گاڑیوں کی درآمد پر ٹیکس اب غیر ملکی کرنسی میں ادا کرنا ہوگا, وزیر خزانہ     No IMG     تائيوان, کے معاملے ميں مداخلت برداشت نہيں کی جائے گی, چين     No IMG     امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے ترکی کی معیشت کو تباہ کرنے کے بیان سے یوٹرن لیتے ہوئے کہا ہے کہ دونوں ممالک کے درمیان معاشی ترقی کے وسیع مواقع ہی     No IMG     وزیراعظم سے سابق امریکی سفیر کیمرون منٹر کی ملاقات     No IMG     آپ لوگ کام نہیں کر سکتے چیف جسٹس نے اسد عمرکو دو ٹوک الفاظ میں کیا کہہ ڈالا     No IMG     شادی والے گھر میں آگ لگنے سے دلہن سمیت 4 خواتین جاں بحق     No IMG     قومی ترقی میں بھرپور کردار ادا کریں گے،آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ     No IMG     اپوزیشن ,جماعتوں نے منی بجٹ مسترد کردیا     No IMG     وزیراعظم عمران خان کو سونے کی کلاشنکوف کا تحفہ مل گیا     No IMG     سعودی لڑکی رھف کا فرار ہونے کے بعد پہلا انٹرویو     No IMG     بنگلہ دیش,گارمنٹس ملازمین کا تنخواہوں میں اضافہ نہ ہونے پر مظاہرہ     No IMG     بھارتی فوج مغربی سرحد کیساتھ دہشتگردانہ کارروائیوں کیخلاف سخت ایکشن لینے سے نہیں ہچکچائے گی۔     No IMG     حکومت نے ایک ہفتے میں ہم سے 113 ارب روپے قرض لیاہے، پاکستانی اسٹیٹ بینک     No IMG     وزیراعظم کی اپوزیشن پر شدید تنقید     No IMG     چین کی عدالت نے منشیات کی اسمگلنگ کے الزام میں کینیڈا کے شہری کی 15 سال قید کی سزا کو پھانسی میں تبدیل کردیا     No IMG    

 پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان تین میچوں پر مشتمل ٹی 20سیریز کا دوسرا میچ بھی پاکستان نے 82 رنز سےجیت لی
تاریخ :   02-04-2018

کراچی (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو) پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان تین میچوں پر مشتمل ٹی 20سیریز کا دوسرا میچ بھی پاکستان نے 82 رنز سےجیت لیا ہے اور اس کے ساتھ ہی وہ سیریز بھی اپنے نام کرنے میں کامیاب ہوگیا ہے۔

سیریز کا دوسرا میچ پیر کی رات کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں ہوا۔ پاکستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ 20 اوورز میں صرف تین کھلاڑیوں کے نقصان پر205 رنز بنائے اور ایک مرتبہ پھر ویسٹ انڈیز کو 206 رنز کا پہاڑ جیسا بڑا اور مشکل ہدف دے دیا۔

ویسٹ انڈیز کی ٹیم جو پہلے ہی کم تجربہ کار کھلاڑیوں پر مشتمل ہے اس کی بیٹنگ ایک مرتبہ پھر لڑکھڑا گئی اور سوائے ایک دو کھلاڑیوں کے کسی نے بھی اچھا اسکور نہیں کیا۔ پوری ٹیم نے 19 اعشاریہ 2 اوورز میں 123 رنز بنائےاور یوں پاکستان نے یہ میچ اور سیریز آسانی کے ساتھ اپنے نام کرلی۔

آج کے میچ کا ٹاس پاکستان نے جیتا اور پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔ پاکستان ٹیم میں کوئی تبدیلی نہیں کی گئی۔ ٹاس کا فیصلہ اپنے حق میں آنے کے بعد سرفراز احمد نے کہا کہ ’’آج بھی بڑا ہدف دینے کی کوشش کریں گے۔‘‘ ٹیم نے اپنے کپتان کا کہا سچ کر دکھایا۔

ویسٹ انڈیز نے اپنی ٹیم میں ایک تبدیلی کرتے ہوئے، ویرا سیمی پرمول کو زخمی ہونے کے سبب آج ٹیم میں شامل نہیں کیا۔ ان کی جگہ اوڈین اسمتھ نے آج کا میچ کھیلا۔

پاکستانی اننگ

پاکستان کی جانب سے اننگز کا آغاز فخر زمان اور بابر اعظم نے کیا۔ لیکن، فخر زمان زیادہ کمالات نہ دکھا سکے اور صرف چھ رنز کے انفرادی اسکور پر آؤٹ ہوگئے۔ انہیں رام دین نے ایمرت کی بال پر کیچ کیا ۔ اس وقت ٹیم کا مجموعی اسکور بھی صرف 11رنز تھا۔

فخر زمان کی جگہ حسین طلعت نے لی جنہوں نے بابر اعظم کے ساتھ مل کر اسکور کو مستحکم کیا۔ دونوں کھلاڑیوں نے جم کر مخالف بالرز کی پٹائی کی۔ دونوں کھلاڑیوں نے مخالف ٹیم کی کمزور فیلڈنگ کا بھرپور فائدہ اٹھایا، اچھے اسٹروکس لگائےاور فیلڈرز کی خوب دوڑیں لگوائیں۔

حسین طلعت 8 چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے 63 رنز پر کھیل رہے تھے کہ اسمتھ نے انہیں جیسن کی بال پر کیچ کرلیا۔ تاہم، اس وقت تک پاکستان 130رنز کا اسکور کرچکا تھا۔

ان کی جگہ آصف علی آئے۔ وہ 8 بالز پر 14 رنز ہی بناسکے تھے کہ ولیمز کی گیند پر والٹن نے انہیں کیچ کرلیا۔

آصف علی کے آؤٹ ہونے کے بعد بابر اعظم کا ساتھ دینے کے لئے سابق کپتان شعیب ملک میدان میں آئے۔ انہوں نے آتے ہی چوکا جڑا جبکہ بابر اس وقت تک 82رنز بناچکے تھے۔

شعیب ملک گزشتہ روز کی طرح آج بھی جارحانہ بیٹنگ کے موڈ میں نظر آئے۔ رہی سہی کثر بابر اعظم نے اپنی بھرپور اور ذمےدارانہ بیٹنگ سے پوری کی۔ میدان کے ہر طرف اسٹروکس کھیلے اور آخر کار ایک بڑا اسکور بنانے میں کامیاب رہے۔ شعیب ملک اور بابر اعظم دونوں ہی آخر تک آؤٹ نہیں ہوئے ۔ بابر نے 97اور شعیب ملک نے 17رنز بنائے۔

Print Friendly, PDF & Email
سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے کہا ہے کہ اسرائیلیوں کو اپنی سرزمین پر رہنے کا حق حاصل ہے
افغانستان کے شمالی صوبے قندوز میں مدرسے پر فضائی حملہ، درجنوں ہلاکتیں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »