شمالی کوریا کا ایٹمی طاقت کے مظاہرے کا عزم     No IMG     عراق کے دارالحکومت بغداد میں خودکش حملے کے نتیجے میں 19 افراد جاں بحق     No IMG     جرمنی کے وزير خارجہ نے اعلان کیا ہے کہ یورپی یونین کے رکن ممالک مشترکہ ایٹمی معاہدے کی حمایت پر متحد اور متفق ہیں۔     No IMG     ایران کو شام میں فوجی بیس بنانے کی اجازت نہیں دیں گے,اسرائیل کے وزير اعظم     No IMG     مقبوضہ کشمیر، یاسین ملک کی مسلسل غیر قانونی نظر بندی کی سخت مذمت کرتے ہوئے عالمی ریڈ کراس کمیٹی سے اپیل     No IMG     سابق وزیراعظم نواز شریف نے چئیرمین نیب جسٹس (ر) جاوید اقبال کو توہین آمیز پریس ریلیز جاری کرنے پر قانونی نوٹس بھجوا دیا۔     No IMG     قونصل جنرل عائشہ فاروقی نے جیل میں ڈاکٹرعافیہ صدیقی سےملاقات     No IMG     پی ٹی آئی چئیرمین نے بڑا فیصلہ کر لیا ، اب پی ٹی آئی میں شمولت اختیار کرنا آسان نہ ہو گا     No IMG     پاکستان میں تھری اور فور جی صارفین کی تعداد 5 کروڑ46 لاکھ ہو گئی،     No IMG     سابق وزیراعظم نواز شریف نے احتساب عدالت میں اپنے نکالنے کی 4 بڑی وجوہات بتادیں     No IMG     حافظ آباد میں کپڑے کی فیکٹری میں آگ لگ گئی     No IMG     پی ٹی آئی کے اعلیٰ عہدے داروں کی پریم کہانی شروع ہو گئی     No IMG     امريکا نے 5 ايرانی اہلکاروں پر پابندی عائد کر دی     No IMG     موجودہ حکومت نے دہشت گردی ، عسکریت پسندی اور توانائی بحران کو حل کیا ، ملکی معیشت کو مستحکم کردیا, لیفٹیننٹ جنرل (ر) عبدالقیوم     No IMG     پی ٹی آئی گزشتہ 5 سالوں میں خیبرپختونخوا میں ڈلیور کرنے میں بری طرح ناکام ہوئی، مائزہ حمید     No IMG    

ترکی

  • ترکی کی عدالت نے اردوغان حکومت کے خلاف بغاوت کے مرتکب سابق ایئر چیف سمیت 104 فوجی اہلکاروں کو عمر قید کی سزا سنادی

    ترکی( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو ) کی عدالت نے اردوغان  حکومت کے خلاف بغاوت کے مرتکب سابق ایئر چیف سمیت 104 فوجی اہلکاروں کو عمر قید کی سزا سنادی  ہے۔  اطلاعات کے مطابق ترکی میں صدر رجب طیب اردوغان کی حکومت کے خلاف دو سال قبل فوجی بغاوت اور انہیں قتل کرنے کی سازش کرنے کے مقدمے کی سماعت ہوئی، مقدمے میں 280 فوجی اہلکار گرفتار ہیں جن میں سے 104 اہلکاروں کو آئین کی خلاف ورزی کا ارتکاب کرنے پر عدالت نے عمر قید کی سزا سنا دی ہے۔

    ذرائع کے مطابق سزا پانے والوں  میں سابق ایئرفورس چیف آف اسٹاف لیفٹیننٹ جنرل ڈیمیراسلن اور سابق آرمی چیف آف کمانڈ میجر جنرل میمدوح حیکبلین شامل ہیں جب کے عدالت نے 21 مشتبہ افراد کو صدر کو قتل کرنے کی سازش میں ملوث ہونے پر 20 سال کی سزا اور 31 افراد کو عسکری گروپ کا حصہ بننے پر 6 ماہ سے 10 سال تک کی سزائیں سنائیں۔واضح رہے کہ جولائی 2016ء میں ہونے والی فوجی بغاوت کے دوران 240 شہری اور  24 باغی ہلاک ہوگئے تھے۔

  • ایران کسی کے لئے خطرہ نہیں بلکہ 15 ہزار ایٹمی ہتھیار رکھنے والے ممالک دنیا کے لئےعظیم خطرہ ہیں,ترک صدر

     ترکی( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو )  کے صدر رجب طیب اردوغان نے امریکی وزیر خارجہ پمپئو کی ایران کے خلاف ہرزہ سرائی کے ردعمل میں کہا ہے کہ ایران کسی کے لئے خطرہ نہیں بلکہ  15 ہزار ایٹمی ہتھیار رکھنے والے ممالک دنیا کے لئےعظیم خطرہ ہیں۔

    اردوغان نے دنیا میں موجود 15 ہزار ایٹمی ہتھیاروں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ جن ممالک کے پاس ایٹمی ہتھیار ہیں اور جو دنیا میں ایٹمی ہتھیاروں کی دھونس جماتے ہیں اور دوسروں کو دھمکی دیتے ہیں کیا وہ دنیا کے لئے خطرہ نہیں ہیں؟ ایٹمی ہتھیار رکھنے والے ممالک دوسروں کو کیوں دھمکی دیتے ہیں؟۔ اردوغان نے کہا کہ انصاف کا تقاضا یہ ہے کہ جن ممالک کے پاس ایٹمی ہتھیار ہیں اور جو ایٹمی ہتھیاروں سے استفادہ کی دھمکی دیتے ہیں وہ دنیا کے لئے بہت بڑا خطرہ ہیں اور عالمی برادری کی نظر میں ان کی کوئی اہمیت نہیں ہے۔ ترک صدر نے مشرق وسطی کو ایٹمی ہتھیاروں سے پاک علاقہ قراردینے پر بھی تاکید کی۔ اردوغان نے مشترکہ ایٹمی معاہدے سے خارج ہونے پر امریکہ کو شدید تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ امریکہ کے علاوہ پانچ ممالک کا مشترکہ ایٹمی معاہدے پر باقی رہنے کا عزم مثبت قدم ہے اردوغان نے کہا کہ ایران کے خلاف امریکی بیانات کی کوئی اہمیت نہیں کیونکہ امریکہ جھوٹ بولنے میں مہارت رکھتا ہے۔

  • ترکی کے صدر رجب طیب اردوغان نے کہا ہے کہ بیت المقدس کا دفاع اسلام کا دفاع ہے۔

    ترکی ( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو ) کے صدر رجب طیب اردوغان نے اسلامی تعاون تنظیم کے ہنگامی سربراہی اجلاس سے خطاب  کرتے ہوئے کہا ہے کہ بیت المقدس کا دفاع  اسلام کا دفاع ہے۔ اردوغان نے کہا کہ امریکی صدر ٹرمپ نے تل ابیب سے امریکی  سفارتخانہ بیت المقدس منتقل کرکے عالمی قوانین کی صریح خلاف ورزی کی ہے ۔ اردوغان نے کہا کہ فلسطینی عوام کے بہیمانہ قتل عام میں امریکہ اسرائیل کو مدد فراہم کررہا ہے۔ صدر اردوغان نے کہا کہ امریکہ کے اشتعال انگیز اقدام سے علاقائی امن خطرے میں پڑ گیا ہے۔

  • تمام مسلم ممالک فلسطین کے ساتھ کھڑی ہو جائیں، ترکی

    استنبول ( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو ) ترکی نے مسلمان اقوام سے کہا ہے کہ وہ فلسطینوں کے ساتھ متحد ہو کر کھڑی ہو جائیں اور دیگر ممالک کو تل ابیب میں قائم اپنے سفارت خانے امریکی پیروی میں یروشلم منتقل ہونے سے روکنے کے لیے اپنا کردار ادا کریں۔

    استنبول میں مسلمان ممالک کے اپنے ہم منصبوں سے خطاب کرتے ہوئے ترک وزیر خارجہ مولود چاؤش اولو نے کہا کہ امریکا کے ’’غیر قانونی‘‘ فیصلے سے اسرائیل کی ہمت افزائی ہوئی کہ وہ ’’معصوم فلسطینیوں کا وحشیانہ قتل کرے‘‘۔
    امید کی جا رہی ہے کہ آج جمعہ کی شب او آئی سی کے سربراہی اجلاس سے ترک صدر رجب طیب ایردوآن، اردن کے شاہ عبداللہ ثانی اور فلسطینی وزیر اعظم رامی حمداللہ خطاب کریں گے۔ ایرانی صدر حسن روحانی بھی اس اجلاس میں شریک ہوں گے۔

    ترکی اس وقت 57 اسلامی ممالک کی تنظیم ’’آرگنائزیشن آف اسلامک کوآپریشن‘‘ (OIC) کا صدر ملک ہے۔ ترکی نے رواں ہفتے اسرائیل کی طرف سے غزہ سرحد پر 60 فلسطینیوں کو فائرنگ کر کے ہلاک کیے جانے کے بعد اس تنظیم کا ایک ایمرجنسی اجلاس بلایا تھا۔

    اسلامی تعاون کی اس تنظیم کے وزرائے خارجہ کے استنبول میں جاری اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے چاؤش اولو کا کہنا تھا، ’’ہمیں دیگر ممالک کو امریکی مثال کی پیروی کرنے سے روکنا ہو گا‘‘۔

    خبر رساں ادارے ایسوسی ایٹڈ پریس کے مطابق ترک وزیر خارجہ کا مزید کہنا تھا کہ او آئی سی کی طرف سے سربراہی اجلاس کے اعلامیے میں فلسطین کے مسئلے کو اجاگر کیا جائے گا اور ’’متفقہ طور پر آواز بلند کی جائے گی کہ ہم مقدس شہر کی تاریخی حیثیت میں رد و بدل کی اجازت نہیں دیں گے۔‘‘
    امید کی جا رہی ہے کہ آج جمعہ کی شب او آئی سی کے سربراہی اجلاس سے ترک صدر رجب طیب ایردوآن، اردن کے شاہ عبداللہ ثانی اور فلسطینی وزیر اعظم رامی حمداللہ خطاب کریں گے۔ ایرانی صدر حسن روحانی بھی اس اجلاس میں شریک ہوں گے۔

  • ایران کے صدر حسن روحانی کے خصوصی نمائندے نے انقرہ میں ترکی کے صدر رجب طیب اردوغان سے ملاقات

    ایران کے صدر حسن روحانی کے خصوصی نمائندے محمود واعظی نے انقرہ میں ترکی کے صدر رجب طیب اردوغان سے ملاقات اور گفتگو کی۔ اس ملاقات میں فلسطین کی تازہ ترین صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گيا۔ اس ملاقات میں شام، عراق اور یمن کی صورتحال پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔

  • ترکی میں تعینات اسرائیل کے سفیر کو ملک بدر کردیا

     ترکی نے غزہ میں  فلسطینیوں پر اسرائیل کی وحشیانہ بربریت اور بہیمانہ مظالم کے بعد ترکی میں تعینات اسرائیل کے سفیر کو ملک سے نکال دیا ہے۔

    آناتولی کے مطابق ترکی نے اپنے سفیر کو بھی تل ابیب سے واپس بلا لیا ہے۔ ادھر اسرائيلی فوج کی فائرنگ کے نتیجے میں شہید ہونے والے فلسطینیوں کی تعداد 62 تک پہنچ گئی ہے۔

  • ترکی پوری اسلامی دنیا میں بازی لے گیا ترکی نے اپنے سفیروں کو امریکہ اور اسرائیل سے واپس بلا لیا

    ترکی ( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو ) نے غزہ میں نہتے فلسطینیوں پر اسرائیل کے وحشیانہ اور مجرمانہ قتل عام کے بعد اپنے سفیروں کو واشنگٹن اور تل ابیب سے واپس بلا لیا ہے۔ ترکی نے پیر کے دن غزہ میں 58 فلسطینیوں کی شہادت کے بعد ترکی میں تین دن کے سوگ کا اعلان کیا ہے۔ ترکی نے غزہ میں فلسطینیوں کے بے رحمانہ قتل عام کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ جب تک مسئلہ فلسطین کا کوئی منصفانہ حل نہیں نکالا جاتا تب تک خطے میں امن و صلح کا قیام محض ایک خواب ہوگا۔

    ترکی نے تل ابیب سے امریکی سفارتخانہ کی بیت المقدس منتقلی کے عمل کو بھی بین الاقوامی قوانین کی صریح خلاف ورزی قراردیتے ہوئے اس کی مذمت کی ہے۔ ترکی کے شہر استنبول میں کل پیر کے دن ہزاروں ترک شہریوں نے  اسرائیل اور امریکہ کے خلاف مظاہرہ کیا۔

  • ترکی میں تین سو افراد کو گرفتار کرنے کا حکم

    ترکی( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو ) ترک استغاثہ نے تین سو مشتبہ افراد کی گرفتاری کا حکم دے دیا ہے۔ جمعے کے دن بتایا گیا ہے کہ ناکام فوجی بغاوت کی چھان بین کے سلسلے میں ان گرفتاریوں کا حکم دیا گیا ہے۔ انقرہ کا الزام ہے کہ جولائی سن دو ہزار سولہ میں اس ناکام بغاوت کے پیچھے امریکا میں مقیم ترک مذہبی رہنما فتح اللہ گولن کی تحریک کارفرما تھی۔ نیوز ایجنسی انادولو کے مطابق جن افراد کو گرفتار کرنے کا حکم دیا گیا ہے، ان میں سے دو سو گیارہ فوجی اہلکار ہیں۔

  • امریکہ کی نئی پابندیاں سکیورٹی کونسل کی قرارداد 2231 کے خلاف/ اردوغان: امریکہ کا فیصلہ قبول نہیں کریں گے

    ایران( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو ) کے صدر حسن روحانی نے ترکی کے صدر رجب طیب اردوغان سے ٹیلیفون پر گفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکہ کی ایران کے خلاف نئی پابندیاں  اقوام متحدہ کی سکیورٹی کونسل کی قرارداد 2231 کے بالکل خلاف ہیں۔

    صدر حسن روحانی نے اس گفتگو میں کہا کہ مشترکہ ایٹمی معاہدہ سات ممالک کے درمیان ہوا ہے جسے اقوام متحدہ کی سکیورٹی کونسل کی تائید حاصل ہے لیکن امریکہ اپنی منہ زوری  دکھا کر اس بین الاقوامی معاہدے کی خلاف ورزی کرتے ہوئے اس سے الگ ہوگیا ہے ۔ صدر حسن روحانی نے کہا کہ امریکہ کے غلط فیصلے عالمی برادری کی واضح توہین ہیں  اور ہم عالمی رہنماؤں سےمطالبہ کرتے ہیں کہ وہ امریکہ کے اس اقدام کی بھر پور مذمت کریں۔ صدر روحانی نے کہا کہ ایران قومی مفادات کے تحفظ کے سلسلے میں کسی بھی حد تک جانے کے لئے تیار ہے۔ ایران کسی کے رعب و دبدبے میں نہیں آئے گا۔

    اس گفتگو میں ترکی کے صدر نے امریکی صدر کے اقدام کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ ہم بین الاقوامی معاہدوں کے خلاف امریکہ کے کسی  فیصلے کو قبول نہیں کریں گے۔اردوغان نے کہا کہ مشترکہ ایٹمی معاہدے سے خارج ہوکر امریکہ نے اپنی تاریخی شکست کو رقم کیا ہے اور امریکہ کو اپنی اس تاریخی غلطی پر پشیمان ہونا پڑےگا۔ ترک صدر نے مشترکہ ایٹمی معاہدے کے بارے میں ایران کے مؤقف کو قابل تعریف ، قابل قدر اور مدبرانہ قراردیا۔ ترک صدر نے کہا کہ ترکی ایران کی ہر قسم کی مدد کرنے کے لئے تیار ہے۔

  • قرآن شریف کی ان آیات کو حذف کیا جائے جویہود اور نصاری سمیت کافروں کے خلاف ہیں۔,سابق فرانسیسی صدور اور وزراء اعظم سمیت 300فرانسیسی دانشور

    فرانس( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو ) کے صدور اور وزراء اعظم  سمیت 300  فرانسیسی دانشوروں نے ترکی کے صدر رجب طیب اردوغان کے نام ایک خط میں یہود اور نصاری کے متعلق قرآن مجید کی بعض آیات کو حذف کرنے کا مطالبہ کیا ہے ۔جبکہ ترکی کے صدر رجب طیب اردوغان نے قرآن کریم کی کچھ آیات حذف کرنے کے مطالبے کی سختی سے مذمت کی ہے۔ اطلاعات کے مطابق  21  اپریل کو سابق فرانسیسی صدور اور وزراء اعظم سمیت 300فرانسیسی دانشوروں نے ایک عرضی پر دستخط کیے تھے جس میں مطالبہ کیا گیا تھا کہ قرآن شریف کی ان آیات کو حذف کیا جائے جویہود اور نصاری سمیت کافروں کے خلاف ہیں۔