مسلم لیگ ق نے کا تحریک انصاف کے رویے پر تحفظات کا اظہار کرتے ہوئے وزیراعظم عمران خان کو تحفظات سے آگاہ کرنے کا فیصلہ     No IMG     تحریک انصاف نے سابق صدرآصف علی زرداری کی نااہلی کے لیے سپریم کورٹ میں درخواست دائر کردی     No IMG     وزیراعظم عمران خان نے سانحہ ساہیوال پر بغیر تحقیقات کے بیانات دینے پر وزرا اور پنجاب پولیس پر سخت اظہار برہمی     No IMG     وفاقی وزیر اطلاعات فواد چودھری کی جسٹس ثاقب نثارپرتنقید، موجود چیف جسٹس کی تعریف     No IMG     برطانیہ میں بھی برف باری سے شدید سردی     No IMG     برطانیہ کے سابق وزیراعظم کے جان میجر نے موجودہ وزیرِاعظم تھریسا مے سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ یورپ سے علیحدگی (بریگزٹ) پر ریڈ لائن سے پیچھے ہٹ جائیں     No IMG     میکسیکو میں پیٹرول کی پائپ لائن میں دھماکے اور آگ لگنے کے حادثے میں ہلاکتوں کی تعداد 73 ہوگئی     No IMG     امریکی سینیٹر لنزے گراہم کی وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی سے ملاقات     No IMG     سی ٹی ڈی کے مطابق ذیشان کا تعلق داعش سے تھا ,صوبائی وزیر قانون راجہ بشارت     No IMG     وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کو معلوم ہی نہیں پھولوں کا گلدستہ کہاں پیش کرنا ہے کہاں نہیں؟     No IMG     لاہورمیں شہریوں نے پولیس کی دھلائی کر ڈالی، بھاگ کر جان بچائی     No IMG     وزارتِ تجارت نےکاروں کی درآمد پر لگائی جانی والی پابندیوں پر نظر ثانی کرتے ہوئے انہیں مزید سخت کردیا     No IMG     خواتین کے مساوی حقوق اور تشدد کے خاتمے کے لیے امریکہ، برطانیہ سمیت مختلف ممالک میں خواتین کی جانب سے ریلیاں نکالی گئیں۔     No IMG     فرانس میں صدر میکروں کی حکومت کے خلاف پیلی جیکٹ والوں کا احتجاج اس ہفتے بھی جاری رہا، کئی مقامات پر پولیس اور مظاہرین میں جھڑپیں     No IMG     وزیراعلیٰ پنجاب نے اعلیٰ سطحی اجلاس طلب کرلیا     No IMG    

جرمن چانسلر انگیلا میرکل نے کہا ہےصرف پیرس معاہدہ ہی کافی نہیں
تاریخ :   16-11-2017

جرمن (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو)چانسلر انگیلا میرکل نے کہا ہے کہ زمین کے درجہ حرارت میں اضافے کو روکنے کے لیے پیرس میں طے پانے والا صرف عالمی ماحولیاتی معاہدہ ہی کافی نہیں ہو گا۔ بون میں جاری عالمی ماحولیاتی کانفرنس 17 نومبر کو اختتام پذیر
ہو گی۔

 

جرمن چانسلر انگیلا میرکل نے کہا کہ یہ معاہدہ صرف آغاز ہے اور مزید کئی اقدامات کی ضرورت ہو گی۔ جرمن شہر بون میں جاری عالمی ماحولیاتی کانفرنس کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے میرکل نے بدھ کی شام کہا کہ مقررہ ماحولیاتی اہداف صرف پیرس معاہدے ہی سے حاصل نہیں کیے جا سکتے۔ اس کانفرنس میں دنیا کے قریب دو سو ممالک کے وزراء اور اعلیٰ مندوبین سے خطاب کرتے ہوئے فرانسیسی صدر امانوئل ماکروں نے کہا کہ امریکا کے پیرس معاہدے سے نکل جانے کے بعد اقوام متحدہ کے ماحولیاتی سائنس پینل کے بجٹ کا امریکا کے لیے مختص کردہ حصہ اب یورپ کو ادا کرنا چاہیے۔

جرمن خبر رساں ادارے ڈی پی اے کے مطابق ان دونوں رہنماؤں کی اس عالمی کانفرنس میں شرکت اس امر کی یقین دہانی ہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی طرف سے واشنگٹن کے پیرس کے عالمی معاہدے سے الگ ہو جانے کے فیصلے کے باوجود عالمی درجہ حرارت میں اضافے کے مسئلے سے نمٹنے کی کوششیں رائیگاں نہیں جائیں گی۔

اس کانفرنس سے فرانسیسی صدر ایمانوئل ماکروں اور جرمن چانسلر انگیلا میرکل کا خطاب دراصل وزارتی سطح کے مذاکرات کے سلسلے کا آغاز ہے۔ اس بین الاقوامی کانفرنس کے انعقاد کا مقصد 2015ء میں طے پانے والے ماحولیاتی تحفظ سے متعلق پیرس معاہدے اور ضرر رساں گیسوں کے اخراج کے حوالے سے طے پانے والے اہداف پر عملدرآمد کا جائزہ لینا ہے۔

پیرس معاہدے کے مطابق 2020ء تک کاربن ڈائی آکسائیڈ کے اخراج میں 40 فیصد تک کمی لائی جانا ہے۔ میرکل اور ماکروں کے علاوہ جرمن صدر فرانک والٹر اشٹائن مائر اور اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل انٹونیو گوٹیرش نے بھی اس کانفرنس سے خطاب کیا۔ دو ہفتوں تک جاری رہنے والے ان مذاکرات میں دنیا کی 197 اقوام کے نمائندے شریک ہیں۔

امریکی ریاست کیلیفورنیا کے گورنر جیری براؤن اور ان کے پیش رو اور عالمی شہرت یافتہ ہالی وُڈ اسٹار آرنلڈ شوارزنیگر بھی بون ماحولیاتی کانفرنس میں شرکت کرنے والے 23 ہزار مندوبین میں شامل ہیں۔

شوارزنیگر امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی طرف سے رواں برس جون میں پیرس معاہدے سے امریکی اخراج کے اعلان کے بعد اس صدارتی فیصلے کے سب سے بڑے ناقد بن کر سامنے آئے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
افغانستان میں افیون کی پیداوار میں ریکارڈ حد تک اضافہ
احتساب کو کہیں اور سے کنٹرول کیا جارہا ہے، ہمیں سزا دی نہیں بلکہ دلوائی جارہی ہے ,سابق وزیر اعظم محمد نواز شریف

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »