جرمنی کے بڑے کار ساز ادارے آؤڈی کو 800 ملین یورو کا جرمانہ     No IMG     اسپیکر پنجاب اسمبلی پرویز الہٰی نے رولز آف بزنس کے تحت لیگی اراکین ملک وحید ،یاسین عامر،مرزا جاوید،زین النساء اور طارق گل پر پیراشرف کوایوان سے بے دخل کردیا     No IMG     ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور کا برطانوی پارلیمنٹیرینز کی دعوت پر پارلیمنٹ ہائوس کا دورہ     No IMG     آئی ایم ایف سے پانچ ارب ڈالر ملیں گے :وزیر خزانہ نے قوم کواگلے ہفتے بجلی مہنگی کرنے کی خوشخبر ی سنادی     No IMG     وزیر اعلی گلگت بلتستان کی بارسلونا میں آمد پر معروف سماجی اور سیاسی شخصیت ایاز عباسی کی جانب سے پر تکلف عشائیہ     No IMG     زینب قتل کیس کےمجرم عمران علی کو پھانسی کی سزا میں معافی ؟پھانسی سے کچھ گھنٹے قبل دھماکہ خیز خبر آگئی     No IMG     صحافی خاشقجی کے قتل میں محمد بن سلمان براہ راست ملوث ہیں,امریکی سینیٹر     No IMG     بھارتی پنجاب میں ٹرک اور ڈمپر آپس میں ٹکرا گئے جس کے نتیجے میں 4 مزدور ہلاک جبکہ 3 شدید زخمی     No IMG     فرانس کے شمالی حصے ٹریب میں شدید بارشوں کے باعث آنے والے سیلاب سے 13 افراد ہلاک جب کہ متعدد زخمی     No IMG     غیرملکی گاڑیوں کے شوقین افراد کے لیے خوشخبری حکومت نے درآمدی اور پرتعیشن کاروں پر ٹیکس میں بڑی چھوٹ دے دی     No IMG     وزیراعظم عمران خان نے اخبارات اور الیکٹرانک میڈیا کے مالکان کو واضح طور پر آگاہ کر دیا ہے موجودہ حکومت سے کوئی غیر معمولی توقع نہ رکھیں     No IMG     ڈی جی نیب لاہورشہزاد سلیم کی تعلیمی ڈگری جعلی نکلی     No IMG     وزیر خزانہ اسد عمر کی زیر صدارت ای سی سی کا اہم اجلاس     No IMG     مد شہباز شریف کو احتساب عدالت میں پیش کرنے کیلئے حکمت عملی تبدیل     No IMG     استنبول میں سعودی عرب کے قونصلخانہ کی تفتیش کا کام مکمل ہوگیا ہے جس کے نتائج کا اعلان 2 یا 3 دن میں کیا جائے گا۔     No IMG    

انگلینڈ نے بھارتی سورماؤں کو دھول چٹا دی
تاریخ :   11-09-2018

لندن ( ورلڈ فاسٹ نیوزفاریو )انگلینڈ نے بھارت کو پانچویں اور آخری ٹیسٹ میچ میں 118 رنز سے شکست دے کر سیریز 4-1 سے اپنے نام کرلی ۔

464 رنز کے ٹارگٹ کے جواب میں آخری روز انڈیا نے 58/3 سے کھیل کا آغاز کیا تو کے ایل راہول اور اجنکیا رہانے انگلش بالرز کے سامنے ڈٹ گئے۔

بھارت کی ابتدائی تین وکٹیں صرف دو رنز پر گر گئی تھیں، ایسے میں رہانے اور راہول نے چوتھی وکٹ کے لیے 118 رنز کی پارٹنرشپ قائم کی۔ یہ شراکت اس وقت ٹوٹی جب رہانے 37 رنز بنا کر معین علی کی گیند پر جیننگز کے ہاتھوں کیچ آوٹ ہوئے۔
چوتھا ٹیسٹ:بھارت کو شکست، سیریز انگلینڈ کے نام
پچھلی اننگ میں نصف سینچری اسکور کرنے والے ڈیبیو بلے باز وہاڑی بھی بنا کسی رنز بنائے آوٹ ہوگئے تو بھارت کا اسکور 121/5 تھا اور اسے اب بھی 343 رنز کا پہاڑ سر کرنا تھا۔
ایسے میں ایک اینڈ راہول نے سنھال رکھا تھا، دوسرے اینڈ سے وکٹ کیپر بلے باز رشبھ پنٹ نے شاندار بلے بازی کا مظاہرہ کرتے ہوئے 114 رنز اسکور کیے اور راہول کے ساتھ مل کر چھٹی وکٹ کے لیے 204 رنز کی شاندار شراکت قائم کی تو بھارت کوایک ناممکن فتح ممکن نظر آنے لگی۔
325 کے مجموعی اسکور پر عادل راشد، جو پوری سیریز میں کوئی خاطر خواہ کارکردگی نہیں دکھا سکے تھے، نے 149 رنز پر کھڑے کے ایل راہول کو کلین بولڈ کردیا۔ یہی وہ لمحہ تھا جب ہاتھ سے نکلتا ہوا میچ انگلینڈ کی گرفت میں آگیا۔
مجموعے میں صرف تین رنز کے اضافےکے بعد رشبھ پنٹ بھی راشد کا شکار بن گئے اور یوں انگلینڈ پوری طرح میچ میں واپس آگیا۔ اب انہیں صرف تین وکٹیں درکار تھیں۔ اسکور میں مزید 17 رنز کے اضافے کے بعد آخری تین کھلاڑی بھی پویلین لوٹ گئے اور انگلینڈ نے سیریز کا آخری ٹیسٹ میچ بھی اپنے نام کرلیا۔
جیمز اینڈرسن نے چوتھی اننگ میں تین کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا جب کہ سیم کرن اور عادل راشد نے دو دو وکٹیں حاصل کیں۔
اس سے قبل پہلے ٹاس جیت کر پہلے کھیلتے ہوئے انگلینڈ نے 332 رنز بنائے تھے اور بھارت کو 292 رنز پر آوٹ کردیا تھا۔ میچ کی تیسری اننگز میں 40 رنز کی لیڈ کے ساتھ بیٹنگ شروع کی تو اپنا آخری ٹیسٹ کھیلنے والے سابق کپتان الیسٹر کک نے زبردست بلے بازی کا مظاہرہ کرتے ہوئے 147 رنز کی یادگار اننگ کھیلی۔ ان کی اور کپتان جو روٹ کی سینچریوں کی مدد سے انگلینڈ نے اپنی دوسری اننگ 423/8 پر ڈکلیئر کردی اور بھارت کے لیے 464 رنز کا پہاڑ جیسا ہدف اسکور بورڈ پر سجا دیا۔
الوداعی میچ کھیلنے والے سابق انگلش کپتان الیسٹر کک کو میچ کا بہترین کھلاڑی جب کہ سیریز میں 500 سے زائد رنز بنانے والے بھارتی کپتان ویرات کوہلی اور انگلینڈ کے نوجوان آل راونڈر سیم کرن کو مشترکہ طور پر سیریز کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا۔

 

Print Friendly, PDF & Email
لیبیا:کشتی ڈوبنے سے 100 افراد ہلاک
مسلمانوں پر مبینہ ظلم و ستم، امریکہ کا چین پر پابندیاں عائد کرنے پر غور
Translate News »