گجرانوالہ میں یوم پاکستان کی تقریب میں سکول کی دیوار گرنے سے 6 افراد جاں بحق     No IMG     79 واں یوم پاکستان: وفاقی دارالحکومت میں مسلح افواج کی شاندار پریڈ     No IMG     پاک فوج نے ایک آپریشن میں 4 مغوی ایرانی فوجیوں کو بازیاب کرالیا     No IMG     دنیا بھر میں آج ہندو برادری اپنا مذہبی تہوار ہولی منا رہی ہے     No IMG     افغانستان کے صوبے ہرات میں سیلاب سے 13 افراد کے جاں بحق ہونے سے ہلاکتوں کی مجموعی تعداد 63 ہوگئی     No IMG     لیبیا میں پناہ گزینوں کو لے جانے والی کشتی ڈوب گئی جس کے نتیجے میں 9 افراد ہلاک     No IMG     اسرائیلی دہشت گردی، غرب اردن میں مزید3 فلسطینیوں کو شہید کردیا     No IMG     پیپلز پارٹی کےچیئرمین نے 3 وفاقی وزرا کو فارغ کرنے کا مطالبہ کردیا     No IMG     وزیراعظم عمران خان کی ہولی کے تہوار پر ہندو برادی کو مبارک باد     No IMG     سابق وزیراعظم نوازشریف نے ای سی ایل سے نام نکالنے کی درخواست دائر کردی     No IMG     سمجھوتہ ایکسپریس کیس کا فیصلہ 12 سال بعد بھی تاخیر کا شکار     No IMG     وزیر اعظم آئین کے آرٹیکل 214 کی شق دو اے پر عمل کرنے میں ناکام     No IMG     روس کے وزیر دفاع سرگئی شویگو نے شام کے صدر بشار اسد سے ملاقات     No IMG     بھارت اور پاکستان متنازع معاملات مذاکرات کے مذاکرات کے ذریعے حل کریں,چین     No IMG     بریگزیٹ پرٹریزامے کی حکمت عملی انتہائی کمزورہے، ٹرمپ     No IMG    

سعودی حکومت کے اقدامات پر تنقید کرنے والے شہزادہ ملازمت سے برطرف
تاریخ :   10-01-2018

سعودی عرب(ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو) اپنے ایک آڈیو پیغام میں سعودی حکومت کے اقدامات پر تنقید کرنے والے سعودی شہزادے کو اُن کے عہدے سے برطرف کر دیا گیا ہے۔ عبداللہ بن سعود نے سعودی شہزادوں کو گرفتار کرنے کے حکومتی فیصلے کو غیر منطقی قرار دیا تھا۔

گزشتہ برس نومبر میں سعودی حکومت نے بدعنوانی کے خلاف ایک بڑی مہم شروع کرتے ہوئے شہزادوں سمیت درجنوں اہم شخصیات کو گرفتار کر لیا تھا

خبر رساں ادارے اے پی کے مطابق سعودی شہزادہ عبداللہ بن سعود بن محمد ملکی میری ٹائم اسپورٹس فیڈریشن کے سربراہ تھے۔ سعودی حکومت نے اب انہیں اس عہدے سے الگ کر کے ایک ملٹری افسر کو اُن کی جگہ تعینات کر دیا ہے۔

 انہوں نے چھ منٹ طویل ایک آڈیو پیغام میں سعودی حکومت پر شدید تنقید کرتے ہوئے کہا تھا کہ حکومت نے گزشتہ ہفتے گرفتار ہوئے گیارہ سعودی شہزادوں کی گرفتاری کی جو وجوہات بیان کی ہیں وہ جھوٹ پر مبنی اور غیر منطقی ہیں۔ یہ آڈیو پیغام رواں ہفتے عربی میڈیا کی ویب سائٹوں پر جاری کیا گیا۔ نیوز ایجنسی اے پی کا تاہم کہنا ہے کہ وہ آزادانہ طور پر اس آڈیو ریکارڈنگ کی صحت کی تصدیق نہیں کرا سکی۔

نیوز ایجنسی بلوم برگ کا، جس  نے اس آڈیو کو پہلی بار رپورٹ کیا تھا،  کہنا ہے کہ سب سے پہلے یہ آڈیو پیغام اسمارٹ فون ایپلیکیشن واٹس ایپ پر پوسٹ کیا گیا۔ آڈیو پیغام میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ گرفتار ہونے والے گیارہ شہزادوں میں ارب پتی  شہزادے اور سعودی عرب میں ڈیری مصنوعات بنانے والی سب سے بڑی کمپنی ’المراعی‘ کے چیئرمین کے صاحبزادے بھی شامل ہیں۔

عام طور پر سعودی شاہی خاندان کے افراد حکومت کے خلاف کوئی بیان نہیں دیتے۔ اس آڈیو پیغام کے منظر عام پر آنے سے خاندانِ سعود میں باہمی اختلافات اور تناؤ کی صورت حال کا پتہ چلتا ہے۔

اس آڈیو ریکارڈنگ میں شہزادہ عبداللہ بن سعود بن محمد نے مبینہ طور پر اپنا نام بتاتے ہوئے کہا ہے کہ گرفتار شدہ شہزادوں میں سے کسی ایک نے بھی شاہ سلمان کی نافرمانی نہیں کی۔

سعودی میڈیا نے ہفتے کے روز ایسی خبریں شائع کی تھیں کہ گیارہ شہزادے تاریخی اہمیت کے حامل ’ قصر الحُکم‘ میں جمع ہو کر اپنے ایک رشتہ دار کو دی گئی سزائے موت کا معاوضہ طلب کر رہے تھے۔ علاوہ ازیں ان شہزادوں نے اُس حالیہ شاہی فرمان کی بھی مذمت کی جس کی رُو سے شاہی افراد کو پانی اور بجلی کے بلوں کی ادائیگی کی مد میں دی جانے والی رقوم میں کٹوتی کی گئی ہے۔

پرنس عبداللہ نے اپنی ریکارڈنگ میں کہا ہے کہ یہ شہزادے اپنے ایک رشتہ دار کے ہمراہ تھے جسے اُس کی سابقہ ملازمت کے بارے میں سوال جواب کے لیے بلایا گیا تھا۔ لیکن وہاں موجود سکیورٹی گارڈوں نے بد تمیزی کا مظاہرہ کیا جو کسی بھی سعودی شہری کے لیے قابل قبول نہیں ہے۔

یاد رہے کہ اتوار کے روز سعودی اٹارنی جنرل نے کہا تھا کہ گرفتار شدہ شہزادوں کو اُن کے مطالبات کے حوالے سے اُن کی غلطی سے آگاہ کر دیا گیا تھا لیکن انہوں نے قصر الحکم چھوڑنے سے انکار کر دیا۔

خیال رہے کہ گزشتہ برس نومبر میں سعودی حکومت نے بدعنوانی کے خلاف ایک بڑی مہم شروع کرتے ہوئے شہزادوں سمیت درجنوں اہم شخصیات کو گرفتار کر لیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email
وزیراعلیٰ پنجاب محمد شہبازشریف نے قصور کے علاقے میں 8 سالہ بچی کے قتل کے واقعہ کا سخت نوٹس لیتے ہوئے ملزمان کی فوری گرفتاری کا حکم دیا ہ
قصور:آرمی چیف کےفوری کاروائی کیلئےاحکامات جاری،مجرموں کوجلد گرفتارکرکےعبرتناک سزادی جائے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »