الیکشن2018میں پاک فوج کواہم ذمہ داری سونپ دی گئی     No IMG     ڈپٹی کمشنر گلگت سمیع اللہ فاروق نے کہا کہ گلگت شہر میں گوشت کی قلت دور کرنے کیلئے پہلی گوشت سپلائی کرنے والی کمپنی میٹ مارٹ کا افتتاح     No IMG     افغانستان میں سرگرم دہشت گرد تنظیم طالبان نے رمضان المبارک میں جنگ بندی کی اپیل مسترد     No IMG     بھارتی وزیر اعظم نے کشمیر میں کشن گنگا ڈیم کا افتتاح کردیا     No IMG     یورپی یونین کی ایران کومشترکہ ایٹمی معاہدےکو جاری رکھنے کے لیے تیار     No IMG     بھارتی وزیر اعظم کا دورہ کشمیر مظالم پر پردہ ڈالنے اور عالمی رائے عامہ کو گمراہ کرنے کی کوشش ہے، یاسین ملک     No IMG     نریندر مودی کا مقبوضہ کشمیر کا دورہ ایک فوجی آپریشن سے زیادہ کچھ نہیں تھا، کل جماعتی حریت کانفرنس ، سید علی گیلانی     No IMG     مسلم لیگ فنکشنل کی خاتون رکن نصرت سحر عباسی نے طیش میں آکر ڈپٹی اسپیکر شہلا رضا کو جوتا دکھا دیا     No IMG     لیفٹیننٹ جنرل ریٹائرڈ شاہد عزیز کے بیٹے نے والد کی موت کی خبروں کی تردید کر دی     No IMG     بھارت نے پاکستان میں تعینات رہنے والی اپنی ہی سفارت کار کو ’جاسوس‘ قرار دے دیا     No IMG     جڑانوالہ تحصیل چیرمین پرائس و کوالٹی کنٹرولر این اے 102 نے بھرپور الیکشن کمپین مھم جاری     No IMG     جڑانوالہ کا قدیمی ریلوے اسٹیشن انتظامیہ کی عدم توجہی کی بهینت چڑه گیا     No IMG     نوشہرہ ورکاں ملک محمد اکبر ولد محمد رمضان نے پیسوں کے  لین دین کے تنازعہ سے تنگ آکر زہریلی گولیاں کھا کر خود کشی کر لی     No IMG     شہبازشریف سرجیکل ٹاوربند رکھنےپرعوام سےمعافی مانگیں,چودھری پرویزالٰہی     No IMG     ترکی کے شہر استنبول میں اسلامی سربراہی کانفرنس میں اس عزم کا اعادہ کیا گیا ہے کہ بیت المقدس کی تاریخی اورقانونی حیثیت کےتحفظ کے لیے ہرممکن اقدامات اٹھائے جائیں گے۔     No IMG    

سعودی خواتین اب اسٹیڈیم جا کر میچ دیکھ سکیں گی
تاریخ :   30-10-2017

سعودی عرب میں خواتین کو ڈرائیونگ اور کھیلوں میں حصہ لینے کی آزادی کے بعد اب اسٹیڈیم جا کر کھیل دیکھنے کی بھی اجازت مل گئی ہے۔

سرکاری خبر رساں ادارے، سعودی پریس ایجنسی (ایس پی اے کے مطابق، سعودی حکام کا کہنا ہے کہ خواتین آئندہ سال سے اپنے اہلخانہ کے ساتھ اسٹیڈیم جا سکیں گی۔

جن شہروں میں خواتین کو یہ اجازت دی گئی ہے ان میں دارالحکومت ریاض، ساحلی شہر جدہ اور پورٹ سٹی دمام شامل ہیں۔

اس سلسلے میں اسٹیڈیمز کی تزئین و آرائش اور تبدیلیاں بھی عمل میں لائی جا رہی ہیں۔ اسٹیڈیم میں ریسٹورنٹ اور کیفے کھولے جا رہے ہیں، جبکہ مانیٹر اسکرینز بھی نصب کئے جانے کا منصوبہ ہے۔

سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان سعودی عرب کو جدید اور معیشت کو مضبوط بنانے کے عزم کا اظہار کر چکے ہیں اور اسی حوالے سے ملکی پالیسی میں بہت تیزی سے تبدیلی آ رہی ہے، جو محمد بن سلمان کے شہزادہ محمد بن سلمان کے ’اقتصادی ویژن2030‘ کا حصہ ہیں۔

گزشتہ ماہ خواتین کی ڈرائیونگ پر عائد پابندی ختم کرنے کا بہت پرانا اور بڑا اقدام بھی اسی پالیسی کا نتیجہ تھا۔ ان فیصلوں کو ملکی تاریخ میں اہم پیش رفت قرار دیا جا رہا ہے۔

اسی ویژن کے تحت سعودی عرب میں 500 ارب ڈالر کی رقم سے ایک نیا شہر ’نیوم‘ بسانے کا منصوبہ شروع کیا گیا ہے۔ اس شہر کے حوالے سے کہا جا رہا ہے کہ یہاں آئی ٹی کے حوالے سے انتہائی جدید سہولیات دستیاب ہوں گی اور ہر چیز ’ایپس‘ کے ذریعے دستیاب ہوگی۔

نیوم کی پہلی شہریت ’صوفیہ‘ نامی ایک فی میل روبوٹ کو دی گئی ہے جو آرٹیفیشل انٹیلی جنس یعنی مصنوعی ذہانت کی حامل ہے۔ انسانوں کی طرح احسات رکھتی اور ان کی ہر بات کا جواب ذہانت کے ساتھ دیتی ہے۔

پالیسی میں تبدیلی کا ایک رخ یہ بھی ہے کہ سعودی عرب میں کئی عشروں بعد کنسرٹ ہونے لگے ہیں اور ملک میں جاز میوزک فیسٹیول کرانے کا اعلان بھی کیا گیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*