گجرانوالہ میں یوم پاکستان کی تقریب میں سکول کی دیوار گرنے سے 6 افراد جاں بحق     No IMG     79 واں یوم پاکستان: وفاقی دارالحکومت میں مسلح افواج کی شاندار پریڈ     No IMG     پاک فوج نے ایک آپریشن میں 4 مغوی ایرانی فوجیوں کو بازیاب کرالیا     No IMG     دنیا بھر میں آج ہندو برادری اپنا مذہبی تہوار ہولی منا رہی ہے     No IMG     افغانستان کے صوبے ہرات میں سیلاب سے 13 افراد کے جاں بحق ہونے سے ہلاکتوں کی مجموعی تعداد 63 ہوگئی     No IMG     لیبیا میں پناہ گزینوں کو لے جانے والی کشتی ڈوب گئی جس کے نتیجے میں 9 افراد ہلاک     No IMG     اسرائیلی دہشت گردی، غرب اردن میں مزید3 فلسطینیوں کو شہید کردیا     No IMG     پیپلز پارٹی کےچیئرمین نے 3 وفاقی وزرا کو فارغ کرنے کا مطالبہ کردیا     No IMG     وزیراعظم عمران خان کی ہولی کے تہوار پر ہندو برادی کو مبارک باد     No IMG     سابق وزیراعظم نوازشریف نے ای سی ایل سے نام نکالنے کی درخواست دائر کردی     No IMG     سمجھوتہ ایکسپریس کیس کا فیصلہ 12 سال بعد بھی تاخیر کا شکار     No IMG     وزیر اعظم آئین کے آرٹیکل 214 کی شق دو اے پر عمل کرنے میں ناکام     No IMG     روس کے وزیر دفاع سرگئی شویگو نے شام کے صدر بشار اسد سے ملاقات     No IMG     بھارت اور پاکستان متنازع معاملات مذاکرات کے مذاکرات کے ذریعے حل کریں,چین     No IMG     بریگزیٹ پرٹریزامے کی حکمت عملی انتہائی کمزورہے، ٹرمپ     No IMG    

پاکستان کے صوبہ بلوچستان میں پاک افغان سرحد پر باڑ لگانے کیلئے نوے فیصد تیاری کی جاچکی ہے اور یہ کام جلد مکمل کر لیا جائے گا
تاریخ :   26-02-2018

کوئٹہ(ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو) پاکستان کے صوبہ بلوچستان میں پاک افغان سرحد پر باڑ لگانے کیلئے نوے فیصد تیاری کی جاچکی ہے اور یہ کام جلد مکمل کر لیا جائے گا ۔

کو ئٹہ میں فرنٹیر کو ر بلوچستان کے حکام کا کہنا ہے کہ پاک افغان سرحد پر خار دار تار چین سے منگوائی گئی تھی جو پاکستان پہنچ چکی ہے اور اس کی تنصیب کی کاکام جلد شروع کیا جائیگا۔ تاہم تار نصب کرنے کا کام شروع کرنے کی حتمی تاریخ ابھی طے نہیں کی گئی۔

حکام کے بقول پاک افغان سرحد پر نئے 14 چھوٹے قلعے بھی قائم کئے جائیں گے جہاں ایف سی کے جوان موجود ہوں گے اور سرحد کی نگرانی کر ینگے ۔ اس کے علاوہ مزید 50قلعے بھی قائم کئے جائینگے ۔

حکام کا مز ید کہنا ہے کہ فرنٹیر کور کے دو نئے ونگ تشکیل دینے کا بھی امکان ہے جو فینسنگ کے کام کو مکمل کرنے میں اپنا کردار اداکرینگے۔

حکام کے بقول سرحد پر لگائے جانے والی باڑ کی اونچائی بارہ فٹ اور چوڑائی نوفٹ ہوگی، جبکہ درمیان میں خاردار تار کے رول کو ڈالاجائے گاجو بتیس بتیس انچ کی ہوگی۔

فرنٹیر کور بلوچستان کے حکام کا کہنا ہے کہ ان اقدامات سے نہ صرف پاکستان ، بلکہ افغانستان کی سرحدیں بھی محفوظ ہونگی اور پاکستان میں دہشت گردی میں کمی آئے گی ۔ دہشت گردوں کی نقل وحمل پر نظربھی رکھی جائے گی ۔

حکام کا کہنا ہے کہ چمن کے عوام نے بھی حکومت کی طرف سے سرحد پر باڑ لگانے کے کام کو مکمل کر نے میں تعاون کرنے کا اعلان کیاہے ۔

حکام کے بقول سرحد پر سیکورٹی ہائی الرٹ ہے۔ دہشتگرووں کی روک تھام کیلئے ہرقسم کے اقدامات کئے گئے ہیں ۔

دوسری طرف ضلع قلعہ عبداللہ چمن کے بعض قبائلی عمائدین نے، جن میں حاجی حبیب اللہ حافظ مطیع اللہ بھی شامل ہیں، گزشتہ دنوں ایک مشتر کہ پر یس کانفرنس کے دوران کہا تھا کہ پاک افغان سرحد پر باڑ لگانے سے سرحد کے دونوں طرف رہنے والے قبائل کے خاندان تقسیم ہو جائیں گے ۔

سرحد کے دونوں طرف رہنے والے خاندانوں کے ایک دوسرے سے رشتے ہیں ۔ باڑ لگانے سے رشتہ داروں کا آپس میں ملنا جلنا نا ممکن ہوجائیگا۔ اس کے علاوہ سرحد کے اس پار رہنے والے لوگوں کی وہاں اپنی کئی صدیوں سے زمینیں ہیں جو وہاں ہر سال مختلف فصلیں کاشت کر تے ہیں۔ باڑلگانے سے یہ زمیندار بھی وہاں نہیں جاسکیں گے اور نا ن شبینہ کے محتاج ہوجائیں گے ۔اس لئے سرحد پر باڑ لگانے کے بارے میں ہمارے تحفظات ہیں اور حکومت کو ان تحفظات کو دور کرنا چاہیے۔

پاکستان اور افغانستان کے در میان تقریباً 2500 کلو میٹر طویل سرحد ہے جس کا تقریباً 1200 کلو میٹر حصہ صوبہ بلوچستان کے ساتھ لگتا ہے، اس سرحد پر دو سال پہلے فرنٹیر کور بلوچستان میں گیارہ فٹ گہر ی اور 14 فٹ چوڑی کھائی یاخندق بھی کھود چکی تھی جس کا کام 2013 میں شروع کیا گیا تھا اور جون 2016 میں مکمل کیا گیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email
نوجوانوں کے مکان کا کرایہ50 فیصد حکو مت سپین ادا کرے گی
دبئی پولیس کے مطابق معروف بھارتی اداکارہ سری دیوی کی موت باتھ ٹب میں ڈوبنے سے ہوئی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »