مسلم لیگ ق نے کا تحریک انصاف کے رویے پر تحفظات کا اظہار کرتے ہوئے وزیراعظم عمران خان کو تحفظات سے آگاہ کرنے کا فیصلہ     No IMG     تحریک انصاف نے سابق صدرآصف علی زرداری کی نااہلی کے لیے سپریم کورٹ میں درخواست دائر کردی     No IMG     وزیراعظم عمران خان نے سانحہ ساہیوال پر بغیر تحقیقات کے بیانات دینے پر وزرا اور پنجاب پولیس پر سخت اظہار برہمی     No IMG     وفاقی وزیر اطلاعات فواد چودھری کی جسٹس ثاقب نثارپرتنقید، موجود چیف جسٹس کی تعریف     No IMG     برطانیہ میں بھی برف باری سے شدید سردی     No IMG     برطانیہ کے سابق وزیراعظم کے جان میجر نے موجودہ وزیرِاعظم تھریسا مے سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ یورپ سے علیحدگی (بریگزٹ) پر ریڈ لائن سے پیچھے ہٹ جائیں     No IMG     میکسیکو میں پیٹرول کی پائپ لائن میں دھماکے اور آگ لگنے کے حادثے میں ہلاکتوں کی تعداد 73 ہوگئی     No IMG     امریکی سینیٹر لنزے گراہم کی وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی سے ملاقات     No IMG     سی ٹی ڈی کے مطابق ذیشان کا تعلق داعش سے تھا ,صوبائی وزیر قانون راجہ بشارت     No IMG     وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کو معلوم ہی نہیں پھولوں کا گلدستہ کہاں پیش کرنا ہے کہاں نہیں؟     No IMG     لاہورمیں شہریوں نے پولیس کی دھلائی کر ڈالی، بھاگ کر جان بچائی     No IMG     وزارتِ تجارت نےکاروں کی درآمد پر لگائی جانی والی پابندیوں پر نظر ثانی کرتے ہوئے انہیں مزید سخت کردیا     No IMG     خواتین کے مساوی حقوق اور تشدد کے خاتمے کے لیے امریکہ، برطانیہ سمیت مختلف ممالک میں خواتین کی جانب سے ریلیاں نکالی گئیں۔     No IMG     فرانس میں صدر میکروں کی حکومت کے خلاف پیلی جیکٹ والوں کا احتجاج اس ہفتے بھی جاری رہا، کئی مقامات پر پولیس اور مظاہرین میں جھڑپیں     No IMG     وزیراعلیٰ پنجاب نے اعلیٰ سطحی اجلاس طلب کرلیا     No IMG    

فرانس نے جرمنی کی تجویز کو مسترد
تاریخ :   30-11-2018

پیرس ( ورلڈ فاسٹ نیوزفاریو ) فرانس نے جرمنی کی اس تجویز کو مسترد کر دیا ہے کہ اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں یورپی یونین کی ایک مشترکہ نشست ہونا چاہیے۔ فرانس اس اہم عالمی ادارے میں مستقل رکن ہے اور وہ اس نشست کو کھونا نہیں چاہتا۔

فرانسیسی وزارت خارجہ کی طرف سے کہا گیا ہے کہ جرمنی کی اس تجویز پر عمل نہیں کیا جا سکتا کہ اقوام متحدہ میں سلامتی کونسل میں فرانس کی نشست کو ختم کرتے ہوئے یورپی یونین کی ایک مشترکہ نشست بنا دینا چاہیے۔ جرمن وزیر مالیات اور نائب چانسلر اولاف شُلس نے یہ تجویز دی تھی۔

اس تجویز کو مسترد کرتے ہوئے فرانسیسی وزارت داخلہ کی طرف سے کہا گیا، ’’جب ہم نے اپنے قومی مؤقف کا دفاع کرنا ہوتا ہے تو ہم یورپ کے متقفہ مؤقف کو ملحوظ رکھتے ہیں۔‘‘

اس بیان میں مزید کہا گیا کہ اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں فرانسیسی حکومت کی نمائندگی میں نہ صرف جرمنی بلکہ تمام یورپی یونین رکن ریاستوں کے مؤقف کو شامل کیا جاتا ہے۔

اس بیان میں مزید کہا گیا ہے کہ البتہ پیرس حکومت سلامتی کونسل میں اصلاحات کے لیے تیار ہے اور اس اہم عالمی ادارے میں جرمنی، جاپان، بھارت، برازیل اور دو افریقی ممالک کو مستقل ممبران بنائے جانے کی حمایت کی جائے گی۔

فی الحال سلامتی کونسل کے مستقل رکن ممالک کی تعداد پانچ ہے۔ ان ممالک میں فرانس، برطانیہ، چین، روس اور امریکا شامل ہیں۔ یورپی یونین سلامتی کونسل میں مبصر ہے اور اسے ووٹنگ کے حقوق حاصل نہیں ہیں۔

جرمنی کی وسیع تر مخلوط حکومت میں شامل سوشل ڈیموکریٹک پارٹی (ایس پی ڈی) کے رکن اولاف شُلس نے تجویز دی تھی کہ فرانس کو سلامتی کونسل میں اپنی مستقل نشست کو یورپی یونین کی سیٹ میں بدل لینا چاہیے۔

انہوں نے برلن میں کہا، ’’مجھے یہ بات واضح ہے کہ اس سلسلے میں فرانس کو قائل کرنے کی خاطر کام کرنا پڑے گا۔‘‘ ان کے بقول ’لیکن یہ ایک دلیرانہ اور علقمندانہ مقصد ہو گا‘۔

شُلس کی یہ تجویز دراصل جرمنی کی اس دیرینہ خواہش کا متبادل ہے، جس میں جرمنی کو سلامتی کونسل کا مستقل رکن بنانے کا اظہار کیا جاتا رہا ہے۔ اس تناظر میں ایس پی ڈی پیش پیش رہی ہے۔ کرسچن ڈیموکریٹک یونین (سی ڈی یو) سے تعلق رکھنے والی چانسلر انگیلا میرکل نے بھی محتاط انداز میں اس تجویز کی حمایت کی ہے۔

تاہم اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی مستقل نشستوں میں اضافے کا منصوبہ متنازعہ ہے کیونکہ پہلے ہی پانچ مستقل ارکان بہت سے معاملات پر ویٹو کا حق استعمال کرتے ہیں، جس کی وجہ سے اس اہم ادارے میں فیصلہ سازی میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
جرمن پولیس نے فرینکفرٹ میں ڈوئچے بینک کے صدر دفاتر پر چھاپے
یمن کی ہولناک جنگ دہشت گرد گروپوں کے اسلحے کے ذخیرہ یورپی ہتھیاروں سے بھرے ہیں
Translate News »