وفاقی وزیر خزانہ اسد عمر سے پاک برطانیہ اور پاکستان سکاٹ لینڈ بزنس کونسل کے وفد کی ملاقات     No IMG     حکومت کو شدید مشکلات کا سامنا آئی ایم ایف نے بیل آوٹ پیکج کیلئے اپنی شرائط سخت کردیں     No IMG     آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کا آرمی سروس کور سینٹر نوشہرہ کا دورہ     No IMG     جاپانی وزیراعظم شینزو آبے آسٹریلیا پہنچ گئے     No IMG     کیلیفورنیا ,کی جنگلاتی آگ ، ہلاکتوں کی تعداد 63 ہو گئی     No IMG     برطانوی وزیراعظم کے خلاف عدم اعتماد کی تحریک اگلے ہفتے پیش ہو سکتی ہے     No IMG     ملائیشین ہائی کمشنر اکرام بن محمد ابراہیم کی وزیراعظم عمران خان سے ملاقات     No IMG     امریکی بلیک میلنگ کا مقصد حماس کی قیادت کو نشانہ بنانا ہے     No IMG     زمبابوے بس میں گیس سیلنڈر پھٹنے سے 42 افراد ہلاک جبکہ متعدد افراد زخمی ہوگئے     No IMG     زلفی بخاری کیس: ’دوستی پر معاملات نہیں چلیں گے‘ چیف جسٹس میاں ثاقب نثار     No IMG     غزہ پرحملے, اسرائیل کو 40 گھنٹوں میں 33 ملین ڈالر کا نقصان     No IMG     تنخواہیں واپس لے لیں سپریم کورٹ کاحکم آتے ہی افسران سیدھے ہو گئے     No IMG     پاکستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان ابوظہبی ٹیسٹ کا پہلا دن باؤلرز کے نام     No IMG     چودھری پرویز الٰہی اپنے ہی جال میں پھنس گئے     No IMG     ق لیگ نے پاکستان تحریک انصاف کیخلاف بغاوت کردی     No IMG    

نئی دہلی کی ہوا میں آلودگی کی شرح میں ’خطرناک حد‘ تک اضافے کے باعث پرائمری اسکول بند
تاریخ :   07-11-2017

نئی دہلی  (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو)کی ہوا میں آلودگی کی شرح میں ’خطرناک حد‘ تک اضافے کے باعث پبلک ہیلتھ کے شعبے میں ایمرجنسی کا نفاذ کر دیا گیا ہے۔ ’سموگ‘ میں اضافے کے نتیجے میں پرائمری اسکولوں کو بھی عارضی طور پر بند کرنے کا اعلان کیا گیا ہے۔

خبر رساں ادارے اے ایف پی نے بھارتی حکام کے حوالے سے بتایا ہے کہ بھارتی دارالحکومت نئی دہلی میں ’سموگ‘ کی شرح میں خطرناک حد تک اضافے کے باعث شہر بھر میں طبی سطح پر ہنگامی حالت نافذ کر دی گئی ہے۔ محمکہ صحت سے وابستہ ماہرین نے شہریوں کو تاکید کی ہے کہ وہ غیر ضروری طور پر گھروں سے باہر نہ نکلیں۔

اس صورتحال میں بچوں اور عمر رسیدہ افراد کو زیادہ محتاط رہنے کی ہدایات کی گئی ہے۔ ہوا میں ’سموگ‘ یا آلودہ دھند کے باعث نئی دہلی کے اسکولوں کو عارضی طور پر بند کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ مقامی حکام نے خبردار کیا ہے کہ آئندہ کچھ دنوں میں آلودگی کی اس شرح میں مزید اضافہ بھی ہو سکتا ہے۔

انڈین میڈیکل ایسوسی ایشن نے پیر کے دن ہی مطالبہ کیا تھا کہ فضا میں ضرر رساں ذرات میں اضافے میں کمی کی خاطر فوری طور پر اقدامات اٹھائے جائیں۔ طبی اور شہری حلقوں کی طرف سے تحفظات کے بعد نئی دہلی کے نائب وزیرا علیٰ منیش سیسوڈا نے سات اکتوبر کو اعلان کیا کہ بدھ کے دن پرائمری اسکول بند رہیں گے اور دیگر تعلیمی اداروں میں صبح کی اسمبلیاں منعقد نہیں کی جائیں گی۔ سن دو ہزار پندرہ کے حکومتی اعدادوشمار کے مطابق نئی دہلی میں تقریبا دو ملین بچے پرائمری اسکولوں میں رجسٹرڈ ہیں۔

 ڈاکٹروں کی تنظیم انڈین میڈیکل ایسوسی ایشن  نے بتایا نئی دہلی کے باسیوں کو آنکھوں میں جلن اور حلق میں تکلیف کی شکایت کا سامنا ہے، جس کی وجہ شہر کی فضا میں مضر صحت ذرات کی موجودگی میں خطرناک حد تک اضافہ بنا ہے۔ گزشتہ برس عالمی ادارہ صحت کی جانب سے جاری کیے جانے والے ایک جائزہ کے مطابق نئی دہلی دنیا کے آلودہ ترین شہروں مں سے ایک ہے۔

دوسری طرف پاکستان کے کئی شہروں میں بھی سموگ میں اضافے کی وجہ سے شہری پریشانی کا شکار ہیں۔ اسلام آباد، لاہور اور ملتان کے علاوہ کئی شہروں میں ہوا میں آلودگی کی شرح میں اضافے سے بالخصوص بچوں اور برزگوں کو سانس اور آنکھوں میں تکلیف کی شکایات کی جا رہی ہیں۔

جنوبی ایشیا میں ماحولیاتی آلودگی کی یہ شرح ایک ایسے وقت میں زیادہ ہوئی ہے، جب جرمن شہر بون میں عالمی ماحولیاتی کانفرنس COP 23 کا آغاز ہو چکا ہے۔ اقوام متحدہ کے زیر اہتمام جاری اس اجلاس میں 195 ممالک کے پچیس ہزار سے زائد افراد شریک ہیں، جو پیرس کلائمٹ ڈیل کے تحت کیے جانے والے وعدوں پر عملدرآمد کے لیے ایک عالمی حکمت عملی ترتیب دینے کی کوشش کریں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
، پاکستان اور ایران ؛اپنی سرزمین ایک دوسرے کے خلاف استعمال ہونے کی اجازت نہ دینے پر اتفاق
جیشِ محمد کے سربراہ مسعود اظہر کا بھتیجا جھرپ میں ہلاک،بھارتی پولیس فورس سی آر پی ایف

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »