وزیراعظم عمران خان نے مکران کوسٹل ہائی وے پر دہشت گردی کی سخت مذمت کرتے ہوئے حکام سے واقعے پر رپورٹ طلب کر لی     No IMG     افغانستان اور افغان طالبان کے درمیان مذاکرات ایک مرتبہ پھر کھٹائی میں پڑتے دکھائی دے رہے ہیں     No IMG     وزیراعظم عمران خان نے نیا پاکستان ہاؤسنگ اسکیم کا افتتاح کردیا     No IMG     ایران کے وزیر خارجہ کی ترک صدر اردوغان کے ساتھ ملاقات     No IMG     عمان کے وزیر خارجہ نے اپنے ایک بیان میں شام کی عرب لیگ میں واپسی پر تاکیدکی     No IMG     سعودی عرب کی ایک کمپنی نے ترکی میں 100 ملین ڈالر کا سرمایہ لگانے کا اعلان     No IMG     روس کی سرحد پربرطانوی فوجی ہیلی کاپٹروں کی تعیناتی پر شدید رد عمل     No IMG     چین ,نے سی پیک پر بھارت کے اعتراضات کو مسترد کردیا     No IMG     چلی میں چھوٹا طیارہ ایک گھر پر گر کر تباہ ہوگیا، جس کے نتیجے میں 6 افراد ہلاک     No IMG     فیصل آباد میں جعلی اکاﺅنٹ پکڑے گئے‘بنکوں کا عملہ بھی ملوث نکلا     No IMG     حمزہ شہبازعبوری ضمانت میں توسیع کے لیے ہائی کورٹ پہنچ گئے     No IMG     عوامی مقامات پر غیر مناسب لباس ممنوع، 5 ہزار ریال جرمانہ     No IMG     عالمی بینک نے پاکستان سے جوہری پروگرام، جے ایف 17 تھنڈر، بحری آبدوزوں اور سی پیک قرضوں کی تفصیلات فراہم کرنے کا مطالبہ کردیا     No IMG     امریکی شہری پاکستان کا غیر ضروری سفر کرنے سے گریز کریں, امریکی محکمہ خارجہ     No IMG     ملک بھر میں شدید طوفان آنے کا خدشہ     No IMG    

ڈونلڈ ٹرمپ بطور امريکی صدر چين کے اپنے پہلے سرکاری دورے پر آج بيجنگ پہنچ گئے
تاریخ :   08-11-2017

ڈونلڈ ٹرمپ (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو) بطور امريکی صدر چين کے اپنے پہلے سرکاری دورے پر آج بيجنگ پہنچ گئے ہيں۔ اس تين روزہ دورے پر وہ اپنے چينی ہم منصب کے ساتھ تجارتی امور سميت شمالی کوريا کے متنازعہ جوہری و ميزائل پروگرام پر بات چيت کريں گے۔

ڈونلڈ ٹرمپ اپنی اہليہ ملانيا ٹرمپ کے ہمراہ تين روزہ دورے پر چين پہنچ گئے ہيں۔ چينی صدر شی جن پنگ اور ان کی اہليہ پينگ ليوان سے ملاقات کے بعد وہ چين کی معروف ’فاربڈن سٹی‘ کے دورے پر بھی جائيں گے۔ بعد ازاں ايک اوپرا پروگرام ميں شرکت اور پھر شام کے وقت ايک شاہی عشائيہ بھی امريکی صدر کی آج کی مصروفيات ميں شامل ہيں۔

چين آمد سے کچھ ہی گھنٹے قبل ٹرمپ نے جنوبی کوريائی پارليمان سے اپنے دھوئيں دار خطاب ميں شمالی کوريا کی ’ظالم آمريت‘ کو متنبہ کرتے ہوئے کہا تھا کہ ان کے ملک کو کمزور نہ سمجھا جائے۔ ٹرمپ نے شمالی کوريائی رہنما کم جونگ ان کو جوہری عزائم ترک کرنے کے بدلے ايک روشن مستقبل کی پيش کش بھی کی۔ ٹرمپ پچھلے چوبيس برسوں ميں سيئول حکومت کی پارليمان سے خطاب کرنے والے پہلے امريکی صدر ہيں۔ اس موقع پر انہوں نے عالمی برادری اور بالخصوص چين اور روس پر زور ديا کہ شمالی کوریا کی اشتعال انگيزی اور متنازعہ جوہری پروگرام کے انسداد کے ليے عملی اقدامات اٹھائے جائيں۔

ٹرمپ نے جنوبی کوريائی پارليمان سے اپنے دھوئيں دار خطاب ميں شمالی کوريا کی ’ظالم آمريت‘ کو متنبہ کيا

شمالی کوريا کے حوالے سے چين کی پاليسی دو حصوں پر مشتمل ہے۔ بيجنگ حکومت پيونگ يانگ سے مطالبہ کرتی ہے کہ وہ اپنے متنازعہ جوہری و ميزائل پروگرام کو ترک کرے، تو اس کا واشنگٹن اور سيئول سے بھی مطالبہ ہے کہ وہ اپنی سالانہ بحری جنگی مشقيں ترک کريں۔ تاہم امريکا ماضی ميں اسے مسترد کر چکا ہے۔ اس کے برعکس واشنگٹن چين سے زيادہ سخت پابنديوں کا مطالبہ کرتا ہے۔

چينی اور امريکی قيادت کے درميان ايک اور اہم معاملہ تجارت ہے۔ صدر ٹرمپ ايک عرصے سے چين سے مطالبہ کرتے آئے ہيں کہ تجارتی خسارے ميں کمی لائی جائے۔ سرکاری اعداد و شمار کے مطابق چين کا امريکا کے ساتھ تجارتی سرپلس اکتوبر ميں معمولی کمی کے ساتھ 26.6 رہا جو کہ ستمبر ميں 28.1 تھا۔ امريکی صدر کے ساتھ ايک تجارتی وفد بھی ہے اور امکان ہے کہ وہ توانائی کے شعبے ميں متعدد معاہدوں کو حتمی شکل دی جائے گی۔

ڈونلڈ ٹرمپ ان دنوں ايشيا کے دورے پر ہيں، جس ميں وہ پانچ ممالک جائيں گے۔ انہوں نے اتوار کو جاپان سے اپنا دورہ شروع کيا اور اب جنوبی کوريا اور چين کے بعد وہ ويت نام اور فلپائن بھی جائيں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
مصطفی کمال اور فاروق ستار اتحاد کرتے ہی بڑی مشکل میں پھنس گئے،
ایرانی صدر حسن روحانی نے سعودی عرب کو خبردار کیا ہے کہ تہران کو دھمکانے سے کچھ حاصل نہیں ہو گا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »