وزیراعظم عمران خان نے مکران کوسٹل ہائی وے پر دہشت گردی کی سخت مذمت کرتے ہوئے حکام سے واقعے پر رپورٹ طلب کر لی     No IMG     افغانستان اور افغان طالبان کے درمیان مذاکرات ایک مرتبہ پھر کھٹائی میں پڑتے دکھائی دے رہے ہیں     No IMG     وزیراعظم عمران خان نے نیا پاکستان ہاؤسنگ اسکیم کا افتتاح کردیا     No IMG     ایران کے وزیر خارجہ کی ترک صدر اردوغان کے ساتھ ملاقات     No IMG     عمان کے وزیر خارجہ نے اپنے ایک بیان میں شام کی عرب لیگ میں واپسی پر تاکیدکی     No IMG     سعودی عرب کی ایک کمپنی نے ترکی میں 100 ملین ڈالر کا سرمایہ لگانے کا اعلان     No IMG     روس کی سرحد پربرطانوی فوجی ہیلی کاپٹروں کی تعیناتی پر شدید رد عمل     No IMG     چین ,نے سی پیک پر بھارت کے اعتراضات کو مسترد کردیا     No IMG     چلی میں چھوٹا طیارہ ایک گھر پر گر کر تباہ ہوگیا، جس کے نتیجے میں 6 افراد ہلاک     No IMG     فیصل آباد میں جعلی اکاﺅنٹ پکڑے گئے‘بنکوں کا عملہ بھی ملوث نکلا     No IMG     حمزہ شہبازعبوری ضمانت میں توسیع کے لیے ہائی کورٹ پہنچ گئے     No IMG     عوامی مقامات پر غیر مناسب لباس ممنوع، 5 ہزار ریال جرمانہ     No IMG     عالمی بینک نے پاکستان سے جوہری پروگرام، جے ایف 17 تھنڈر، بحری آبدوزوں اور سی پیک قرضوں کی تفصیلات فراہم کرنے کا مطالبہ کردیا     No IMG     امریکی شہری پاکستان کا غیر ضروری سفر کرنے سے گریز کریں, امریکی محکمہ خارجہ     No IMG     ملک بھر میں شدید طوفان آنے کا خدشہ     No IMG    

جرمن آسٹرین سرحد پر بارڈر کنٹرول جاری
تاریخ :   13-04-2018

جرمن (ورلڈ فاسٹ نیوز فاریو)حکومت کا کہنا ہے کہ ملکی سکیورٹی یقینی بنانے اور مزید مہاجرین کی آمد روکنے کے لیے جرمنی اور آسٹریا کے مابین سرحد پر بارڈر کنٹرول میں مزید چھ ماہ کی توسیع کر دی گئی ہے۔
جرمن حکومت نے بارڈر کنٹرول میں مزید چھ ماہ توسیع کا فیصلہ آج جمعرات بارہ اپریل کو کیا ہے۔ جرمن وزیر داخلہ ہورسٹ زیہوفر نے اس فیصلے کا اعلان کرتے ہوئے یہ بھی کہا کہ وہ یورپ میں آزاد نقل و حرکت کے حامی ہیں اور اسے یورپی یونین کی ایک اہم ترین کامیابی بھی سمجھتے ہیں لیکن موجودہ حالات میں ان کے پاس سرحدی نگرانی میں توسیع کے علاوہ کوئی چارہ نہیں تھا۔
زیہوفر کا بیان وفاقی جرمن وزارت داخلہ کی جانب سے جاری کیا گیا جس میں مزید کہا گیا، ’’یورپی یونین کی بیرونی سرحدوں کی نگرانی کے نقائص اور بڑے پیمانے پر جاری غیر قانونی مہاجرت کو سامنے رکھتے ہوئے ہم اس نتیجے پر پہنچے ہیں کہ داخلی سرحدوں کی نگرانی ناگزیر ہے اس لیے جرمنی اور آسٹریا کی سرحد پر بارڈر کنٹرول جاری رکھا جائے گا۔‘‘

سن 2015 میں ایک ملین سے زیادہ تارکین وطن اور مہاجرین کی یورپ آمد کے بعد آزادانہ نقل و حرکت کے یورپی خطے ’شینگن زون‘ کے ممالک نے عارضی طور پر سرحدی نگرانی کا آغاز کیا تھا۔ موجودہ جرمن وزیر داخلہ ہورسٹ زیہوفر اس وقت جرمن صوبہ باویریا کے وزیر اعلیٰ تھے اور انہوں نے چانسلر میرکل کے مہاجرین کے لیے سرحدیں کھولنے کے فیصلے کی شدید مخالفت کی تھی۔

ہورسٹ زیہوفر کی سیاسی جماعت سی ایس یو ان دنوں باویریا میں صوبائی انتخابات کی تیاریوں میں ہے اور اس لیے بھی زیہوفر اپنے مہاجرین مخالف بیانیے پر تیزی سے عملی اقدامات کر رہے ہیں۔ آسٹریا سے جرمنی داخل ہونے والے زیادہ تر غیر قانونی تارکین وطن اسی صوبے میں پہنچتے ہیں۔

وزارت داخلہ کے مطابق بارڈر کنٹرول کی آئندہ توسیعی مدت کا آغاز بارہ مئی سے ہو گا اور اس ضمن میں فیصلہ کرتے ہوئے فرانس، آسٹریا، ڈنمارک، سویڈن اور ناروے کو بھی اعتماد میں لیا گیا تھا۔ جمعرات کے روز دیگر یورپی ممالک کو بھی جرمن فیصلے سے آگاہ کر دیا گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
فلسطینی غزہ میں اسرائیلی سرحد کے قریب فلسطینیوں کا احتجاج، 550 سے زائد زخمی
مقبوضہ کشمیربھارتی فوج اور کشمیریوں کے درمیان تازہ ترین جھڑپوں میں 19 کشمیری شہید اور 350 زخمی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »