گاڑیوں کی درآمد پر ٹیکس اب غیر ملکی کرنسی میں ادا کرنا ہوگا, وزیر خزانہ     No IMG     تائيوان, کے معاملے ميں مداخلت برداشت نہيں کی جائے گی, چين     No IMG     امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے ترکی کی معیشت کو تباہ کرنے کے بیان سے یوٹرن لیتے ہوئے کہا ہے کہ دونوں ممالک کے درمیان معاشی ترقی کے وسیع مواقع ہی     No IMG     وزیراعظم سے سابق امریکی سفیر کیمرون منٹر کی ملاقات     No IMG     آپ لوگ کام نہیں کر سکتے چیف جسٹس نے اسد عمرکو دو ٹوک الفاظ میں کیا کہہ ڈالا     No IMG     شادی والے گھر میں آگ لگنے سے دلہن سمیت 4 خواتین جاں بحق     No IMG     قومی ترقی میں بھرپور کردار ادا کریں گے،آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ     No IMG     اپوزیشن ,جماعتوں نے منی بجٹ مسترد کردیا     No IMG     وزیراعظم عمران خان کو سونے کی کلاشنکوف کا تحفہ مل گیا     No IMG     سعودی لڑکی رھف کا فرار ہونے کے بعد پہلا انٹرویو     No IMG     بنگلہ دیش,گارمنٹس ملازمین کا تنخواہوں میں اضافہ نہ ہونے پر مظاہرہ     No IMG     بھارتی فوج مغربی سرحد کیساتھ دہشتگردانہ کارروائیوں کیخلاف سخت ایکشن لینے سے نہیں ہچکچائے گی۔     No IMG     حکومت نے ایک ہفتے میں ہم سے 113 ارب روپے قرض لیاہے، پاکستانی اسٹیٹ بینک     No IMG     وزیراعظم کی اپوزیشن پر شدید تنقید     No IMG     چین کی عدالت نے منشیات کی اسمگلنگ کے الزام میں کینیڈا کے شہری کی 15 سال قید کی سزا کو پھانسی میں تبدیل کردیا     No IMG    

دُبئی: سرکاری ملازمین کی چھُٹیوں کے لیے نئی پالیسی کا اعلان
تاریخ :   03-07-2018

دُبئی(ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو):  دُبئی کے حکمران شیخ محمد بن راشد المکتوم کی جانب سے سرکاری ملازمین کی فلاح و بہبود پر مبنی ہیومن ریسورس قانون کا اعلان کر دیا گیا۔ نو وضع قانون کی رُو سے آٹھویں گریڈ سے گیارھویں گریڈ تک کے ملازم سالانہ 25چھُٹیاں تنخواہ کے ساتھ حاصل کر سکتے ہیں جبکہ اس سے پہلے ان چھُٹیوں کی تنخواہ 22 تھی۔ساتویں گریڈ اور اس سے نچلے درجے کے ملازمین کے لیے تنخواہ کے ساتھ چھُٹیوں کی تعداد 15 سے بڑھا کر 18 کر دی گئی ہے۔اماراتی ملازمین کے گھرانوں کے 21 سال تک کی عمر کے افراد ٹریول الاؤنس کے حقدار ٹھہریں گے جبکہ اس سے پہلے یہ سہولت 18 سال تک کی عمر کے فیملی ممبران تک محدود تھی۔ غیر مُلکی ملازمین کے 21 سال سے کم عمر تین بچوں کو ٹریول الاؤنس کی سہولت حاصل ہوگی۔

جیون ساتھی کے انتقال کی صورت میں ملازمین کو 10 دِن کی تعطیلات کی اجازت دی گئی ہے جبکہ دیگر قریبی رشتے داروں کی وفات پر پانچ دِن کی رُخًصت سے نوازا گیا ہے۔

اس کے علاوہ اس قانون کی رُو سے کئی دیگر فوائد کا اعلان بھی کیا گیا ہے۔ جن میں اوقاتِ کار میں کمی اور پانچ دِن کی خصوصی رخصت بھی شامل ہے۔ سرکاری ملازمین کو دیگر محکموں میں بہتر ملازمت کے حصول کے حوالے سے بھی ترجیح دی جائے گی۔ قانون کے مطابق ہفتے کے دوران 40 گھنٹے کے لازمی اوقاتِ کار کی پابندی کا خاتمہ کر کے ملازمین کو اوور ٹائم کا حق دِیا گیا ہے۔خرابی صحت کا شکار ملازمین کو بیماری کی مزید رُخصت لینے کا حق دیا جارہا ہے۔ ملازمین اِن ہاؤس پروموشن کے لیے اپلائی کر سکتے ہیں جبکہ انہیں وقتاً فوقتاً بونس سے بھی نوازا جائے گا۔ نئے قانون کی رُو سے مزید تعلیم کے حصول کے خواہش مند سرکاری ملازمین کی بھرپور حوصلہ افزائی کی جائے گی اور اُنہیں تحقیقی اور تعلیمی مقالوں پر کام کرنے کی غرض سے پانچ دِن کی رخصت بمعہ تنخواہ کی سہولت دی جائے گی۔دُبئی کے حکمران شیخ محمد بن راشد المکتوم نے نئے قانون کے حوالے سے ٹویٹ پر اپنے خیالات شیئر کرتے ہوئے کہا’’ نئے ہیومن ریسورس قانون کی تشکیل کا مقصد سرکاری ملازمین کو کام کے لیے انتہائی سازگار ماحول فراہم کرنا ہے۔ یہ قانون ہمارے ملازمین کو بہتر مستقل اور اُنہیں پُرمسرت بنانے کے وِژن کی ترجمانی کرتا ہے۔ ہم اپنی معاشی کامیابیوں کے مطلوبہ اہداف کے حصول کے لیے ملازمین کو روزگار اور اُن کی فلاح و بہبود کے حوالے سے بہترین اقدامات کرنا چاہ رہے ہیں۔‘‘ جبکہ دُبئی کے ولی عہد شیخ حمدان بن محمد بن راشد نے اس نئے قانون کو سراہتے ہوئے اپنی ٹویٹ میں کہا کہ یہ قانون دُبئی حکومت کی جانب سے جاری اُن کوششوں کے سلسلے میں ایک بڑی جست ثابت ہو گا جس کا مقصد گورنمنٹ کے اداروں میں کام کے ماحول اور ادارہ جاتی انفراسٹرکچر کو بہتر بنا نا اور اُنہیں بین الاقوامی معیار عطا کرنا ہے۔ اس قانون میں سرکاری ملازمین کی ضروریات کو ترجیح دی گئی ہے جس سے اُن کی صلاحیتیں اور مہارتیں بھی نکھریں گی اور وہ نِت نئی اختراعات اور موقعوں کی طرف مائل ہو ں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
محکمہ موسمیات آئندہ 24 گھنٹوں لاہور سمیت پنجاب کے مختلف علاقوں تیزہوائوں میں گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان
مسلم لیگ ن میں کھُلی بغاوت ، 45 اُمیدواروں نے ن لیگ کو چھوڑ کر چودھری نثار علی خان کا ساتھ دینے کا عندیہ دے دیا
Translate News »