امریکی صدر شیر کی دم کے ساتھ کھیلنا ترک کردے ۔ مزاحمت یا تسلیم کے علاوہ کوئي اور راستہ نہیں۔     No IMG     افریقی ملک مراکش کی عدالت نے ایک بچی کی اجتماعی عصمت ریزی کے گھناؤنے واقعے کی اعلیٰ سطحی تحقیقات شروع     No IMG     دوست کو چاقو کے وارسے قتل کرنے والی حسینا کو سزائے موت     No IMG     بہاولپور جلسے میں کم تعداد پر عمران خان برہم لیکن پارٹی عہدیداران نے ایسی بات بتادی کہ کپتان کیساتھ جہانگیر ترین بھی حیران پریشان     No IMG     اکرام گنڈا پور کے قافلے پر خود کش حملہ، ڈرائیور شہید، تحریک انصاف کے امیدوار اور 2 پولیس اہلکاروں سمیت 6 افراد زخمی     No IMG     پاکستان اچھا کھیلاہم بہت براکھیلے،زمبابوین کھلاڑی کا اعتراف     No IMG     پاکستان سمیت دنیا بھر میں28 جولائی کو مکمل چاند گرہن ہوگا     No IMG     حنیف عباسی کا فیصلہ انصاف کے اصولوں پر مبنی نہیں , شہباز شریف     No IMG     سعودی عرب غیر ملکی ٹرک ڈرائیوروں پر پابندی سے ماہانہ 200ملین ریال کا نقصان ہوگا     No IMG     امریکہ میں کال سینٹر اسکینڈل میں ملوث 21 بھارتی شہریوں کو20 سال تک کی سزا     No IMG     اسرائیی حکومت نے القدس میں سرنگ کی مزید کھدائی کی منظوری دے دی     No IMG     ویتنام کے شمالی علاقوں میں سمندری طوفان سے 20 افراد ہلاک اور14 زخمی ہوگئے     No IMG     شیخ رشید کا کہنا ہے کہ حنیف عباسی کو عمر قید کی سزا ملنے سے اب این اے 60 راولپنڈی کا الیکشن یکطرفہ ہو جائے گا     No IMG     حنیف عباسی نے انسداد منشیات عدالت کی جانب سے دی گئی عمرقید کو ہائیکورٹ میں چیلنج کرنے کا اعلان     No IMG     اسرائیل کے مجرمانہ حملوں میں 4 فلسطینی شہری شہید     No IMG    

سعودی خواتین اب اسٹیڈیم جا کر میچ دیکھ سکیں گی
تاریخ :   30-10-2017

سعودی عرب میں خواتین کو ڈرائیونگ اور کھیلوں میں حصہ لینے کی آزادی کے بعد اب اسٹیڈیم جا کر کھیل دیکھنے کی بھی اجازت مل گئی ہے۔

سرکاری خبر رساں ادارے، سعودی پریس ایجنسی (ایس پی اے کے مطابق، سعودی حکام کا کہنا ہے کہ خواتین آئندہ سال سے اپنے اہلخانہ کے ساتھ اسٹیڈیم جا سکیں گی۔

جن شہروں میں خواتین کو یہ اجازت دی گئی ہے ان میں دارالحکومت ریاض، ساحلی شہر جدہ اور پورٹ سٹی دمام شامل ہیں۔

اس سلسلے میں اسٹیڈیمز کی تزئین و آرائش اور تبدیلیاں بھی عمل میں لائی جا رہی ہیں۔ اسٹیڈیم میں ریسٹورنٹ اور کیفے کھولے جا رہے ہیں، جبکہ مانیٹر اسکرینز بھی نصب کئے جانے کا منصوبہ ہے۔

سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان سعودی عرب کو جدید اور معیشت کو مضبوط بنانے کے عزم کا اظہار کر چکے ہیں اور اسی حوالے سے ملکی پالیسی میں بہت تیزی سے تبدیلی آ رہی ہے، جو محمد بن سلمان کے شہزادہ محمد بن سلمان کے ’اقتصادی ویژن2030‘ کا حصہ ہیں۔

گزشتہ ماہ خواتین کی ڈرائیونگ پر عائد پابندی ختم کرنے کا بہت پرانا اور بڑا اقدام بھی اسی پالیسی کا نتیجہ تھا۔ ان فیصلوں کو ملکی تاریخ میں اہم پیش رفت قرار دیا جا رہا ہے۔

اسی ویژن کے تحت سعودی عرب میں 500 ارب ڈالر کی رقم سے ایک نیا شہر ’نیوم‘ بسانے کا منصوبہ شروع کیا گیا ہے۔ اس شہر کے حوالے سے کہا جا رہا ہے کہ یہاں آئی ٹی کے حوالے سے انتہائی جدید سہولیات دستیاب ہوں گی اور ہر چیز ’ایپس‘ کے ذریعے دستیاب ہوگی۔

نیوم کی پہلی شہریت ’صوفیہ‘ نامی ایک فی میل روبوٹ کو دی گئی ہے جو آرٹیفیشل انٹیلی جنس یعنی مصنوعی ذہانت کی حامل ہے۔ انسانوں کی طرح احسات رکھتی اور ان کی ہر بات کا جواب ذہانت کے ساتھ دیتی ہے۔

پالیسی میں تبدیلی کا ایک رخ یہ بھی ہے کہ سعودی عرب میں کئی عشروں بعد کنسرٹ ہونے لگے ہیں اور ملک میں جاز میوزک فیسٹیول کرانے کا اعلان بھی کیا گیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*