پاک فوج نے ایک آپریشن میں 4 مغوی ایرانی فوجیوں کو بازیاب کرالیا     No IMG     دنیا بھر میں آج ہندو برادری اپنا مذہبی تہوار ہولی منا رہی ہے     No IMG     افغانستان کے صوبے ہرات میں سیلاب سے 13 افراد کے جاں بحق ہونے سے ہلاکتوں کی مجموعی تعداد 63 ہوگئی     No IMG     لیبیا میں پناہ گزینوں کو لے جانے والی کشتی ڈوب گئی جس کے نتیجے میں 9 افراد ہلاک     No IMG     اسرائیلی دہشت گردی، غرب اردن میں مزید3 فلسطینیوں کو شہید کردیا     No IMG     پیپلز پارٹی کےچیئرمین نے 3 وفاقی وزرا کو فارغ کرنے کا مطالبہ کردیا     No IMG     وزیراعظم عمران خان کی ہولی کے تہوار پر ہندو برادی کو مبارک باد     No IMG     سابق وزیراعظم نوازشریف نے ای سی ایل سے نام نکالنے کی درخواست دائر کردی     No IMG     سمجھوتہ ایکسپریس کیس کا فیصلہ 12 سال بعد بھی تاخیر کا شکار     No IMG     وزیر اعظم آئین کے آرٹیکل 214 کی شق دو اے پر عمل کرنے میں ناکام     No IMG     روس کے وزیر دفاع سرگئی شویگو نے شام کے صدر بشار اسد سے ملاقات     No IMG     بھارت اور پاکستان متنازع معاملات مذاکرات کے مذاکرات کے ذریعے حل کریں,چین     No IMG     بریگزیٹ پرٹریزامے کی حکمت عملی انتہائی کمزورہے، ٹرمپ     No IMG     امریکی وزیر خارجہ مائیک پمپئو کی کویت کے بادشاہ سے ملاقات     No IMG     نیوزی لینڈ میں جمعہ کو سرکاری ریڈیو اور ٹی وی سے براہ راست اذان نشر ہوگی,جیسنڈا آرڈرن     No IMG    

سعودی خواتین اب اسٹیڈیم جا کر میچ دیکھ سکیں گی
تاریخ :   30-10-2017

سعودی عرب میں خواتین کو ڈرائیونگ اور کھیلوں میں حصہ لینے کی آزادی کے بعد اب اسٹیڈیم جا کر کھیل دیکھنے کی بھی اجازت مل گئی ہے۔

سرکاری خبر رساں ادارے، سعودی پریس ایجنسی (ایس پی اے کے مطابق، سعودی حکام کا کہنا ہے کہ خواتین آئندہ سال سے اپنے اہلخانہ کے ساتھ اسٹیڈیم جا سکیں گی۔

جن شہروں میں خواتین کو یہ اجازت دی گئی ہے ان میں دارالحکومت ریاض، ساحلی شہر جدہ اور پورٹ سٹی دمام شامل ہیں۔

اس سلسلے میں اسٹیڈیمز کی تزئین و آرائش اور تبدیلیاں بھی عمل میں لائی جا رہی ہیں۔ اسٹیڈیم میں ریسٹورنٹ اور کیفے کھولے جا رہے ہیں، جبکہ مانیٹر اسکرینز بھی نصب کئے جانے کا منصوبہ ہے۔

سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان سعودی عرب کو جدید اور معیشت کو مضبوط بنانے کے عزم کا اظہار کر چکے ہیں اور اسی حوالے سے ملکی پالیسی میں بہت تیزی سے تبدیلی آ رہی ہے، جو محمد بن سلمان کے شہزادہ محمد بن سلمان کے ’اقتصادی ویژن2030‘ کا حصہ ہیں۔

گزشتہ ماہ خواتین کی ڈرائیونگ پر عائد پابندی ختم کرنے کا بہت پرانا اور بڑا اقدام بھی اسی پالیسی کا نتیجہ تھا۔ ان فیصلوں کو ملکی تاریخ میں اہم پیش رفت قرار دیا جا رہا ہے۔

اسی ویژن کے تحت سعودی عرب میں 500 ارب ڈالر کی رقم سے ایک نیا شہر ’نیوم‘ بسانے کا منصوبہ شروع کیا گیا ہے۔ اس شہر کے حوالے سے کہا جا رہا ہے کہ یہاں آئی ٹی کے حوالے سے انتہائی جدید سہولیات دستیاب ہوں گی اور ہر چیز ’ایپس‘ کے ذریعے دستیاب ہوگی۔

نیوم کی پہلی شہریت ’صوفیہ‘ نامی ایک فی میل روبوٹ کو دی گئی ہے جو آرٹیفیشل انٹیلی جنس یعنی مصنوعی ذہانت کی حامل ہے۔ انسانوں کی طرح احسات رکھتی اور ان کی ہر بات کا جواب ذہانت کے ساتھ دیتی ہے۔

پالیسی میں تبدیلی کا ایک رخ یہ بھی ہے کہ سعودی عرب میں کئی عشروں بعد کنسرٹ ہونے لگے ہیں اور ملک میں جاز میوزک فیسٹیول کرانے کا اعلان بھی کیا گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
امیر ِکویت کو کابینہ کا استعفا پیش کردیا ہے
اسرائیل کے قیام میں برطانیہ کے کردار پر فخر ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »