اسرائیلی فوج ’فوری طور پر حملے بند, کرے، ترکی     No IMG     یورپی فوج‘ تشکیل دی جائے ,چانسلر انگیلا میرکل     No IMG     ترکی میں مہاجرین کی کشتی ڈوبنے سے 3 بچوں سمیت 5 افراد ہلاک     No IMG     آرمی چیف کی زیر صدارت کمانڈرز کانفرنس     No IMG     ٹریفک کےمختلف حادثات میں 7 افراد جاں بحق     No IMG     اسٹاک مارکیٹ میں کاروباری سرگرمیوں کے آغاز کے ساتھ ہی مندی کا رحجان     No IMG     ایف بی آرنے وفاقی وزیرسائنس اینڈ ٹیکنالوجی کے خلاف تحقیقات کیلئے قائم کردہ جے آئی ٹی کو معلومات فراہم کرنے سے انکار کردیا     No IMG     نیب ادارہ ختم کر دیا جا ئے ، اہم ترین اعلان     No IMG     آصف علی زرداری، فریال تالپور اور دیگر ملزمان کی عبوری ضمانت میں 10 دسمبر تک کی توسیع     No IMG     ہولناک ٹریفک حادثہ، ڈرائیور ہلاک، 7 افراد زخمی     No IMG     فلسطینیوں نے مقبوضہ علاقوں پر 200 راکٹ فائر کئے ہیں جن کے نتیجے میں 19 صہیونی زخمی     No IMG     بالی ووڈ اداکارہ راکھی ساونت کوغیر ملکی خاتون ریسلر سے پنگا مہنگا پڑگیا‘ اداکارہ ہسپتال پہنچ گئی     No IMG     موجودہ حکومت کے پاس نہ تو اہلیت ہے نہ ہی صلاحیت اور نہ ہی منصوبہ بندی,چیف جسٹس آف پاکستان     No IMG     چیئرمین نیب نے تمام افسران کے میڈیا کو انٹرویوز پر پابندی عائد کردی     No IMG     افریقی ملک یوگنڈا میں ایک اسکول میں آگ لگنے کے سبب 9 بچے ہلاک 40 زخمی     No IMG    

ورلڈ الیون اور پاکستان کا سنسنی خیز ہاکی میچ برابر
تاریخ :   21-01-2018

ورلڈ الیون اور پاکستان (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو) کی ہاکی ٹیموں کے درمیان دوسرا میچ لاہور میں 3-3 گول سے برابر رہا جس کے بعد مہمان ٹیم نے دو میچ پر مشتمل سیریز ایک صفر سے جیت لی ہے۔اتوار کو دنیا کے سب سے بڑے ہاکی اسٹڈیم (نینشل ہاکی اسٹڈیم) میں کھیلے گئے میچ کو دیکھنے کے لیے تماشائیوں کی بڑی تعداد موجود تھی۔ ہالینڈ، اسپین، جرمنی، نیوزی لینڈ، آسٹریلیا اور اولمپک چمپئن ارجنٹینا کے کھلاڑیوں پر مشتمل ورلڈ الیون نے میچ میں تین بار برتری حاصل کی، جسے پاکستانی کھلاڑیوں نے ہر بار ختم کیا۔

کھیل ختم ہونے سے صرف دو منٹ پہلے پاکستانی کھلاڑی نوید عالم نے ایشین ہاکی کا شاندار مظاہرہ کرتے ہوئے مخالف ٹیم کے پانچ کھلاڑیوں کو ڈاج دیا اور گیند گول میچ پہنچا کر اپنی ٹیم کو یقینی شکست سے بچایا لیا۔

اس سے قبل نوجوان کھلاڑیوں پر متشمل پاکستانی ٹیم نے کھیل کی ابتدا جارحانہ انداز سے کی لیکن فارورڈ لائن نے گول کرنے کے متعدد مواقع یکے بعد دیگرے ضائع کیے۔

میچ میں دو گول کرنے والے ورلڈ الیون کے کپتان روڈرک نے دوسرے کوارٹر کے اختتام قبل سے اسکور کی ابتدا خوبصورت فیلڈ گول سے کی۔ تیسرا کوارٹر انتہائی دلچسپ رہا جس کے دوسرے منٹ میں پاکستانی کھلاڑی عدیل لطیف نے گول کرکے اسکور 1-1 سے برابر کر دیا۔ چار منٹ بعد ورلڈ الیون کو نیولساسز کے گول کے ذریعہ ملنے والی برتری کو گرین شرٹس کے رضوان علی نے ختم کر دیا۔

اس موقع پر ہال آف فیم میں شامل ہونے کے لیے پاکستان آنے والے کھلاڑی ہالینڈ کے فلورس جان بولینڈر، پال لیجن ،جرمنی کے کرسٹئین بلنک تماشایوں میں گھل مل گئے اور انہوں نے اپنے پرستاروں کے ہمراہ سیلفیاں بنوائیں۔ ماضی کے ان عظیم کھلاڑیوں کو پاکستان ہاکی ہال آف فیم میں شامل ہونے پر تین تین ہزار ڈالر کے انعامی چیک بھی پیش کیے گئے۔ پاکستان کی طرف سے سابق کپتانوں، اصلاح الدین، سمیع اللہ، شہناز شیخ، اختر رسول اور شہباز کو بھی اس اعزاز سے نوازا گیا ہے۔

فلورس بولینڈر چوبیس برس بعد پاکستان آنے پر بے حد خوش تھے ۔ بوولینڈر نے 1990ء کے عالمی کپ ہاکی ٹورنامنٹ کے نیشنل ہاکی اسٹیڈیم لاہور میں کھیلے گئے فائنل میں پنالٹی کارنر پر دو گول کرکے ہالینڈ کو چیمپیئن بنوایا تھا۔ اتوار کی دوپہر میچ سے قبل اسی میدان پر ان کی 52 ویں سالگرہ کا کیک بھی کاٹا گیا۔

بوولینڈر نے ڈوئچے ویلے کو بتایا کہ ان کی لاہور سے بڑی خوشگوار یادیں وابستہ ہیں۔ ورلڈ الیون کی پاکستان آمد اس ملک میں ہاکی کے احیاء کی جانب ایک اہم قدم ہے۔ بوولینڈر کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان کو ہاکی میں آنے والی تبدیلیوں کے مطابق خود کو بدلنا ہوگا۔ ان کے بقول اتنے برسوں میں بہت کچھ بدل گیا ہے۔ ‘میں خود کتنا بدل گیا ہوں اس لیے آپ کو بھی اپنے کھیل کے انداز کو بدلنا ہوگا‘۔

کرسچئین بلنک کا کہنا تھا کہ ‘پاکستان ہاکی کے دلدادہ لوگوں کا دیس ہے یہاں واپس آکر ایسے لگ رہا ہے جیسے گھر لوٹ آیا ہوں‘۔ بلنک نے پاکستانی مہمان نوازی کو سراہا اور کہا کہ اب یہاں بین لاقوامی ہاکی کی واپسی میں کوئی رکاوٹ نہیں رہ گئی۔

سابق پاکستانی اولمپیئن ایاز محمود نے ڈی ڈبلیو کو بتایا کہ ورلڈ الیون کا دورہ پاکستان میں ہاکی کی واپسی کی جانب ایک سنجیدہ کوشش ہے۔ ان کا کہنا تھا، ’’ہم نے دنیا کو پیغام دیا ہے کہ پاکستانی اچھے میزبان ہیں اور یہ کھیل کے لیے پر امن ملک ہے۔‘‘

ایاز محمود کے مطابق ہاکی میں پاکستان میں نے سب سے پہلے ورلڈ کپ اور چیمپیئنز ٹرافی عطیہ کی تھی اور ’آج ہم نے ہال آف فیم متعارف کراکے دنیائے ہاکی کو نئے ٹرینڈ دینے کی اپنی روایت برقرار رکھی ہے‘۔ انہوں نے کہا کہ ورلڈ الیون کے خلاف کھیلنے والی پاکستانی ہاکی ٹیم نوجوان کھلاڑیوں پر مشتمل تھی اور اس کے شاندار کھیل نے ثابت کر دیا کہ پاکستان ہاکی میں فائٹ بیک کرنے صلاحیت بھی موجود ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
امریکا سرد جنگ کی سوچ ترک کرے,چین کی وزارتِ دفاع کے ترجمان
سابق نائب وزیراعظم چودھری پرویزالٰہی نے کہا ہے کہ سپریم کورٹ پنجاب میں جعلی پولیس مقابلے کرانے اور کرنے والوں سے بھی حساب لے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »