پاکستان کو کشمیر نہیں چاہیے ہمارے سیاستدان تو اپنے 4 صوبے نہیں سنبھال سکتے۔شاہد خان آفریدی     No IMG     چین میں متعدد پاکستانیوں کی بیگمات گرفتار     No IMG     ساہیوال میں کارروائی کے دوران 3 دہشت گرد گرفتار     No IMG     فیصل آباد میں وکلاء کا احتجاج     No IMG     اوورسیز پاکستانیوں کیلئے نیا پاکستان کالنگ ویب پورٹل کا افتتاح     No IMG     بلوچستان ریلوے کی بہتری کیلئے انقلابی اقدامات کئے جارہے ہیں, وفاقی وزیر ریلوے     No IMG     اسمبلی کی تقریر کو عدالت میں بطور ثبوت پیش نہیں کیا جا سکتا,سابق وزیر اعظم     No IMG     اسرائیلی فوج ’فوری طور پر حملے بند, کرے، ترکی     No IMG     یورپی فوج‘ تشکیل دی جائے ,چانسلر انگیلا میرکل     No IMG     ترکی میں مہاجرین کی کشتی ڈوبنے سے 3 بچوں سمیت 5 افراد ہلاک     No IMG     آرمی چیف کی زیر صدارت کمانڈرز کانفرنس     No IMG     ٹریفک کےمختلف حادثات میں 7 افراد جاں بحق     No IMG     اسٹاک مارکیٹ میں کاروباری سرگرمیوں کے آغاز کے ساتھ ہی مندی کا رحجان     No IMG     ایف بی آرنے وفاقی وزیرسائنس اینڈ ٹیکنالوجی کے خلاف تحقیقات کیلئے قائم کردہ جے آئی ٹی کو معلومات فراہم کرنے سے انکار کردیا     No IMG     نیب ادارہ ختم کر دیا جا ئے ، اہم ترین اعلان     No IMG    

پاکستان نے بالآخر دو برس بعد نیوزی لینڈ کو 48 رنز سے ہرادیا
تاریخ :   25-01-2018

پاکستان کو بالآخر دورۂ نیوزی لینڈ میں پہلی کامیابی حاصل ہوگئی اور اس نے دوسرے ٹی ٹوئنٹی میچ میں نیوزی لینڈ کو 48 رنز سے شکست دے کر تین میچوں کی سیریز 1-1 سے برابر کردی ہے۔

جمعرات کو کھیلے جانے والے میچ میں پاکستان نے نیوزی لینڈ کو جیت کے لیے 202 رنز کا ہدف دیا تھا جس کے جواب میں میزبان ٹیم 153 رنز پر ہی ڈھیر ہوگئی۔

آکلینڈ میں ہونے والے میچ میں پاکستان نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا تو اوپنرز سیریز میں پہلی بار فارم میں نظر آئے۔ فخر زمان اور احمد شہزاد نے دھواں دار بیٹنگ کرتے ہوئے 10 اورز میں 94 رنز کا شاندار آغاز فراہم کیا۔

احمد شہزاد 34 گیندوں پر ایک چھکے اور 6 چوکوں کی مدد سے 44 رنز کی اننگز کھیل کر آؤٹ ہوئے۔

ابھی اسکور میں صرف دو رنز کا ہی اضافہ ہوا تھا کہ فخرزمان بھی 27 گیندوں پر برق رفتار نصف سنچری اسکور کرکے پویلین لوٹ گئے۔ اُن کی اننگز میں تین چھکے اور پانچ چوکے شامل تھے۔

اس کے بعد بابر اعظم اور سرفراز احمد میدان میں اترے اور اوپنرز کی روایت کو برقرار رکھتے ہوئے تیز رفتار ی کے ساتھ رنز بنانے کا سلسلہ جاری رکھا اور کسی بھی کیوی بالر کو خاطر میں نہ لاتے ہوئے وکٹ کے چاروں اطراف کھل کر اسٹروکس کھیلے۔ دونوں بلے بازوں نے تیسری وکٹ کی شراکت میں 92 رنز بنائے۔

سرفراز تیزی سے رنز بنانے کی کوشش میں ویلر کی گیند پر مونرو کو کیچ دے بیٹھے۔ وہ 35 گیندوں پر تین چھکوں اور دو چوکوں کی مدد سے 41 رنز بناکر آؤٹ ہوئے۔

نئے آنے والے بیٹسمین فہیم اشرف بغیر کھاتہ کھولے پویلین لوٹ گئے جبکہ بابر اعظم نے 29 گیندوں پر ناقابلِ شکست 50 رنز بنائے۔

اس طرح پاکستان نے مقررہ 20 اوورز میں 4 وکٹوں کے نقصان پر 201 رنز بنالیے۔

نیوزی لینڈ کی طرف سے ویلر نے دو جبکہ رانسے اور گرینڈ ہوم نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

ہدف کے تعاقب میں کیوی ٹیم کی اننگز کا آغاز مایوس کن رہا اور مونرو صرف ایک رن بنا کر گپٹل کا ساتھ چھوڑ گئے۔ کپتان ولیم سن بغیر کھاتہ کھولے آؤٹ ہوئے۔ اس وقت ٹیم کا اسکور 28 رنز تھا۔

بروس بھی زیادہ دیر وکٹ پر نہ ٹہر سکے اور مشکل رن لینے کی کوشش میں 11 رنز پر وکٹ گنوا بیٹھے۔ گپٹل نے کسی حد تک مزاحمت کی لیکن 26 رنز پر وہ بھی ہمت ہار گئے اور شاداب خان کی گیند پر عمر امین کو کیچ دے بیٹھے۔

فلپس اور گرینڈ ہوم بھی پاکستانی بالرز کے سامنے بے بس نظر آئے اور بالترتیب 5 اور 10 رنز بنا کر آؤٹ ہوگئے۔

ویلر نے پاکستانی بالرز کا اعتماد کے ساتھ سامنا کیا اور 20 گیندوں پر 30 رنز کی برق رفتار اننگز کھیلی۔ وہ حسن علی کی گیند پر کلین بولڈ ہوئے۔ سینٹنر نے 37رنز بنائے۔

اس طرح نیوزی لینڈ کی ٹیم 3ء18 اوورز میں 153 رنز بناسکی اور پاکستان نے 48 رنز سے میچ جیت کر سیریز 1-1 سے برابر کردی۔

پاکستان کی طرف سے فہیم اشرف نے تین، محمد عامر اور شاداب خان نے دو، دو جبکہ رومان رئیس اور حسن علی نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

سیریز کا تیسرا اور آخری میچ اتوار کو بے اوول، ماؤنٹ ماؤنگانوئی میں کھیلا جائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
امریکہ کی ایک عدالت نے جمناسٹکس کے مشہور ڈاکٹر لیری نصر کو کم عمر لڑکیوں کے ساتھ جنسی زیادتیوں کے جرم میں کئی دہائیوں کی قید کی سزا
معطل ایس ایس پی ملیر راﺅ انوار نے کہا ہے کہ گرفتاری کیوں دوں گا کوئی غلط کام نہیں کیا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »