پولیس کا شراب بنانے والی فیکٹری پر چھاپہ، 200 سے زائد بوتلیں برآمد     No IMG     اٹلی , پناہ اور ملک بدری کے قوانین میں مزید سختی کی منظوری     No IMG     وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی اقوم متحدہ کے اجلاس میں شرکت کےلیے نیویارک پہنچ گئے     No IMG     ترک وزیرِ خارجہ نے وینزویلا کے سرکاری دورے کے دوران قومی کرنسی سے تجارت پر زور دیا     No IMG     پنجاب اسمبلی میں قائد حزب اختلاف حمزہ شہباز شریف کی زیر صدارت اہم اجلاس     No IMG     تیونس میں طوفانی بارشوں اور سیلاب کے نتیجہ میں5 افراد ہلاک     No IMG     ایران جوہری معاہدے کی پاسداری کر رہا ہے، برطانوی وزیراعظم تھریسامے     No IMG     شراب نوشی، چوری اور سمگلنگ سمیت دیگر سنگین الزامات کے نتیجے میں پی آئی اے کی 18ائیر ہوسٹس کی بیرون ملک ڈیوٹیاں لگانے اور جانے پر پابندی عائد     No IMG     پنجاب حکومت نے یروزگار نوجوانوں کو اپنا کاروبار شروع کرنے کیلئے 30 لاکھ روپے آسان شرائط پر قرضہ دینے کا فیصلہ     No IMG     لیبیا کے دارالحکومت طرابلس میں پانچ لاکھ بچے خطرے سے دوچار     No IMG     غزہ اقوام متحدہ ایجنسی کے فلسطینی ملازمین کی جبری برطرفیوں کے خلاف ہڑتال     No IMG     چین کے مالیاتی حکام نے فضائی آلودگی کی وجہ سے 158 کمپنیوں کے خلاف کارروائی     No IMG     امریکا کی ٹرمپ انتظامیہ کا سرکاری امداد لینے والے تارکینِ وطن کے گرین کارڈز بندکرنے پر غور     No IMG     اسرائیل,کا فلسطینی گاؤں کے انہدام کا فیصلہ     No IMG     بھارت میں جیپ کھائی میں گر نے سے 13 افراد ہلاک     No IMG    

ایران اور غزہ، یورپی یونین مشترکہ موقف کی تلاش
تاریخ :   16-05-2018

بلغاریہ  ( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو ) کے دارالحکومت میں یورپی رہنما اکھٹے ہو رہے ہیں۔ اس دوران یورپی رہنماؤں کی کوشش ہو گی کہ وہ ایران کے جوہری معاہدے اور تجارتی معاملات کے حوالے سے مشترکہ موقف پر اتفاق رائے ممکن بنائیں۔

صوفیہ میں ہونے والے یورپی سربراہی اجلاس میں ایرانی جوہری معاہدے سے امریکا کی دستبرداری کے بعد کی صورتحال کے علاوہ غزہ میں ہونے والی ہلاکتوں کے موضوع پر بھی تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

غزہ میں امریکی سفارت خانے کی تل ابیب سے یروشلم  چودہ مئی کو منتقلی پر کیے جانے والے احتجاج میں پچاس سے زائد فلسطینی ہلاک ہوئے تھے۔ متعدد یورپی ممالک نے جوہری معاہدے سے الگ ہونے کے امریکی فیصلے کی طرح سفارت خانے کی منتقلی کے اقدام کو بھی تنقید کا نشانہ بنایا۔

اصل میں اس اجلاس میں بلقان خطے کے یورپی یونین سے روابط پر گفتگو ہونا تھی تاہم گزشتہ دنوں کے دوران عالمی سطح پر رونما ہونے والے ان اہم واقعات کی وجہ سے اس اجلاس کے ایجنڈے کو تبدیل کرنا پڑ گیا۔ یورپی کونسل کے صدر ڈونلڈ ٹسک نے کہا ہے، ’’صوفیہ میں تازہ بین الاقوامی صورتحال پر بات ہو گی، خاص طور پر ٹرمپ کے ایران کے حوالے سے اعلان، تجارت اور غزہ کے ڈرامائی حالات پر‘‘۔

جوہری معاہدے کے موضوع پر بات چیت کو ایرانی وزیر خارجہ جواد ظریف کے دورہ برسلز کے بعد ایجنڈے میں شامل کیا گیا ہے۔ ٹسک کے بقول، ’’برطانوی وزیر اعظم ٹریزا مے، جرمن چانسلر انگیلا میرکل اور فرانسیسی صدر امانوئل ماکروں موجودہ صورتحال کے حوالے سے اپنے اپنے اندازے پیش کریں گے۔‘‘

ایک یورپی اہلکار کے بقول، ’’ ہم نہ تو خوف میں ہیں اور نہ ہی فیصلہ کرنے کے حوالے سے ہمیں کسی دباؤ کا سامنا ہے۔‘‘

Print Friendly, PDF & Email
پچھلے سال بارہ ملين افراد اپنے ہی ملکوں ميں بے گھر ہوئے
ماہرہ خان کی اپنے بھارتی مداح کو بڑی پیشکش کر دی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »