شمالی کوریا کا ایٹمی طاقت کے مظاہرے کا عزم     No IMG     عراق کے دارالحکومت بغداد میں خودکش حملے کے نتیجے میں 19 افراد جاں بحق     No IMG     جرمنی کے وزير خارجہ نے اعلان کیا ہے کہ یورپی یونین کے رکن ممالک مشترکہ ایٹمی معاہدے کی حمایت پر متحد اور متفق ہیں۔     No IMG     ایران کو شام میں فوجی بیس بنانے کی اجازت نہیں دیں گے,اسرائیل کے وزير اعظم     No IMG     مقبوضہ کشمیر، یاسین ملک کی مسلسل غیر قانونی نظر بندی کی سخت مذمت کرتے ہوئے عالمی ریڈ کراس کمیٹی سے اپیل     No IMG     سابق وزیراعظم نواز شریف نے چئیرمین نیب جسٹس (ر) جاوید اقبال کو توہین آمیز پریس ریلیز جاری کرنے پر قانونی نوٹس بھجوا دیا۔     No IMG     قونصل جنرل عائشہ فاروقی نے جیل میں ڈاکٹرعافیہ صدیقی سےملاقات     No IMG     پی ٹی آئی چئیرمین نے بڑا فیصلہ کر لیا ، اب پی ٹی آئی میں شمولت اختیار کرنا آسان نہ ہو گا     No IMG     پاکستان میں تھری اور فور جی صارفین کی تعداد 5 کروڑ46 لاکھ ہو گئی،     No IMG     سابق وزیراعظم نواز شریف نے احتساب عدالت میں اپنے نکالنے کی 4 بڑی وجوہات بتادیں     No IMG     حافظ آباد میں کپڑے کی فیکٹری میں آگ لگ گئی     No IMG     پی ٹی آئی کے اعلیٰ عہدے داروں کی پریم کہانی شروع ہو گئی     No IMG     امريکا نے 5 ايرانی اہلکاروں پر پابندی عائد کر دی     No IMG     موجودہ حکومت نے دہشت گردی ، عسکریت پسندی اور توانائی بحران کو حل کیا ، ملکی معیشت کو مستحکم کردیا, لیفٹیننٹ جنرل (ر) عبدالقیوم     No IMG     پی ٹی آئی گزشتہ 5 سالوں میں خیبرپختونخوا میں ڈلیور کرنے میں بری طرح ناکام ہوئی، مائزہ حمید     No IMG    

ایران اور غزہ، یورپی یونین مشترکہ موقف کی تلاش
تاریخ :   16-05-2018

بلغاریہ  ( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو ) کے دارالحکومت میں یورپی رہنما اکھٹے ہو رہے ہیں۔ اس دوران یورپی رہنماؤں کی کوشش ہو گی کہ وہ ایران کے جوہری معاہدے اور تجارتی معاملات کے حوالے سے مشترکہ موقف پر اتفاق رائے ممکن بنائیں۔

صوفیہ میں ہونے والے یورپی سربراہی اجلاس میں ایرانی جوہری معاہدے سے امریکا کی دستبرداری کے بعد کی صورتحال کے علاوہ غزہ میں ہونے والی ہلاکتوں کے موضوع پر بھی تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

غزہ میں امریکی سفارت خانے کی تل ابیب سے یروشلم  چودہ مئی کو منتقلی پر کیے جانے والے احتجاج میں پچاس سے زائد فلسطینی ہلاک ہوئے تھے۔ متعدد یورپی ممالک نے جوہری معاہدے سے الگ ہونے کے امریکی فیصلے کی طرح سفارت خانے کی منتقلی کے اقدام کو بھی تنقید کا نشانہ بنایا۔

اصل میں اس اجلاس میں بلقان خطے کے یورپی یونین سے روابط پر گفتگو ہونا تھی تاہم گزشتہ دنوں کے دوران عالمی سطح پر رونما ہونے والے ان اہم واقعات کی وجہ سے اس اجلاس کے ایجنڈے کو تبدیل کرنا پڑ گیا۔ یورپی کونسل کے صدر ڈونلڈ ٹسک نے کہا ہے، ’’صوفیہ میں تازہ بین الاقوامی صورتحال پر بات ہو گی، خاص طور پر ٹرمپ کے ایران کے حوالے سے اعلان، تجارت اور غزہ کے ڈرامائی حالات پر‘‘۔

جوہری معاہدے کے موضوع پر بات چیت کو ایرانی وزیر خارجہ جواد ظریف کے دورہ برسلز کے بعد ایجنڈے میں شامل کیا گیا ہے۔ ٹسک کے بقول، ’’برطانوی وزیر اعظم ٹریزا مے، جرمن چانسلر انگیلا میرکل اور فرانسیسی صدر امانوئل ماکروں موجودہ صورتحال کے حوالے سے اپنے اپنے اندازے پیش کریں گے۔‘‘

ایک یورپی اہلکار کے بقول، ’’ ہم نہ تو خوف میں ہیں اور نہ ہی فیصلہ کرنے کے حوالے سے ہمیں کسی دباؤ کا سامنا ہے۔‘‘

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*