شمالی کوریا کا ایٹمی طاقت کے مظاہرے کا عزم     No IMG     عراق کے دارالحکومت بغداد میں خودکش حملے کے نتیجے میں 19 افراد جاں بحق     No IMG     جرمنی کے وزير خارجہ نے اعلان کیا ہے کہ یورپی یونین کے رکن ممالک مشترکہ ایٹمی معاہدے کی حمایت پر متحد اور متفق ہیں۔     No IMG     ایران کو شام میں فوجی بیس بنانے کی اجازت نہیں دیں گے,اسرائیل کے وزير اعظم     No IMG     مقبوضہ کشمیر، یاسین ملک کی مسلسل غیر قانونی نظر بندی کی سخت مذمت کرتے ہوئے عالمی ریڈ کراس کمیٹی سے اپیل     No IMG     سابق وزیراعظم نواز شریف نے چئیرمین نیب جسٹس (ر) جاوید اقبال کو توہین آمیز پریس ریلیز جاری کرنے پر قانونی نوٹس بھجوا دیا۔     No IMG     قونصل جنرل عائشہ فاروقی نے جیل میں ڈاکٹرعافیہ صدیقی سےملاقات     No IMG     پی ٹی آئی چئیرمین نے بڑا فیصلہ کر لیا ، اب پی ٹی آئی میں شمولت اختیار کرنا آسان نہ ہو گا     No IMG     پاکستان میں تھری اور فور جی صارفین کی تعداد 5 کروڑ46 لاکھ ہو گئی،     No IMG     سابق وزیراعظم نواز شریف نے احتساب عدالت میں اپنے نکالنے کی 4 بڑی وجوہات بتادیں     No IMG     حافظ آباد میں کپڑے کی فیکٹری میں آگ لگ گئی     No IMG     پی ٹی آئی کے اعلیٰ عہدے داروں کی پریم کہانی شروع ہو گئی     No IMG     امريکا نے 5 ايرانی اہلکاروں پر پابندی عائد کر دی     No IMG     موجودہ حکومت نے دہشت گردی ، عسکریت پسندی اور توانائی بحران کو حل کیا ، ملکی معیشت کو مستحکم کردیا, لیفٹیننٹ جنرل (ر) عبدالقیوم     No IMG     پی ٹی آئی گزشتہ 5 سالوں میں خیبرپختونخوا میں ڈلیور کرنے میں بری طرح ناکام ہوئی، مائزہ حمید     No IMG    

سعودي عرب

  • سعودی عرب میں ملک کے خلاف سازش کرنے اور بیرون ملک روابط رکھنے کے الزام میں سات افراد گرفتار

    سعودی عرب  ( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو )میں ملک کے خلاف سازش کرنے اور بیرون ملک روابط رکھنے کے الزام میں سات افراد کو حراست میں لے لیا گیا ہے۔ سعودی حکام کے مطابق سات افراد کو بیرون ملک مالی معاونت فراہم کرنے اور غیرملکی اداروں سے مشتبہ رابطے رکھنے کے الزام میں حراست میں لے لیا گیا ہے۔ ان افراد نے حساس اداروں کے ملازمین کو بھی ساتھ ملانے کی کوشش کی۔ سعودی گزٹ کے مطابق گرفتار افراد میں تین خواتین بھی شامل ہیں۔ حراست میں لیے گئے افراد میں ابراہیم عبدالرحمٰن، محمد فہد الریبا، عبدالعزیز محمد المیشل، لوجیئن ہڈلوئل، عزیزہ محمد الیوسف اور ایمان فہد النفجان شامل ہیں جب کے ساتویں ملزم کی شناخت کو خفیہ رکھا گیا ہے۔

  • سعودی عرب کے 68 سالہ عیاش شہزادے نے 25 سالہ لڑکی سے شادی کرکے دنیا کی مہنگی ترین شادی کا ریکارڈ قائم

     سعود؛ی عرب( ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو )  کے عیاش شہزادوں کی غیر اسلامی روایات اور حرکات کا سلسلہ جاری ہے سعودی عرب کے 68 سالہ عیاش شہزادے نے 25 سالہ لڑکی سے شادی کرکے دنیا کی مہنگی ترین شادی کا ریکارڈ قائم کیا ہے۔ اطلاعات کے مطابق دلہن کےلیے کروڑوں روپے مالیت کے ہیرے جواہرات اور 5ارب90 کروڑ روپے کا حق مہر 68سالہ سعودی عیاش شہزادے نے 25سالہ دلہن کو ادا کیا اور  اپنے خزانے کے منہ کھول دیئے۔ 25 سال کی کویتی دوشیزہ کے لیے 68سالہ عیاش شہزادے کی شاہانہ بارات دیکھنے سے تعلق رکھتی تھی۔

    بارات میں بس میں بریف کیس کے بریف کیس بھر کر تحائف لائے گئے جس میں دلہن کے لیے بیش قیمت زیورات کے بیشمار سیٹ بھی شامل تھے ۔ سوشل میڈیا پر اس شادی کو دنیا کی مہنگی ترین شادی  قراردیا گیا ہے۔

  • سعودی عرب کی اصلی دشمنی ایران سے ہے اسرائیل سے نہیں, ریٹائرڈ جنرل انور عشقی

    ہ سعودی عرب۔( ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو ) کے ریٹائرڈ جنرل انور عشقی نے اس بات کا کھلے عام اعتراف کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب کی اصلی دشمنی ایران سے ہے اسرائیل سے نہیں۔

    انور عشقی نے بی بی سی سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ اسرائیل اور سعودی عرب کی دشمنی مشکوک اور مظنون ہے جبکہ ایران اور سعودی عرب کی دشمنی آشکارا اور تائید شدہ ہے۔

    سعودی جنرل نے کہا کہ اسرائیل سعودی عرب کے لئے خطرہ نہیں ہے اور سعودی عرب اسرائیل کے ساتھ بھر پور تعاون کرنے کے لئے آمادہ ہے ۔

  • سعودی عرب کی خصوصی عدالت نے اسرائیلی خفیہ ایجنسی کے لیے جاسوسی کے الزام میں 2 گرفتار عرب باشندوں کے خلاف ٹرائل کا آغاز

    جدہ ( ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو )  سعودی عرب کی خصوصی عدالت نے اسرائیلی خفیہ ایجنسی کے لیے جاسوسی کے الزام میں 2 گرفتار عرب باشندوں کے خلاف ٹرائل کا آغاز کردیا ہے۔ اطلاعات کے مطابق کیس کی سماعت کے آغاز پر استغاثہ نے عدالت سے مطالبہ کیا کہ دونوں ملزمان کے خلاف جرمانہ عائد کیا جائے تاکہ کسی بھی شخص کو غیر ملکی ایجنسیوں کے ہاتھوں جاسوسی کا آلہ کار بننے سے روکا جاسکے۔ اس کے علاوہ استغاثہ نے عدالت سے یہ بھی مطالبہ کیا کہ ملزمان کے موبائل فونز اور دیگر اشیاء کو قبضے میں لیا جائے جبکہ ٹرائل کے اختتام پر انہیں سعودی عرب سے ملک بدر کردیا جائے۔ گرفتار ملزمان پر الزام ہے کہ یہ دونوں افراد اسرائیل کی خفیہ ایجنسی موساد کے ساتھ رابطے میں تھے جبکہ سعودی عرب میں خفیہ معلومات حاصل کرنے کے لیے داخل ہوئے تھے۔گرفتار ملزمان کے خلاف یہ بھی الزام ہے کہ انہیں داعش کی حمایت حاصل ہے، اور سعودی عرب میں دہشت گرد تنظیموں کی حمایت کر رہے تھے۔ ادھر فرانسیسی خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق دونوں ملزمان رواں برس ہونے والے حج کے دوران دہشت گرد حملے کرنے کی سازش اور تیاری میں مصروف تھے۔ اے ایف پی کو موصول دستاویزات کے مطابق دونوں افراد ایک عرب ملک کے پاسپورٹ پر سعودی عرب میں داخل ہوئے جن کا مقصد دوران حج تخریب کاری کی کارروائی کرنا تھا۔ ذرائع کے مطابق سعودی عرب کو اسرائیل کے ساتھ دوستی کا سنگین تاوان ادا کرنا پڑےگا۔

  • پاکستان پیپلزپارٹی آزادکشمیر سعودی عرب کے رہنما مولوی اشتیاق مغل نےتحریک انصاف میں شمولیت کااعلان کردیا

    جدہ ( ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو )  پاکستان پیپلزپارٹی آزادکشمیر سعودی عرب کے رہنما مولوی اشتیاق مغل نے گذشتہ روز اپنے ساتھیوں کے ہمراہ پیپلزپارٹی سے تیس سالہ رفاقت کو ختم کرنے اور رفیق نیئر کی قیادت میں تحریک انصاف میں شمولیت کااعلان کردیا اس موقع رفیق نیئر نے ٹیلی فونگ خطاب کرتے ہوئے نئے شامل ہونے والے ساتھیوں کو خوش آمدید کہا اور حوصلہ افزائی کی اور بھرپور تعاون کا یقین دلایا مولوی اشتیاق نے اپنی شمولیت کا اعلان ریاض میں تحریک انصاف کے متحرک رہنما شکیل الرحمن کی رہائش گاہ پر کیا اس موقع پر تحریک انصاف ازادکشمیر کے دیگر رہنما بھی موجود تھے جن میں عتیق نیئر،زاکر رستم، چوہدری عبدالعزیز،عارف نوری،راجہ ساجد،شہزاد عالم ودیگر نے نئے شامل ہونے والوں کی خوشی میں مٹھائی تقسیم کی اور مبارکباد پیش بھی کی ۔

  • سعودی عرب کے شہر جدہ کی تجارتی مارکیٹ میں آگ لگ گئی

     جدہ(ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو)  سعودی عرب کے شہر جدہکی تجارتی مارکیٹ میں آگ لگ گئی

    سعودی عرب کے شہر جدہ کی ایک تجارتی مارکیٹ میں بڑے پیمانے پر آگ لگ گئی ۔ اس آتشزدگی میں کوئی جانی نقصان نہیں ہوا۔

  • سعودی عرب کی تاریخ میں پہلی مرتبہ کنسرٹ، کھیلوں اور فیلموں کے ذریعہ مغربی ثقافت کا فروغ جاری

    جدہ  (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو)  سعودی عربکی تاریخ میں پہلی مرتبہ جدہ میں کنگ عبداللہ اسپورٹس اسٹیڈیم میں ہونے والے ورلڈ ریسلنگ ایونٹ میں بڑی تعداد میں مقامی خواتین اور بچوں نے شرکت کی تھی۔ سعودی عرب میں ریسلنگ کی تقریب کے دوران بڑی اسکرین پر مختصر لباس میں ملبوس خواتین ریسلرز کی تشہیر بھی کی گئی۔ سعودی ولیعہد بن سلمان اب وہابی ازم کے بجائے ٹرمپ ازم  کو  کنسرٹ،  کھیلوں اور مغربی فیلموں کے ذریعہ فروغ دے رہے ہیں۔ سعودی عرب کے ولیعہد محمد بن سلمان نے امریکی صدر ٹرمپ کے مرضی کے مطابق سعودی عرب میں اصلاحات کا آغاز کردیا ہے اور اس پروگرام کے مطابق سعودی عرب میں کنسرٹ،  کھیلوں اور مغربی فیلموں کے ذریعہ مغربی ثقافت کا فروغ جاری ہے سعودی عرب حکام نے جدہ میں مختصر لباس میں ملبوس خواتین ریسلرز کی تشہیر پر معافی بھی مانگ لی ہے لیکن کب تک وہ معافی مانگیں گے۔ امریکی خبر رساں ادارے ایسوسی ایٹڈ پریس (اے پی) کے مطابق مذکورہ اشتہار دیکھنے والے ناظرین کا کہنا تھا ورلڈ ریسلنگ انٹرٹینمنٹ انکارپوریشن کے ’گریٹیسٹ رائل رمبل‘ کی متنازع تصاویر سامنے آتے ہی اشتہار کو کچھ دیر کے لیے بند کردیا گیا تھا۔سعودی جنرل اسپورٹس اتھارٹی نے آن لائن بیان جاری کرتے ہوئے اس واقعے پر معذرت کی۔ ان کا کہنا تھا کہ اس ویڈیو میں مختصر لباس میں ملبوس خواتین کے ’نازیبا‘ مناظر شامل تھے۔انہوں نے مزید کہا کہ ہم کبھی ایسے مقابلے نہیں دکھائیں گے جس میں خواتین ریسلرز بھی موجود ہوں۔واضح رہے کہ جمعہ کے روز جدہ میں ہونے والے ڈبلیو ڈبلیو ای کی تقریب میں معروف ریسلر جون سینا، ٹرپل ایچ سمیت دیگر افراد نے شرکت کی تھی۔

    اس تقریب کا انعقاد ایسے موقع پر کیا گیا تھا جب سعودی حکومت عوامی تفریح پر آہستہ آہستہ اپنی پابندیاں ہٹا رہی ہے۔ ذرائع کے مطابق آل سعود نے اس سے قبل حرمین الشریفین کی ثقافت پر وہابی ثقاتف کو مسلط کیا اور اب آل سعود مغربی ثقافت کو حرمین الشریفین پر مسلط کررہے ہیں جو اسلامی تاریخ کا المیہ ہے۔

  • امریکی وزیر خارجہ نے الریاض میں سعودی فرماں روا شاہ سلمان بن عبدالعزیز سے ملاقات

    الریاض (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو) امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو نے الریاض میں سعودی فرماں روا شاہ سلمان بن عبدالعزیز سے ملاقات کی ہے۔انھوں نے دونوں ملکوں کے درمیان دوطرفہ تعلقات ، مشرقِ اوسط کے خطے میں ہونے والی تازہ پیش رفت اور جاری تنازعات کے حل کے لیے کوششوں کے بارے میں تبادلہ خیال کیا ہے۔

    ملاقات میں امریکا میں متعیّن سعودی سفیر شہزادہ خالد بن سلمان ،وزیر مملکت مساعد بن محمد العیبان ،وزیر خارجہ عادل الجبیر اور امریکی محکمہ خارجہ کے بعض اعلیٰ عہدے دار بھی موجود تھے۔

    مائیک پومپیو نے امریکی سینیٹ سے اپنے تقرر کی منظوری کے بعد چار روز قبل ہی اپنا عہدہ سنبھالا تھا ۔انھیں صدر ٹرمپ نے ریکس ٹیلرسن کی جگہ امریکا کا وزیر خارجہ مقرر کیا تھا۔وہ ہفتے کے روز سعودی عرب کے سرکاری دورے پر دارالحکومت الریاض پہنچے تھے۔وہ خطے کے اپنے اس پہلے دورے کے اگلے مرحلے میں اردن اور اسرائیل بھی جائیں گے۔

  • سعودیہ میں مغربی ثقافت کے فروغ کے سلسلے میں پہلا میوزک کنسرٹ منعقد کیا گیا

    سعودی عرب (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو) کے ولیعہد محمد بن سلمان نے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ اور اس کے داماد جیرڈ کوشنر کے ساتھ ملکر سعودی عرب میں اصلاحات کا آغاز کردیا ہے سعودی عرب میں وہابی ثقافت کے بجائے اب مغربی ثقافت کو فروغ دیا جائے رہا ہے اس سے قبل سعودی عرب نے وہابی ثقافت کو بھی امریکہ کے حکم پر فروغ دیا تھا سعودی عرب میں مغربی ثقافت کے فروغ کے سلسلے میں پہلا میوزک کنسرٹ منعقد کیا گیا ہے۔ اطلاعات کے مطابق  لولوا الشریف سعودی عرب میں میوزک کنسرٹ میں پر فارم کرنے والی پہلی مقامی گلوکارہ بن گئی ہیں۔ذرائع کے مطابق مقامی گلوکارہ لولوا الشریف کو سعودی عرب کی جنرل انٹرٹینمنٹ آف اتھارٹی کی جانب سے عوامی مقامات پر موسیقی محافل میں گانوں اور موسیقی پیش کرنے کا مظاہرہ کرنے کی باقاعدہ اجازت دے دی گئی ہے جس کے بعد اس نے گزشتہ شب میوزک کنسرٹ میں پہلی مرتبہ اپنے فن کا مظاہرہ کیا۔ یہ پہلا موقع تھا جب سعودی عرب میں کسی خاتون گلوگارہ نے عوامی مقام پر لائیو پرفارمنس دی۔ اس سے قبل سعودی عرب میں موسیقی کی محافل صرف نجی طور پر منعقد کی جاسکتی تھیں تاہم ولی عہد محمد بن سلمان کی جانب سے نافذ کی گئی اصلاحات کے پیش نظر اب سعودی عرب میں عوامی مقامات پر بھی میوزک کنسرٹ کی اجازت دے دی گئی ہے۔واضح رہے کہ  ولی عہد محمد بن سلمان نے سعودی عرب میں وہابی روایت سے ہٹ کر اصلاحات کی ہیں جس کے تحت خواتین کو خصوصی رعایت دی گئی ہے جب کہ فنون لطیفہ اور کلچر کے حوالے سے بھی روایتی پالیسی کو تبدیل کرتے ہوئے سنیما گھر بھی کھولے جا رہے ہیں اور فیشن ویک بھی منعقد کیے جارہے ہیں۔اور مغربی ثقافت کے فروغ کے تمام ٹھیکے امریکی کمپنیوں کو دیئے گئے ہیں۔

  • قطر کو شام میں امریکی فوجی موجودگی کے اخراجات ادا کرنے چاہییں,سعودی عرب وزیر خارجہ

    سعودی عرب ( ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو ) کے امریکہ نواز وزیر خارجہ عادل الجبیر نے کہا ہے کہ قطر کو شام میں امریکی فوجی موجودگی کے اخراجات ادا کرنے چاہییں تاکہ امریکہ شام سے اپنے فوجیوں کو باقی رکھے ۔ عادل الجبیر نے قطر کو دھمکی دیتے ہوئے کہا کہ امریکی صدر ٹرمپ کی طرف سے  قطر کی حمایت ترک  کرنے سے پہلے  قطر کو اپنے فوجی شام بھیج دینے چاہییں ۔عادل الجبیر نے کہا کہ اگر امریکہ قطر سے اپنے فوجی  نکال لے تو قطری حکومت ایک ہفتہ کے اندر ختم ہوجائے گي۔