مریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے ایران کے خلاف اقتصادی پابندیاں مزید سخت کرنے کا حکم دے دیا     No IMG     خورشید شاہ کو نیب نے اسلام آباد سے گرفتار کرلیا     No IMG     لاہور, بھائیوں نے جائیداد کے تنازع پر بہن کو قتل کردیا     No IMG     مسئلہ کشمیر پر پاکستانی قیادت کے موقف میں کوئی لچک نہیں, وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی     No IMG     شہباز شریف کا چوہدری شجاعت حسین سے ٹیلیفونک رابطہ     No IMG     پاک فضائیہ کے سربراہ ائیر چیف مارشل مجاہد انور خان کی چیئر مین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی سے ملاقات     No IMG     وزیراعظم کا نوٹس، ڈی پی او قصور معطل     No IMG     پاکستان کا مقبوضہ کشمیر سے متعلق بھارتی سپریم کورٹ کے فیصلے کا خیر مقدم     No IMG     اسرائیلی وزیر اعظم نیتن یاہو نے انتخابات سے 2 روز قبل مقبوضہ مغربی کنارے پر نئی یہودی بستیوں کی تعمیر کی منظوری دیدی     No IMG     احتساب عدالت نے اڈیالہ جیل میں قید آصف زرداری سے فیملی ممبرز اور قانونی ٹیم کی ہفتے میں دو دن ملاقات کی درخواست مسترد     No IMG     سابق وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی کے تایا انتقال کرگئے     No IMG     سعودی عرب کے قومی دن کے موقع پر 13 ریجنز میں ہونے والی تقریبات مفت ہوں گ     No IMG     مریم نواز کی پارٹی عہدے سے نااہلی سے متعلق کیس کا فیصلہ محفوظ کر لیا جو کل 11 بجے سنایا جائے گا     No IMG     بھارتی سپریم کورٹ نے نریندر مودی حکومت کو مقبوضہ کشمیر میں حالات معمول پر لانے کا حکم دیا     No IMG     وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ پاکستان اور بھارت میں روایتی جنگ ہوئی تواختتام ایٹمی جنگ پر ہوگا۔     No IMG    

پنجاب میں تھانوں میں اسمارٹ فون کے استعمال پر پابندی
تاریخ :   09-09-2019

راولپنڈی (ورلڈفاسٹ نیوزفاریو–09 ستمبر 2019) پنجاب پولیس نے اہلکاروں کی جانب سے ملزمان پر تشدد کو روکنے کے بجائے تھانوں میں موبائل فون کے استعمال پر پابندی عائد کردی۔
انسپکٹر جنرل (آئی جی) پنجاب کی جانب سے اے جی آپریشن نے تمام آر پی اوز اور ڈی پی اوز کو مراسلہ جاری کرتے ہوئے پولیس اہلکاروں کا قبلہ درست کرنے کے بجائے ان کے موبائل فون کے استعمال پر ہی پابندی لگا دی گئی۔
مراسلے کے مطابق اسٹیشن ہاؤس آفیسر (ایس ایچ او) اور انچارج سے نچلے رینک کا پولیس اہلکار ڈیوٹی کے دوران فون استعمال نہیں کرے گا اور ڈیوٹی کے دوران کوئی بھی اہلکار ویڈیو نہیں بنائے گا۔
بتایا گیا کہ ‘ڈیوٹی پر موجود اہلکار اپنے کسی افسر کی ویڈیو بھی نہیں بنائے گا، اگر کوئی اہلکار موبائل استعمال کرتا پایا گیا تو اسکے ساتھ انچارج کے خلاف بھی کارروائی ہوگی’۔
واضح رہے کہ پولیس اہلکار شہریوں پر تشدد کے ساتھ ان کے ویڈیوز بھی بناتے تھے، وردیوں میں ان کی یہ ویڈیوز سوشل میڈیا پر اکثر وائرل ہوتی ہیں۔
دوسری جانب سی پی او نے اجلاس میں فیصلہ کرتے ہوئے راولپنڈی کے تھانوں میں کیمرے والے موبائل فون پر پابندی عائد کردی، تھانے میں پولیس اہلکار اور افسران بغیرکیمرے والا فون استعمال کریں گے ، تھانے میں آنے والے سائلین سے بھی اسمارٹ فون لے لیا جائے گا جبکہ محرر اور ایس ایچ او کو پابندی سے استثنیٰ حاصل ہوگا۔
قبل ازیں میڈیا میں یہ رپورٹس سامنے آئی تھیں کہ راولپنڈی کے پولیس اسٹیشنز میں بھی اسمارٹ موبائل فون یا ایسے فون جن سے ویڈیو بنائی جاسکتی ہے، کے لانے پر پابندی لگائی دی گئی ہے مگر بعد ازاں راولپنڈی پولیس کی جانب سے یہ بیان جاری کیا گیا کہ عوام تھانوں کے اندر معمول کے مطابق اسمارٹ موبائل فون لے جاسکتے ہیں۔
راولپنڈی پولیس ترجمان نے بتایا کہ اس سلسلے میں میڈیا پر چلنے والی خبروں سے ابہام پیدا ہورہا ہے جس کو دور کرنا ضروری ہے۔
انہوں نے کہا کہ تھانوں میں صرف پولیس افسران اور اہلکاروں کے اسمارٹ فون استعمال پر پابندی عائد کی گئی ہے، تاہم تھانے کا ایس ایچ او اور محرر اس پابندی سے مستثنیٰ ہیں۔
اس سے قبل پنجاب میں پولیس گردی کے مسلسل بڑھتے واقعات کے بعد آئی جی پنجاب نے صوبے بھر کے آر پی او ڈی پی او، سی پی او اور سی سی پی او، ڈی آئی جیز کو مراسلہ جاری کیا تھا۔
مراسلے میں کہا گیاکہ یونیفارم والے حد میں رہ کر کام کریں ورنہ گھربھجوادیاجائےگا، تشدد،غیرقانونی حراست یابداخلاقی پرآہنی ہاتھوں سے نمٹا جائے گا، حراست میں تشدد، موت اورغیرقانونی حراست پرایس ایچ او ذمے دار ہوگا۔
جاری مراسلے کے مطابق علاقے کا ایس ایچ او ذمہ دار ٹھہرانے کے ساتھ بلیک لسٹ کردیا جائے گا، بلیک لسٹ ایس ایچ او کو کسی بھی جگہ پوسٹنگ نہیں دی جائے گی، ۔تشدد چاہے تفتیش والے کریں یا آپریشن والے ذمے دار ایس ایچ اوٹھہرے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
آزادکشمیرکی تنظیموں کا21ستمبر کو سیز فائرلائن توڑنے کا اعلان
مقبوضہ کشمیر میں بھارت کے اقدامات پر گہری تشویش ہے,سربراہ انسانی حقوق اقوام متحدہ
Translate News »