آرمی چیف سے بحرین نیشنل گارڈ کے کمانڈر کی ملاقات     No IMG     اسرائیل کی جیل میں آگ بھڑک اٹھی، کئی کمرے جھلس گئے     No IMG     اسرائیلی فوج کی گھر گھر تلاشی15 فلسطینی شہری گرفتار     No IMG     وزیر ریلوے شیخ رشید کی نا اہلی کے لیے الیکشن کمیشن میں درخواست دائر     No IMG     فضائی حدود کی بندش، ائیرانڈیا کو کروڑوں کا نقصان     No IMG     دہشت گردی کا کوئی دین اور نسل نہیں ہوتی ,سعودی وزیر خارجہ     No IMG     ایران، عراق اور شامی افواج کے خون نے تینوں ممالک کے درمیان تعلقات کو مزید مضبوط بنایا, بشار الاسد     No IMG     آصف زرداری اور فریال تالپور کی 10 دن کے لیے حفاظتی ضمانت منظور     No IMG     سابق وزیراعلی شہباز شریف کے خلاف ایک اور انکوائری شروع     No IMG     کینیڈین وزیر اعظم جسٹس ٹروڈو نے نیوزی لینڈ میں دہشت گردی کے واقعہ کی مذمت     No IMG     روسی صدر پوتن نے کہا ہے کہ وہ روس میں کرائسٹ چرچ جیسا دہشت گرد حملہ نہیں ہونے دیں گے     No IMG     برطانوی حکام نے نیوزی لینڈ کی مسجدوں میں ہوئی دہشت گردی کی طرز پر برطانیہ میں بھی واقعات پیش آنے کا خدشہ     No IMG     نیوزی لینڈ کی پارلیمنٹ کے پہلے اجلاس کا آغاز تلاوت کلام پاک سے ہوا     No IMG     نیوزی لینڈ مساجد پر دہشت گرد حملے سے متعلق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ اپنے بیان پر میڈیا کی تنقید سے برہم     No IMG     نیوزی لینڈ کی قومی فٹسل ٹیم کے گول کیپر عطا الیان بھی کرائسٹ چرچ واقعے میں شہید     No IMG    

دُبئی: سرکاری ملازمین کی چھُٹیوں کے لیے نئی پالیسی کا اعلان
تاریخ :   03-07-2018

دُبئی(ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو):  دُبئی کے حکمران شیخ محمد بن راشد المکتوم کی جانب سے سرکاری ملازمین کی فلاح و بہبود پر مبنی ہیومن ریسورس قانون کا اعلان کر دیا گیا۔ نو وضع قانون کی رُو سے آٹھویں گریڈ سے گیارھویں گریڈ تک کے ملازم سالانہ 25چھُٹیاں تنخواہ کے ساتھ حاصل کر سکتے ہیں جبکہ اس سے پہلے ان چھُٹیوں کی تنخواہ 22 تھی۔ساتویں گریڈ اور اس سے نچلے درجے کے ملازمین کے لیے تنخواہ کے ساتھ چھُٹیوں کی تعداد 15 سے بڑھا کر 18 کر دی گئی ہے۔اماراتی ملازمین کے گھرانوں کے 21 سال تک کی عمر کے افراد ٹریول الاؤنس کے حقدار ٹھہریں گے جبکہ اس سے پہلے یہ سہولت 18 سال تک کی عمر کے فیملی ممبران تک محدود تھی۔ غیر مُلکی ملازمین کے 21 سال سے کم عمر تین بچوں کو ٹریول الاؤنس کی سہولت حاصل ہوگی۔

جیون ساتھی کے انتقال کی صورت میں ملازمین کو 10 دِن کی تعطیلات کی اجازت دی گئی ہے جبکہ دیگر قریبی رشتے داروں کی وفات پر پانچ دِن کی رُخًصت سے نوازا گیا ہے۔

اس کے علاوہ اس قانون کی رُو سے کئی دیگر فوائد کا اعلان بھی کیا گیا ہے۔ جن میں اوقاتِ کار میں کمی اور پانچ دِن کی خصوصی رخصت بھی شامل ہے۔ سرکاری ملازمین کو دیگر محکموں میں بہتر ملازمت کے حصول کے حوالے سے بھی ترجیح دی جائے گی۔ قانون کے مطابق ہفتے کے دوران 40 گھنٹے کے لازمی اوقاتِ کار کی پابندی کا خاتمہ کر کے ملازمین کو اوور ٹائم کا حق دِیا گیا ہے۔خرابی صحت کا شکار ملازمین کو بیماری کی مزید رُخصت لینے کا حق دیا جارہا ہے۔ ملازمین اِن ہاؤس پروموشن کے لیے اپلائی کر سکتے ہیں جبکہ انہیں وقتاً فوقتاً بونس سے بھی نوازا جائے گا۔ نئے قانون کی رُو سے مزید تعلیم کے حصول کے خواہش مند سرکاری ملازمین کی بھرپور حوصلہ افزائی کی جائے گی اور اُنہیں تحقیقی اور تعلیمی مقالوں پر کام کرنے کی غرض سے پانچ دِن کی رخصت بمعہ تنخواہ کی سہولت دی جائے گی۔دُبئی کے حکمران شیخ محمد بن راشد المکتوم نے نئے قانون کے حوالے سے ٹویٹ پر اپنے خیالات شیئر کرتے ہوئے کہا’’ نئے ہیومن ریسورس قانون کی تشکیل کا مقصد سرکاری ملازمین کو کام کے لیے انتہائی سازگار ماحول فراہم کرنا ہے۔ یہ قانون ہمارے ملازمین کو بہتر مستقل اور اُنہیں پُرمسرت بنانے کے وِژن کی ترجمانی کرتا ہے۔ ہم اپنی معاشی کامیابیوں کے مطلوبہ اہداف کے حصول کے لیے ملازمین کو روزگار اور اُن کی فلاح و بہبود کے حوالے سے بہترین اقدامات کرنا چاہ رہے ہیں۔‘‘ جبکہ دُبئی کے ولی عہد شیخ حمدان بن محمد بن راشد نے اس نئے قانون کو سراہتے ہوئے اپنی ٹویٹ میں کہا کہ یہ قانون دُبئی حکومت کی جانب سے جاری اُن کوششوں کے سلسلے میں ایک بڑی جست ثابت ہو گا جس کا مقصد گورنمنٹ کے اداروں میں کام کے ماحول اور ادارہ جاتی انفراسٹرکچر کو بہتر بنا نا اور اُنہیں بین الاقوامی معیار عطا کرنا ہے۔ اس قانون میں سرکاری ملازمین کی ضروریات کو ترجیح دی گئی ہے جس سے اُن کی صلاحیتیں اور مہارتیں بھی نکھریں گی اور وہ نِت نئی اختراعات اور موقعوں کی طرف مائل ہو ں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
محکمہ موسمیات آئندہ 24 گھنٹوں لاہور سمیت پنجاب کے مختلف علاقوں تیزہوائوں میں گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان
مسلم لیگ ن میں کھُلی بغاوت ، 45 اُمیدواروں نے ن لیگ کو چھوڑ کر چودھری نثار علی خان کا ساتھ دینے کا عندیہ دے دیا
Translate News »