چودھری پرویزالٰہی سے فردوس عاشق اعوان کی ملاقات     No IMG     یوکرین کے مزاحیہ اداکار ملک کے صدر منتخب     No IMG     وزیروں کو نکالنے سے سلیکٹڈ وزیراعظم کی نااہلی نہیں چھپے گی, بلاول بھٹو زرداری     No IMG     ایران کے صدر حسن روحانی نے تہران میں سعد آباد محل میں پاکستانی وزیر اعظم عمران خان کا باقاعدہ اور سرکاری طور پر استقبال     No IMG     بھارت اور چین کے مابین پیر کے روز بیجنگ میں باہمی فیصلہ کن مذاکرات کا آغاز     No IMG     بھارتی وزیر اعظم,ہمارا پائلٹ واپس نہ کیا جاتا تو اگلی رات خون خرابے کی ہوتی     No IMG     ملکی سیاسی پارٹیاں ووٹ تو غریبوں ،محنت کشوں کے نام پر لیتی ہیں مگر تحفظ جاگیرداروں اور مافیاز کو دیتی ہیں ,جواد احمد     No IMG     افغان سپریم کورٹ نے صدر کے انتخاب تک صدر اشرف غنی کی مدت صدارت میں توسیع کردی     No IMG     آزاد کشمیر میں منڈا بانڈی کے مقام پر ایک جیپ کھائی میں گرنے سے 5 افراد ہلاک     No IMG     مصرمیں صدرکےاختیارات میں اضافے کےلیے ہونےوالے تین روزہ ریفرنڈم میں ووٹ ڈالنےکا سلسلہ جاری ہے     No IMG     لاہور میں 3 منزلہ خستہ حال گھر زمین بوس ہونے کے نتیجے میں خاتون سمیت 6 افراد جاں بحق جبکہ 4 افراد زخمی     No IMG     وزیراعظم عمران خان ایران کے پہلے سرکاری دورے پر تہران پہنچ گئے     No IMG     سری لنکا میں کل ہونے والے آٹھ بم دھماکوں کے نتیجے میں 300 افراد ہلاک اور 500 زخمی     No IMG     وزیراعظم عمران خان نے مکران کوسٹل ہائی وے پر دہشت گردی کی سخت مذمت کرتے ہوئے حکام سے واقعے پر رپورٹ طلب کر لی     No IMG     افغانستان اور افغان طالبان کے درمیان مذاکرات ایک مرتبہ پھر کھٹائی میں پڑتے دکھائی دے رہے ہیں     No IMG    

سری لنکا کے بولرز کی تباہ کُن بولنگ کے باعث پہلے ایک روزہ بین الاقوامی میچ میں سری لنکا نے بھارت کو سات وکٹوں سے شکست دے
تاریخ :   10-12-2017

سری لنکا کے بولرز کی تباہ کُن بولنگ کے باعث پہلے ایک روزہ بین الاقوامی میچ میں سری لنکا نے بھارت کو سات وکٹوں سے شکست دے کر سیریز میں ایک۔صفر کی برتری حاصل کر لی۔ لکمل نے 4 وکٹیں حاصل کیں۔

ویراٹ کوہلی کی جگہ ٹیم کی قیادت کرنے والے روہیت شرما کا شکست کے بعد کہنا تھا کہ یہ آنکھیں کھولنے کے لئے کافی ہے۔ ہم اس سے سبق حاصل کریں گے۔

دھرم شالہ میں کھیلے گئے میچ میں سری لنکا نے ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ کیا۔ دوسرے ہی اوور میں سری لنکا کو پہلی کامیابی اس وقت ملی جب شیکھر دھون بغیر کھاتہ کھولے میتھیوز کی گیند پر ایل بی ڈبلیو ہوگئے۔

اس کے بعد میزبان ٹیم کی وکٹیں اس طرح گرتی چلی گئیں جیسے خزاں کے موسم میں سوکھے پتے۔ صرف 16رنز پر بھارت کی آدھی ٹیم پویلین سدھار چکی تھی۔

روہیت شرما 2، شریاس ایئر 9، دنیش کارتک صفر، منیش پانڈے 2 رنز بناسکے۔

پانچ وکٹوں کے نقصان پر16 رنز ایک روزہ میچوں میں بھارت کی بدترین پرفارمنس ہے۔ 1983ء کے ورلڈ کپ میں بھارت نے زمبابوے کے خلاف 5 وکٹیں گنوا کر 17 رنز بنائے تھے۔

مہندر سنگھ دھونی نے کسی قدر مزاحمت دکھائی اور 65 رنز کی اننگز کھیلی۔ دھونی، پانڈے اور کلدیپ یادیو کے سوا کوئی بھی بھارتی بیٹسمین ڈبل فیگر میں اسکور نہ کرسکا جبکہ 4 بیٹسمین تو کھاتہ کھولے بغیر ہی آؤٹ ہوئے۔

اس طرح بھارت کی پوری ٹیم 38اعشاریہ 2اوورز میں 112رنز پر ڈھیر ہوگئی جو بھارتی ٹیم کا اپنی سرزمین پر دوسرا کم ترین اسکور ہے۔ اس سے قبل1986ء میں بھارت نے سری لنکا ہی کے خلاف کانپور میں صرف 78رنز بنائے تھے۔

سری لنکا کی جانب سے لکمل نے 4، فرنانڈو نے 2جبکہ میتھیوز، پریرا، دننجایا اور پتھیرانا نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

نسبتاً آسان ہدف کے تعاقب میں سری لنکا کی ٹیم کی اننگز کا آغاز بھی اچھا نہ رہا اور صرف 7 رنز پر گونا تھلا کا صرف ایک رنز بناکر آؤٹ ہوگئے۔ مجموعی اسکور 19 ہوا تو نئے آنے والے بیٹسمین تھراما نے بغیر کوئی رن بنائے بھونیشور کمار کی گیند پر کلین بولڈ ہوگئے۔

تھرنگا اور میتھیوز نے تیسری وکٹ کی شراکت میں 46 رنز بناکر ٹیم کو مشکل سے نکالا، تھرنگا 49 رنز کی اننگز کھیل کر میتھیوز کا ساتھ چھوڑ گئے۔

میتھیوز اور ڈک ویلا نے مزید کوئی وکٹیں گنوائے بغیر20 اعشاریہ 4 اوورز میں اسکور 114 رنز تک پہنچادیا۔

اس طرح سری لنکا نے بھارت کو سات وکٹوں سے شکست دے دی۔میتھیوز 25 اور ڈک ویلا 26 رنز کے ساتھ ناٹ آؤٹ رہے۔

لکمل کو بہترین بولنگ پرفارمنس پر مین آف دی میچ قرار دیا گیا۔

تین ایک روزہ میچوں پر مشتمل سیریز کا دوسرا میچ وشاکھا پٹنم میں کھیلے جائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
آئی سی سی ٹیسٹ رینکنگ: اسمتھ اور اینڈرسن ٹاپ پراورکوئی بھی پاکستان بالر یا آل راؤنڈر پہلی 10 پوزیشنز میں شامل نہیں۔
آئی سی سی ٹیسٹ رینکنگ جاری ،بھارت پہلی پوزیشن پر برقرار

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »