آشیانہ ہاؤسنگ اسکینڈل میں اپوزیشن لیڈر قومی اسمبلی شہباز شریف پر فرد جُرم عائد کر دی گئی     No IMG     محکمہ موسمیات کی پیش گوئی 19سے 26فروری تک ملک بھر میں بارشوں کی نیا سلسلہ شروع ہونے والا ہے     No IMG     وزیراعظم عمران خان کا سعودی عرب میں مقیم پاکستانیوں کیلئے بڑا مطالبہ     No IMG     حکمرانوں کے تمام حلقے کشمیر کے معاملے پر خاموش ہیں, مولانا فضل الرحمان     No IMG     پاکستان, میں 20ارب ڈالرز کی سرمایہ کاری کا پہلا مرحلہ مکمل ہوگیا: سعودی ولی عہد     No IMG     لاہور قلندرز 78 رنز پر ڈھیر     No IMG     ابو ظہبی میں ہتھیاروں کے بین الاقوامی میلے کا آغاز     No IMG     برطانوی ہوائی کمپنی (Flybmi) دیوالیہ، سینکڑوں مسافروں کو پریشانی     No IMG     یورپ میں قانونی طریقے سے داخل ہونے والے افراد کی طرف سے سیاسی پناہ کی درخواستیں دیے جانے کا رجحان بڑھ رہا ہے     No IMG     ٹرین کے ٹائلٹ میں پستول، سینکڑوں مسافر اتار لیے گئے     No IMG     یورپی یونین ,کے پاسپورٹوں کا کاروبار ’ایک خطرناک پیش رفت     No IMG     بھارت نے کشمیری حریت رہنماؤں کو دی گئی سیکیورٹی اورتمام سرکاری سہولتیں واپس لے لی     No IMG     پی ایس ایل کے چھٹے میچ میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے اسلام آباد یونائیٹڈ کو 7وکٹوں سے شکست دےدی     No IMG     وزیرخارجہ کا ایرانی ہم منصب کو ٹیلیفون     No IMG     سعودی ولی عہد کا پاکستان میں تاریخی اور پُرتپاک استقبال     No IMG    

ایران اور غزہ، یورپی یونین مشترکہ موقف کی تلاش
تاریخ :   16-05-2018

بلغاریہ  ( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو ) کے دارالحکومت میں یورپی رہنما اکھٹے ہو رہے ہیں۔ اس دوران یورپی رہنماؤں کی کوشش ہو گی کہ وہ ایران کے جوہری معاہدے اور تجارتی معاملات کے حوالے سے مشترکہ موقف پر اتفاق رائے ممکن بنائیں۔

صوفیہ میں ہونے والے یورپی سربراہی اجلاس میں ایرانی جوہری معاہدے سے امریکا کی دستبرداری کے بعد کی صورتحال کے علاوہ غزہ میں ہونے والی ہلاکتوں کے موضوع پر بھی تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

غزہ میں امریکی سفارت خانے کی تل ابیب سے یروشلم  چودہ مئی کو منتقلی پر کیے جانے والے احتجاج میں پچاس سے زائد فلسطینی ہلاک ہوئے تھے۔ متعدد یورپی ممالک نے جوہری معاہدے سے الگ ہونے کے امریکی فیصلے کی طرح سفارت خانے کی منتقلی کے اقدام کو بھی تنقید کا نشانہ بنایا۔

اصل میں اس اجلاس میں بلقان خطے کے یورپی یونین سے روابط پر گفتگو ہونا تھی تاہم گزشتہ دنوں کے دوران عالمی سطح پر رونما ہونے والے ان اہم واقعات کی وجہ سے اس اجلاس کے ایجنڈے کو تبدیل کرنا پڑ گیا۔ یورپی کونسل کے صدر ڈونلڈ ٹسک نے کہا ہے، ’’صوفیہ میں تازہ بین الاقوامی صورتحال پر بات ہو گی، خاص طور پر ٹرمپ کے ایران کے حوالے سے اعلان، تجارت اور غزہ کے ڈرامائی حالات پر‘‘۔

جوہری معاہدے کے موضوع پر بات چیت کو ایرانی وزیر خارجہ جواد ظریف کے دورہ برسلز کے بعد ایجنڈے میں شامل کیا گیا ہے۔ ٹسک کے بقول، ’’برطانوی وزیر اعظم ٹریزا مے، جرمن چانسلر انگیلا میرکل اور فرانسیسی صدر امانوئل ماکروں موجودہ صورتحال کے حوالے سے اپنے اپنے اندازے پیش کریں گے۔‘‘

ایک یورپی اہلکار کے بقول، ’’ ہم نہ تو خوف میں ہیں اور نہ ہی فیصلہ کرنے کے حوالے سے ہمیں کسی دباؤ کا سامنا ہے۔‘‘

Print Friendly, PDF & Email
پچھلے سال بارہ ملين افراد اپنے ہی ملکوں ميں بے گھر ہوئے
ماہرہ خان کی اپنے بھارتی مداح کو بڑی پیشکش کر دی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »