     No IMG     امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے ترکی کی معیشت کو تباہ کرنے کے بیان سے یوٹرن لیتے ہوئے کہا ہے کہ دونوں ممالک کے درمیان معاشی ترقی کے وسیع مواقع ہی     No IMG     وزیراعظم سے سابق امریکی سفیر کیمرون منٹر کی ملاقات     No IMG     آپ لوگ کام نہیں کر سکتے چیف جسٹس نے اسد عمرکو دو ٹوک الفاظ میں کیا کہہ ڈالا     No IMG     شادی والے گھر میں آگ لگنے سے دلہن سمیت 4 خواتین جاں بحق     No IMG    

یونان سے غیر قانونی طور پر اٹلی جانے کی کوشش کرنے والے اڑتیس افراد گرفتار
تاریخ :   18-12-2017

یونانی ساحلی محافظوں نے یونان سے غیر قانونی طور پر اٹلی جانے کی کوشش کرنے والے اڑتیس افراد کو گرفتار کر لیا ہے۔ علاوہ ازیں انسانوں کے دو مشتبہ اسمگلروں کو بھی حراست میں لے لیا گیا ہے۔

ورلڈ فاسٹ نیوز فار یوکو  یونانی دارالحکومت ایتھنز سے ملنے والی رپورٹ کے  مطابق غیر قانونی طور پر اٹلی جانے کی کوشش کرنے والے درجنوں افراد کی گرفتاری کا یہ واقعہ آج اٹھارہ دسمبر بروز پیر پیش آیا۔

تفصیلات کے مطابق یہ تارکین وطن یونان کے جزیرہ نما موریا کے میتھونی نامی علاقے سے بحیرہ آیونین کے طویل سمندری راستوں کے ذریعے بظاہر اٹلی جانے کی کوشش میں تھے۔ اسی دوران یونانی سکیورٹی حکام نے سمندری پانیوں میں موجود ان کی کشتی کی نشاندہی کر لی۔ یونانی کوسٹ گارڈز نے ایک ریسکیو آپریشن کرتے ہوئے کشتی میں سوار پینتیس افراد کو گرفتار کر لیا۔

اسی دوران کوسٹ گارڈز نے بحیرہ آیونین کے انہی پانیوں میں ایک اور کشتی کی نشاندہی بھی کر لی، جس پر ترکی کا پرچم لہرا رہا تھا۔ یونانی ساحلی محافظوں نے جب اس کشتی کی تلاشی لی، تو اس میں بھی تین تارکین وطن سوار تھے، جس کے بعد حکام نے ترک کشتی میں سوار دو دیگر ترک شہریوں کو انسانوں کی اسمگلنگ کے الزام میں گرفتار کر لیا۔

یونانی کوسٹ گارڈز کے ایک اہلکار نے ڈی پی اے سے گفتگو کرتے ہوئے کہا، ’’یہ اسمگلر بظاہر دوسری کشتی میں سوار تارکین وطن کو لینے آئے تھے اور ان کی منزل اٹلی تھی۔‘‘

ایتھنز میں حکام کا کہنا ہے کہ ان افراد کی گرفتاری کے بعد میتھونی کے علاقے میں مزید تارکین وطن کی تلاش بھی کی جا رہی ہے، جو ممکنہ طور پر انسانوں کی اسمگلنگ کرنے والے اسی گروہ کی مدد سے بحیرہ آیونین کے ذریعے اٹلی جانے کے خواہش مند تھے۔ حکام نے اس خدشے کا اظہار بھی کیا ہے کہ اس کارروائی کے بعد دیگر پناہ گزین روپوش ہو گئے ہیں۔

یونانی سکیورٹی اہلکاروں کے مطابق حالیہ عرصے کے دوران جزیرہ نما موریا کے جنوب مغربی علاقوں سے اٹلی جانے کی کوشش کرنے والے تارکین وطن کی کشتیاں تواتر سے دکھائی دے رہی ہیں۔ کوسٹ گارڈز کے مطابق بلقان کی ریاستوں سے زمینی راستوں کے ذریعے شمالی اور مغربی یورپ پہنچنے کے راستے بند ہونے کے بعد سے انسانوں کے اسمگلر ترکی اور مصر کے ساحلوں سے بحیرہ روم کے انہی انتہائی طویل اور خطرناک سمندری راستوں کے ذریعے پناہ کے متلاشی افراد کو اٹلی لے جانے کی کوشش کر رہے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
دبئی: اونٹوں کے علاج کے لئے دنیا کا پہلا ‘ اسپتال
ہائی کورٹ کے جسٹس شوکت عزیز صدیقی سے وکیل نے بدتمیزی کی جس پر عدالت نے وکیل کا لائسنس معطل کرکے گرفتاری کا حکم دے دیا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »