پاکستان کو کشمیر نہیں چاہیے ہمارے سیاستدان تو اپنے 4 صوبے نہیں سنبھال سکتے۔شاہد خان آفریدی     No IMG     چین میں متعدد پاکستانیوں کی بیگمات گرفتار     No IMG     ساہیوال میں کارروائی کے دوران 3 دہشت گرد گرفتار     No IMG     فیصل آباد میں وکلاء کا احتجاج     No IMG     اوورسیز پاکستانیوں کیلئے نیا پاکستان کالنگ ویب پورٹل کا افتتاح     No IMG     بلوچستان ریلوے کی بہتری کیلئے انقلابی اقدامات کئے جارہے ہیں, وفاقی وزیر ریلوے     No IMG     اسمبلی کی تقریر کو عدالت میں بطور ثبوت پیش نہیں کیا جا سکتا,سابق وزیر اعظم     No IMG     اسرائیلی فوج ’فوری طور پر حملے بند, کرے، ترکی     No IMG     یورپی فوج‘ تشکیل دی جائے ,چانسلر انگیلا میرکل     No IMG     ترکی میں مہاجرین کی کشتی ڈوبنے سے 3 بچوں سمیت 5 افراد ہلاک     No IMG     آرمی چیف کی زیر صدارت کمانڈرز کانفرنس     No IMG     ٹریفک کےمختلف حادثات میں 7 افراد جاں بحق     No IMG     اسٹاک مارکیٹ میں کاروباری سرگرمیوں کے آغاز کے ساتھ ہی مندی کا رحجان     No IMG     ایف بی آرنے وفاقی وزیرسائنس اینڈ ٹیکنالوجی کے خلاف تحقیقات کیلئے قائم کردہ جے آئی ٹی کو معلومات فراہم کرنے سے انکار کردیا     No IMG     نیب ادارہ ختم کر دیا جا ئے ، اہم ترین اعلان     No IMG    

جرمنی کے مغربی شہر میونسٹر میں ایک وین راہگیروں پر چڑھا دیے جانے کے نتیجے میں متعدد افراد ہلاک یا زخمی
تاریخ :   07-04-2018

جرمنی( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو) کے مغربی شہر میونسٹر میں ایک وین راہگیروں پر چڑھا دیے جانے کے نتیجے میں متعدد افراد ہلاک یا زخمی ہو گئے۔ پولیس کے مطابق یہ بظاہر ایک حملہ تھا اور وین ڈرائیور نے خود کو گولی مار کر موقع پر ہی خود کشی کر لی۔

وفاقی جرمن دارالحکومت برلن اور جرمنی کے سب سے زیادہ آبادی والے صوبے نارتھ رائن ویسٹ فیلیا کے شہر میونسٹر سے ہفتہ سات اپریل کی شام ملنے والی نیوز ایجنسی روئٹرز کی رپورٹوں کے مطابق یہ حملہ آج سہ پہر کیا گیا اور اس واقعے میں ایک شخص نے اپنی مال بردار گاڑی شہر کے وسط میں راہ

گیروں کے ایک ہجوم پر چڑھا دی۔

صوبائی پولیس کے ابتدائی بیانات کے مطابق اس واقعے میں متعدد افراد ہلاک یا زخمی ہو گئے۔ میونسٹر کی پولیس نے آخری خبریں آنے تک زخمیوں کی تعداد 50 تک بتائی ہے۔ ہلاکتوں کی اصل تعداد کے بارے میں فی الحال کچھ نہیں بتایا گیا۔

ایک سکیورٹی اہلکار نے بتایا کہ شواہد سے معلوم ہوتا ہے کہ اس واقعے میں دانستہ حملے یا ممکنہ دہشت گردی کو خارج از امکان قرار نہیں دیا جا سکتا۔ دیگر رپورٹوں کے بطابق مرنے والوں میں اس حملے میں استعمال ہونے والی وین کا ڈرائیور بھی شامل ہے، جس نے مبینہ طور پر اپنی گاڑی عام راہ گیروں پر چڑھانے کے بعد خود کو گولی مار کر خود کشی کر لی۔

جرمنی کے کثیر الاشاعت روزنامے ’بِلڈ‘ نے لکھا ہے کہ اس ’حملے میں تین افراد کی ہلاکت کی تصدیق ہو گئی ہے اور پولیس نے میونسٹر شہر کے اندرونی حصے کی مکمل ناکہ بندی کر رکھی ہے۔‘‘

روئٹرز کے مطابق میونسٹر میں جو نارتھ رائن ویسٹ فلیا اور صوبے لوئر سیکسنی کی سرحد پر واقع ایک شہر ہے، اس تازہ حملے نے دسمبر 2016ء میں جرمن دارالحکومت برلن میں کیے گئے اس حملے کی یاد ایک بار پھر تازہ کر دی ہے، جب ایک پناہ گزین کے طور پر جرمنی میں داخل ہونے والے تیونس کے ایک شہری نے ایک ٹرک ایک کرسمس مارکیٹ کے شرکاء پر چڑھا دیا تھا۔

اس حملے میں تب 12 افراد مارے گئے تھے۔ اس حملے کے ملزم انیس عامری نے کرسمس مارکیٹ پر حملے کے لیے یہ ٹرک 19 دسمبر 2106ء کو اس کے ڈرائیور کو قتل کرنے کے بعد اپنے قبضے میں لے لیا تھا اور پھر اسے برلن میں ایک کرسمس مارکیٹ میں موجود سینکڑوں افراد پر حملے کے لیے استعمال کیا تھا۔

نیوز ایجنسی اے ایف پی نے میونسٹر سے اپنی رپورٹوں میں لکھا ہے کہ آج کے اس حملے میں زخمی ہونے والوں میں سے کم از کم چھ افراد شدید زخمی ہیں، جن کی حالت نازک بتائی جا رہی ہے۔ پولیس کے مطابق اس واقعے کے فوری بعد اس کے محرکات اور موقع سے دستیاب ابتدائی شواہد کی روشنی میں صورت حال قطعی غیر واضح ہے اور فی الحال ’حملہ آور‘ کی شناخت کے بارے میں بھی کچھ نہیں کہا جا سکتا۔

 

Print Friendly, PDF & Email
سپین جمہوریت اور بین الاقوامی معاہدوں کا احترام کرے، کاتلان سابق صدر
گجرات میں سرکاری سکول بنیادی سہولیات سے محروم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »