شمالی کوریا کا ایٹمی طاقت کے مظاہرے کا عزم     No IMG     عراق کے دارالحکومت بغداد میں خودکش حملے کے نتیجے میں 19 افراد جاں بحق     No IMG     جرمنی کے وزير خارجہ نے اعلان کیا ہے کہ یورپی یونین کے رکن ممالک مشترکہ ایٹمی معاہدے کی حمایت پر متحد اور متفق ہیں۔     No IMG     ایران کو شام میں فوجی بیس بنانے کی اجازت نہیں دیں گے,اسرائیل کے وزير اعظم     No IMG     مقبوضہ کشمیر، یاسین ملک کی مسلسل غیر قانونی نظر بندی کی سخت مذمت کرتے ہوئے عالمی ریڈ کراس کمیٹی سے اپیل     No IMG     سابق وزیراعظم نواز شریف نے چئیرمین نیب جسٹس (ر) جاوید اقبال کو توہین آمیز پریس ریلیز جاری کرنے پر قانونی نوٹس بھجوا دیا۔     No IMG     قونصل جنرل عائشہ فاروقی نے جیل میں ڈاکٹرعافیہ صدیقی سےملاقات     No IMG     پی ٹی آئی چئیرمین نے بڑا فیصلہ کر لیا ، اب پی ٹی آئی میں شمولت اختیار کرنا آسان نہ ہو گا     No IMG     پاکستان میں تھری اور فور جی صارفین کی تعداد 5 کروڑ46 لاکھ ہو گئی،     No IMG     سابق وزیراعظم نواز شریف نے احتساب عدالت میں اپنے نکالنے کی 4 بڑی وجوہات بتادیں     No IMG     حافظ آباد میں کپڑے کی فیکٹری میں آگ لگ گئی     No IMG     پی ٹی آئی کے اعلیٰ عہدے داروں کی پریم کہانی شروع ہو گئی     No IMG     امريکا نے 5 ايرانی اہلکاروں پر پابندی عائد کر دی     No IMG     موجودہ حکومت نے دہشت گردی ، عسکریت پسندی اور توانائی بحران کو حل کیا ، ملکی معیشت کو مستحکم کردیا, لیفٹیننٹ جنرل (ر) عبدالقیوم     No IMG     پی ٹی آئی گزشتہ 5 سالوں میں خیبرپختونخوا میں ڈلیور کرنے میں بری طرح ناکام ہوئی، مائزہ حمید     No IMG    

متحدہ عرب امارات

  • متحدہ عرب امارات نے ویزا پالیسی میں بڑی تبدیلیوں کا اعلان

    دبئی( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو ) متحدہ عرب امارات نے ویزا پالیسی میں بڑی تبدیلیوں کا اعلان کیا ہے،جس کے بعد اب سرمایہ کاروں پروفیشنلز اور ان کے اہلخانہ کو 10 سالہ رہائشی ویزا مل سکے گا۔ملک میں کمپنیوں کی فارن آنر شپ سسٹم میں بھی تبدیلی کی گئی ہے جس سے عالمی سرمایہ کاروں کی طرف سے 100 فیصد مل سکے گا۔تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات نے سرمایہ کاروں اور پروفیشنلز اور ان کے اہلخانہ کیلئے 10 سالہ رہائشی ویزا کا اعلان کیا ہے ،ڈبلیو اے ایم کے مطابق کابینہ نے قومی معیشت میں صلاحیتوں کو راغب کرنے کیلئے ویزا سسٹم کا اعلان کیا ہے۔نئے ویزا سسٹم سے سرمایہ کاروں اور صلاحیت کاروں کو 10 سالہ رہائش مل سکے گی جس میں بالخصوص میڈیکل ،سائنٹیفک ،ریسرچ اور ٹیکنیکل فیلڈ ز کے ساتھ ساتھ تمام سائنسدانوں متحدہ عرب امارات میں پڑھنے والے طالبعلموں اور موجدوں کو پانچ سالہ رہائش مل سکے گی ،،متحدہ عرب امارات کے میڈیا کے مطابق 10 سالہ ویزا خصوصی طلبا کیلئے ہے۔۔متحدہ عرب امارات کے نائب صدر ،وزیرا عظم اور دبئیکے حکمران شیخ محمد بن راشد المختوم کی سربراہی میں کابینہ نے ابوظہبی میں صدارتی محل میں فیصلے کی منظوری دی۔اجلاس میں ڈپٹی وزیر اعظم اور وزیر داخلہ شیخ سیف بن زید النہیان ،نائب وزیر اور وزیر صدارتی امور شیخ منصور بن زید النہیان دیگر وزرا کے ساتھ موجود تھے۔ملک میں کمپنیوں کے فارن اونر شپ سسٹم میں تبدیلی کا بھی اعلان کیاگیا ،جس کے مطابق سال کے آخر میں گلوبل انوسٹرز کی جانب سے 100 فیصد حصول ہوسکے گا۔شیخ محمد بن راشد المختوم نے معیشت کت وزیر کو ہدایت دی کہ قرارداد پر عملدرآمد اور اسے جمع کرانے کیلئے رواں سال کے تیسرے کوارٹر میں کیا جائے۔قانون کے مطابق غیر ملکی عموماً کسی اماراتی فرم سے 49 فیصد سے زائد نہیں لے سکیں گے علاوہ یہ کہ وہ خصوصی فری زون میں شامل ہو۔

  • متحدہ عرب امارات نے عسکری حکمت عملی کے تحت گزشتہ ہفتے یمن میں اپنے فوجیوں سمیت عسکری سازو سامان اتار دیا

    ابو ظہبی( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو ) متحدہ عرب امارات نے خطے میں بڑھتے ہوئے ایرانی اثرو رسوخ کو کنٹرول کرنے اور داعش کے خلاف عسکری حکمت عملی کے تحت گزشتہ ہفتے یمن میں اپنے فوجیوں سمیت عسکری سازو سامان اتار دیا ہے۔عرب نشریاتی ادارے کے مطابق متحدہ عرب امارات نے یمن اور سومالیہ میں بیس قائم کرنے اور فوجیوں کو تعینات کرنے کے لئے متحرک ہے۔یمنی حکومت نے الزام عائد کیا کہ عرب امارات نے ان کے اسکورٹارا جزیرے اور اس کے ایئرپورٹ پر قبضہ کرلیا اوراماراتی جزیرے سے کمرشل اور سیکورٹی مفادات’ کا وسیع گیم کھیلیں گے جس کے مقاصد میں یمن کو اپنی نوآبادیات میں تبدیل کرنا بھی ہے۔۔یمن کے حکومتی ذرائع کے مطابق یو اے ای کو یمن سے کچھ نہیں ملے گا، یمن کے شہری غریب ہیں لیکن وہ اپنی خود مختاری کے لیے لڑائی لڑیں گے۔متحدہ عرب امارات کی وزارت خارجہ نے بیان جاری کیا کہ وہ یمن کی حکومت کا احترام کرتے ہیں اور امن اور استحکام کے خواہاں ہیں اور جزیرے کے رہائشیوں کے لیے ترقیاتی منصوبے شروع کیے جائیں گے۔ واضح رہے کہ متحدہ عرب امارات نے بحیرہ احمر (ریڈ سی) کی ساحلی پٹی پر مقامی آرمی کے یونٹس قائم کرلیے ہیں۔ متحدہ عرب امارات نے اپنی فوج کو بہتر خطوط پر استوار کرنے کے لیے آسٹریلیا کی اسپیشل فورسز کے سابق جنرل مائیک ہینڈ مارش کی خدمات حاصل کی ہیں۔مغربی سفارتکاروں کا خیال ہے کہ متحدہ عرب امارات دشمنوں کے خلاف لڑائی کو خطے میں پھیلانا چاہتا ہے۔واضح رہے کہ گزشتہ برس مئی میں ایرانی وزیر دفاع جنرل حسین دیگہان نے کہا تھا کہ ایران کا سعودی شہزادے کو مشورہ ہے کہ وہ ایسی حماقتوں سے باز رہیں ورنہ سعودیہ میں دو مقدس شہروں مکہ اور مدینہ کے علاوہ کچھ نہیں بچے گا۔۔سعودی عرب کے ایران پر ممکنہ حملے کے حوالے سے انہوں نے کہا تھا کہ مجھے سمجھ نہیں آرہی کہ وہ ایسا کرنے کی کوشش کیسے کریں گے، کیونکہ انہیں یہ سمجھنا چاہیئے کہ اس کے لیے انہیں طاقتور فضائی فوج کی ضرورت ہے۔سعودی شاہی خاندان کے طاقتور ترین شہزادے محمد بن سلمان نے کہا تھا کہ تہران کے ساتھ مل بیٹھنے کا کوئی نقطہ موجود نہیں، کیونکہ تہران کا بنیادی مقصد سعودی بادشاہت کو نقصان پہنچانا۔

  • متحدہ عرب امارات میں تین عرب نوجوان ایشائی خاتون کے ساتھ جنسی زیادتی کرنے کر جرم میں گرفتار

    العین (ورلڈ فاسٹ نیوز فاریو) متحدہ عرب امارات کی ریاست االعین کی ایک گلی میں 30 سالہ خاتون کا گینگ ریپ کرنے کے جُرم میں تین عرب نوجوانوں کو گرفتار کر لیا گیا۔ مزید تفصیلات کے مطابق پولیس نے تحقیقات مکمل ہونے کے بعد 17 سے 25 سال کی عمر کے درمیان تین عرب نوجوانوں کو گرفتار کیا تھا ۔ عدالتی ریکارڈ کے مطابق ان تینوں نوجونواں نے ایک ایشیائی خاتون کو العین کے علاقے کی ایک گلی سے اغواء کیا تھا اور اسے گاڑی میں بیٹھا کر صحرا میں لے گئے تھے جہاں انہوں نے ایک ایک کر کے خاتون کےساتھ جنسی زیادتی تھی ۔پراسیکوشن کے مطابق جس خاتون کے ساتھ جنسی زیادتی ہوئی ہے وہ العین کے ایک شاپنگ مال میں کام کرتی تھی اور وہ اپنے کام کی جگہ سے ڈیوٹی ختم ہونے پر گھر جانے کے لیے نکلی تھی کہ ان تین عرب نوجوانوں نے اسے زبردستی گاڑی میں بیٹھا لیا اور پھر صحرا میں لے جا کر باری باری زبردستی کا نشانہ بنایا ۔ خاتون نے عدالت کو بتایا کہ تین عرب نوجوانوں میں سے ایک نے خاتون کو زبردستی گاڑی میں بیٹھایا جبکہ ایک نوجوان گاڑی چلا رہا تھا اور تیسرا اردگرد کا دھیان رکھ رہا تھا ۔خاتون نے عدالت کو بتایا کہ اسنے کافی چیخ وپُکار کرنے کی کوشش کی کہ مجھے چھوڑ دو لیکن اسکی تمام کوشش ناکام گئی ۔ خاتون نے مزید بتایا کہ عرب نوجوانوں نے اسکے ساتھ جنسی زیادتی کرنے کے بعد اسے واپس اسی گلی میں چھوڑ دیا جہاں سے وہ اسے اٹھا کر لے گئے تھے ۔ خاتون گلی سے اپنی مدد آپ کے تحت گھر گئی اور اپنے شوہر کو بتایا کہ کیسے نوجوانوں نے اسے اغواء کیا اور اسکے ساتھ جنسی زیادتی کی ۔جوڑے نے فوری طور پر پولیس کو شکایت درج کروائی ۔ تاہم خاتون نے پولیس کو بتایا کہ اسکو مجرموں کے چہرے یاد نہیں ہیں کیونکہ گلی میں کافی اندھیرا تھا ۔ پولیس نے خاتون کو اغواء کرنے والے نوجواںوں کی گلی کے سی سی ٹی وی کیمروں سے فوٹیج حاصل کر لی ہے ۔ پولیسنے عرب نوجوانوں کو گرفتار کر لیا ہے اور پراسیکیوشن کے حوالے کر دیا گیا ہے ۔ تاہم عدالت نے کیس کا کوئی فیصلہ نہیں سنایا ۔ کیس کا فیصلہ اگلی سنوائی تک ملتوی کر دیا گیا ہے ۔

  • بھارتی 21 سالہ نوجوان نے 70 لاکھ اماراتی درہم کی لاٹری جیت لی

    دبئی(ورلڈ فاسٹ نیوز فاریو) متحدہ عرب امارات میں بھارتی 21 سالہ نوجوان نے 70 لاکھ اماراتی درہم کی لاٹری جیت لی۔تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست کیرالہ سے تعلق رکھنے والے 21 سالہ نوجوان راہول ورگیسی نے 70 لاکھ اماراتی درہم کی لاٹری جیتی ہے جو 12 کروڑ 70 لاکھ بھارتی روپے بنتے ہے۔

    بھارتی نوجوان کا کہنا تھا میں نے دوسری بار لاٹری کا ٹکٹ خرید کر اپنی قسمت آزمانے کا فیصلہ کیا تھا۔ مجھے لاٹری کی رقم جیتنے کا ذرا بھی اندازہ نہیں تھا۔

    راہول کا کہنا تھا میں ابھی صرف 21 سال کا ہوں اور مجھے یقین نہیں ہورہا کہ میں نے اتنی بڑی رقم انعام میں جیتی ہے۔ میں اس رقم سے اپنی خواہشات پوری کرسکوں گا اور اپنے گھر والوں کی مدد بھی کرونگا۔

  • اماراتی شہری اپنے سوتیلے بھائی یا بہن کو ویزہ سپانسر کرسکتے ہیں یا نہیں؟

    ابوظہبی( ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو. )  متحدہ عرب امارات میں رہائش پذیر ایک فرانسیسی خاتون نے امارتی ریذیڈنسی اوربیرون ممالک معاملات کے جنرل ڈرائکٹوریٹ سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر سوال کیا کہ اُسکی کی شادی ایک امارتی شہری سے ہوئی ہے ۔ اور اُن دونوں کا ایک بیٹا بھی ہے ۔ خاتون نے بتایا کہ اسکی پہلی شادی سے اسکی ایک بیٹی ہے ۔تو کیا اُسکا بیٹا اُسکی بیٹی کو ویزہ سپانسر کر سکتا ہے یا نہیں ؟ اس سوال کے جواب میں بیرون ممالک معاملات کے جنرل ڈرائکٹوریٹ کے ترجمان کا کہنا تھا کہ کوئی بھی بھائی یا بہن سوتیلی بہن یا بھائی کو رہائشی ویزہ سپانسر نہیں کر سکتا۔ تاہم ترجمان کا خاتون سے کہنا تھا کہ وہ اپنی درخواست امارتی ریذیڈنسی اوربیرون ممالک معاملات کے جنرل ڈرائکٹوریٹ میں جمع کروا دیں اور باقی کی تفصیلات وہاں سے پتہ کر لیں ۔ لیکن امارتی ویزہ قوانین کے مطابق کوئی بھی بہن یا بھائی اپنے کسی سوتیلے بھائی یا بہن کو ویزہ سپانسر نہیں کر سکتا ۔

  • دبئی میں اب پاسپورٹس کی ضرورت نہیں ہوگی,جنرل علی حمید بن خاتم

    دبئی  ( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو ) کے پراسیکیوٹر جنرل علی حمید بن خاتم نے کہا ہے کہ مختلف غیر قانونی سرگرمیوں میں ملوث مشتبہ افراد کو بہت جلد ایک برقی ضمانت مل جائے گی اور انھیں اس مقصد کے لیے دبئی کے پبلک پراسیکیوشن کے پاس اپنے پاسپورٹس چھوڑنے یا ضامنوں کو حوالے کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی۔

    اسمارٹ ضمانت اقدام کے تحت یہ فیصلہ دبئی حکومت کے نظم ونسق کو اسمارٹ انداز میں اور بغیر کاغذ کے چلانے کے منصوبے کا حصہ ہے۔

    بن خاتم نے مزید بتایا ہے کہ یہ مشتبہ افراد اپنے خلاف قانونی چارہ جوئی کے باوجود اپنے اقاموں اور پاسپورٹس کی تجدید کراسکیں گے۔

    انھوں نے کہا کہ ’’ یہ اقدام ہم نے اپنے صارفین کو زیادہ سے زیادہ مطمئن کرنے کے لیے شروع کیا ہے۔مثال کے طور پر اب ضامنوں کو زیادہ پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہوگی اور وہ اپنے پاسپورٹس اپنے پاس ہی رکھ سکیں گے

  • متحدہ عرب امارات نے قطر کو سبق سکھانے کی ٹھان لی

    متحدہ عرب امارات نے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں قطر کے خلاف سرکاری طور پر شکایت دائر کی ہے۔ شکایت میں کہا گیا ہے کہ قطر نے شہری ہوابازی کے امن اور سلامتی کو خطرے میں ڈال دیا ہے۔

    امارات کی جانب سے سلامتی کونسل کے سربراہ اور رکن ممالک کو ارسال کیے گئے تحریری خط میں بتایا گیا ہے کہ رواں سال 15 جنوری اور 26 مارچ کو قطر نے اُس وقت شہریوں کی زندگیوں کو شدید خطرے سے دوچار کر دیا تھا جب قطر کے لڑاکا طیارے خطرناک طریقے سے مسافر طیاروں کے نزدیک آ گئے جب کہ یہ طیارے بین الاقوامی طور پر طے شدہ رُوٹس پر رواں دواں تھے۔

    خط میں مزید کہا گیا ہے کہ یہ امر انتہائی افسوس ناک ہے کہ قطر کی جانب سے غیر ذمے دارانہ کارروائیوں کا سلسلہ جاری ہے جس سے اماراتی پرچم کے حامل مسافر طیاروں کی سلامتی کو شدید خطرہ لاحق ہے۔

    متحدہ عرب امارات اس سے قبل شہری ہوابازی کی بین الاقوامی تنظیم “ایکاؤ” کو سرکاری طور پر ایک تفصیلی شکایت پیش کر چکا ہے جس میں قطری فضائیہ کی جانب سے چار مرتبہ اماراتی طیاروں کے راستے میں آنے کی کوشش پر احتجاج کیا گیا تھا۔

    اماراتی سول ایوی ایشن اتھارٹی کے ڈائریکٹر جنرل سیف السویدی نے اماراتی ویب سائٹ “24” سے گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ جن اماراتی طیاروں کے راستے میں خلل ڈالنے کی کوشش کی گئی وہ باقاعدہ اجازت کے ساتھ بین الاقوامی طور پر متفقہ اور شیڈولڈ رُوٹس پر سفر کر رہے تھے

  • متحدہ عرب امارات حکومت پاکستانیوں پر میربان ہو گئی بڑا اعلان کردیا

    اسلام آباد ( ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو ) متحدہ عرب امارات نے پاکستانی مزدوروں پر عائد پولیس کریکٹر سرٹیفکیٹ کی شرط کو ختم کردیا ہے جس کے بعد دبئی میں پاکستانی افرادی قوت کی ایکسپورٹ میں اضافہ ہوگا اور نتیجتاً آئندہ برسوں میں ترسیل زر بڑھے گا۔

    قومی اخبارکے مطابق متحدہ عرب امارات نے 2ہفتے قبل پاکستانیوں پر عائدکی گئی پولیس کریکٹر سرٹیفکیٹ کی شرط کو ختم کردیا ہے، اس فیصلے نے پاکستان سے افرادی قوت کی ایکسپورٹ کی راہ ہموارکردی اور اب یہ عمل ہر قسم کی مذاحمت سے آزادہے ، نتیجتاً آنے والے برسوں میں پاکستان سے ”ترسیل زر“ میں اضافہ ہوگا۔

    اسلام آباد میں موجود اماراتی سفارتخانے نے بھی اس کی تصدیق کرتے ہوئے کہاہے کہ حکومت کی جانب سے پاکستانی مزدوروں پر عائدپولیس کریکٹر سرٹیفکیٹ کی شرط کو ختم کردیا گیاہے۔

    اس سلسلے میں افسرنے بتایا کہ اماراتی حکام نے اپنے فیصلے کا جائزہ لیااور سرٹیفکیٹ کی شرط ہٹانے کا فیصلہ کیا،انتہائی اہم بات یہ ہے کہ اماراتی حکومت نے یہ بھی فیصلہ کیاکہ پاکستانی مزدوروںکو چارج نہیں کیا جائیگا بلکہ انہیں مفت فضائی ٹکٹ فراہم کیا جائیگا۔

    سابق سینیٹر اور نامور سیاستدان انور بیگ نے کہاہے کہ اماراتی حکومت کی جانب سے یہ ایک قابل تعریف اقدام ہے اور اب وقت ہے کہ پاکستان حکومت وزیر اعظم پاکستان اور دبئی کی اعلیٰ قیادت کے درمیان ایک ملاقات طے کروائیں جس میں پاکستانی مزدوروں کے کوٹے میں اضافے پر بات کی جائے جنہیں 2020میں دبئی میں ہونے والی ایکسپو کے اسٹرکچر کیلئے استعمال کیا جاسکے۔

  • عرب امارات نے یمن کو پانچ سو ملین ڈالر کی امداد کا اعلان

    متحدہ عرب امارات۔( ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو ) کی سرکاری نیوز ایجنسی کے مطابق اماراتی حکومت نے کہا ہے کہ وہ یمن میں انسانی بنیادوں پر مدد کے لیے اقوام متحدہ کے منصوبے کی مد میں ایک اعشاریہ چوراسی بلین درہم یا پانچ سو ملین ڈالر کی امداد بطور عطیہ دے رہی ہے۔ اماراتی حکومت کے مطابق یہ امدادی رقم یمن میں یو این آپریشن کو سپورٹ کرنے کے لیے ایک اعشاریہ پانچ بلین ڈالر مہیا کرنے کے اتحادی منصوبے کا حصہ ہے۔ متحدہ عرب امارات یمن میں سعودی قیادت میں عسکری اتحاد کا حصہ ہے۔

  • متحدہ عرب امارات میں ڈیزل کی قیمت میں کمی اعلان کر دیا

    دبئی ( ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو )  متحدہ عرب امارت کی ایندھن کمیٹی نے اپریل کے لیے ایندھن کی قیمتوں کا اعلان کر دیا ہے۔ سُپر 98 پٹرول کی قیمت اب سے 2.33 درہم فی لیٹر ہو گی جو کہ مارچ میں بھی یہی تھی جبکہ سُپر 95 پٹرول کی قمیت 2.22 درہم فی لیٹر ہو گی ۔ اپریل کے لیے جاری ہونے والی تمام قیمتیں وہی ہیں جو کہ مارچ 2018 میں تھیں۔ قیمتوں میں کسی قسم کی کوئی تبدیلی دیکھنے کو نہیں ملی ہے ۔ تاہم ڈیزل کی قیمت میں کمی دیکھنے کو ملی ہے جو کہ اب 2.40 درہم فی لیٹر ہو گی ، مارچ میں ڈیزل کی قیمت 2.43 درہم فی لیٹر تھی۔