آرمی چیف سے بحرین نیشنل گارڈ کے کمانڈر کی ملاقات     No IMG     اسرائیل کی جیل میں آگ بھڑک اٹھی، کئی کمرے جھلس گئے     No IMG     اسرائیلی فوج کی گھر گھر تلاشی15 فلسطینی شہری گرفتار     No IMG     وزیر ریلوے شیخ رشید کی نا اہلی کے لیے الیکشن کمیشن میں درخواست دائر     No IMG     فضائی حدود کی بندش، ائیرانڈیا کو کروڑوں کا نقصان     No IMG     دہشت گردی کا کوئی دین اور نسل نہیں ہوتی ,سعودی وزیر خارجہ     No IMG     ایران، عراق اور شامی افواج کے خون نے تینوں ممالک کے درمیان تعلقات کو مزید مضبوط بنایا, بشار الاسد     No IMG     آصف زرداری اور فریال تالپور کی 10 دن کے لیے حفاظتی ضمانت منظور     No IMG     سابق وزیراعلی شہباز شریف کے خلاف ایک اور انکوائری شروع     No IMG     کینیڈین وزیر اعظم جسٹس ٹروڈو نے نیوزی لینڈ میں دہشت گردی کے واقعہ کی مذمت     No IMG     روسی صدر پوتن نے کہا ہے کہ وہ روس میں کرائسٹ چرچ جیسا دہشت گرد حملہ نہیں ہونے دیں گے     No IMG     برطانوی حکام نے نیوزی لینڈ کی مسجدوں میں ہوئی دہشت گردی کی طرز پر برطانیہ میں بھی واقعات پیش آنے کا خدشہ     No IMG     نیوزی لینڈ کی پارلیمنٹ کے پہلے اجلاس کا آغاز تلاوت کلام پاک سے ہوا     No IMG     نیوزی لینڈ مساجد پر دہشت گرد حملے سے متعلق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ اپنے بیان پر میڈیا کی تنقید سے برہم     No IMG     نیوزی لینڈ کی قومی فٹسل ٹیم کے گول کیپر عطا الیان بھی کرائسٹ چرچ واقعے میں شہید     No IMG    

 پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان تین میچوں پر مشتمل ٹی 20سیریز کا دوسرا میچ بھی پاکستان نے 82 رنز سےجیت لی
تاریخ :   02-04-2018

کراچی (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو) پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان تین میچوں پر مشتمل ٹی 20سیریز کا دوسرا میچ بھی پاکستان نے 82 رنز سےجیت لیا ہے اور اس کے ساتھ ہی وہ سیریز بھی اپنے نام کرنے میں کامیاب ہوگیا ہے۔

سیریز کا دوسرا میچ پیر کی رات کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں ہوا۔ پاکستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ 20 اوورز میں صرف تین کھلاڑیوں کے نقصان پر205 رنز بنائے اور ایک مرتبہ پھر ویسٹ انڈیز کو 206 رنز کا پہاڑ جیسا بڑا اور مشکل ہدف دے دیا۔

ویسٹ انڈیز کی ٹیم جو پہلے ہی کم تجربہ کار کھلاڑیوں پر مشتمل ہے اس کی بیٹنگ ایک مرتبہ پھر لڑکھڑا گئی اور سوائے ایک دو کھلاڑیوں کے کسی نے بھی اچھا اسکور نہیں کیا۔ پوری ٹیم نے 19 اعشاریہ 2 اوورز میں 123 رنز بنائےاور یوں پاکستان نے یہ میچ اور سیریز آسانی کے ساتھ اپنے نام کرلی۔

آج کے میچ کا ٹاس پاکستان نے جیتا اور پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔ پاکستان ٹیم میں کوئی تبدیلی نہیں کی گئی۔ ٹاس کا فیصلہ اپنے حق میں آنے کے بعد سرفراز احمد نے کہا کہ ’’آج بھی بڑا ہدف دینے کی کوشش کریں گے۔‘‘ ٹیم نے اپنے کپتان کا کہا سچ کر دکھایا۔

ویسٹ انڈیز نے اپنی ٹیم میں ایک تبدیلی کرتے ہوئے، ویرا سیمی پرمول کو زخمی ہونے کے سبب آج ٹیم میں شامل نہیں کیا۔ ان کی جگہ اوڈین اسمتھ نے آج کا میچ کھیلا۔

پاکستانی اننگ

پاکستان کی جانب سے اننگز کا آغاز فخر زمان اور بابر اعظم نے کیا۔ لیکن، فخر زمان زیادہ کمالات نہ دکھا سکے اور صرف چھ رنز کے انفرادی اسکور پر آؤٹ ہوگئے۔ انہیں رام دین نے ایمرت کی بال پر کیچ کیا ۔ اس وقت ٹیم کا مجموعی اسکور بھی صرف 11رنز تھا۔

فخر زمان کی جگہ حسین طلعت نے لی جنہوں نے بابر اعظم کے ساتھ مل کر اسکور کو مستحکم کیا۔ دونوں کھلاڑیوں نے جم کر مخالف بالرز کی پٹائی کی۔ دونوں کھلاڑیوں نے مخالف ٹیم کی کمزور فیلڈنگ کا بھرپور فائدہ اٹھایا، اچھے اسٹروکس لگائےاور فیلڈرز کی خوب دوڑیں لگوائیں۔

حسین طلعت 8 چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے 63 رنز پر کھیل رہے تھے کہ اسمتھ نے انہیں جیسن کی بال پر کیچ کرلیا۔ تاہم، اس وقت تک پاکستان 130رنز کا اسکور کرچکا تھا۔

ان کی جگہ آصف علی آئے۔ وہ 8 بالز پر 14 رنز ہی بناسکے تھے کہ ولیمز کی گیند پر والٹن نے انہیں کیچ کرلیا۔

آصف علی کے آؤٹ ہونے کے بعد بابر اعظم کا ساتھ دینے کے لئے سابق کپتان شعیب ملک میدان میں آئے۔ انہوں نے آتے ہی چوکا جڑا جبکہ بابر اس وقت تک 82رنز بناچکے تھے۔

شعیب ملک گزشتہ روز کی طرح آج بھی جارحانہ بیٹنگ کے موڈ میں نظر آئے۔ رہی سہی کثر بابر اعظم نے اپنی بھرپور اور ذمےدارانہ بیٹنگ سے پوری کی۔ میدان کے ہر طرف اسٹروکس کھیلے اور آخر کار ایک بڑا اسکور بنانے میں کامیاب رہے۔ شعیب ملک اور بابر اعظم دونوں ہی آخر تک آؤٹ نہیں ہوئے ۔ بابر نے 97اور شعیب ملک نے 17رنز بنائے۔

Print Friendly, PDF & Email
سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے کہا ہے کہ اسرائیلیوں کو اپنی سرزمین پر رہنے کا حق حاصل ہے
افغانستان کے شمالی صوبے قندوز میں مدرسے پر فضائی حملہ، درجنوں ہلاکتیں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »