وینزویلا سے تعلق رکھنے والی 25 سالہ نوجوان لڑکی نے ملکہ حسن کا ٹائٹل جیت لیا     No IMG     حزب اللہ کی ايک اور سرنگ دريافت ,اسرائیلی فوج کا دعوی     No IMG     عوام اپنے مسائل کے حل کیلیے وزیر اعظم کمپلینٹ پورٹل کا استعمال کریں،وزیراعظم     No IMG     سابق صدر آصف زرداری نے پنجاب کی بجلی بند کرنے کی دھمکی دے دی     No IMG     رشوت کا سب سے بڑا ناسور پٹواری ہیں, چیف جسٹس     No IMG     فرانسیسی پولیس نے پیلے رنگ جیکٹس والے مظاہرین پر شدید تشدد     No IMG     اسلام آباد تھانہ سہالہ میں شدید فائرنگ, بدنام زمانہ شیرپنجاب جاں بحق     No IMG     اگر گرفتار ہوا تو کیا ہوگا کیونکہ جیل تو میرا دوسرا گھر ہے, آصف علی زرداری     No IMG     امریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ کا نیا وزیر داخلہ مقرر کرنے کا اعلان     No IMG     اٹلی میں ہزاروں مظاہرین نے مہاجر مخالف قوانین کے خلاف مظاہرہ     No IMG     پاکستانیوں کے دل پر آرمی پبلک سکول (اے پی ایس ) پشاور میں لگنے والے زخم کو چار سال مکمل ہوگئے     No IMG     رائے ونڈ, چینی انجنئیر، جیا جینیفر پر دل ہار بیٹھا     No IMG     سپین میں یہ بیٹا ایک سال تک ماں کی لاش کے ساتھ کیوں رہا ؟     No IMG     سعودی عرب کے بادشاہ شاہ سلمان نے صحافی جمال خاشقجی کے قاتل سعود القحطانی کو معاف کردیا     No IMG     سری لنکن صدر نے برطرف وزیر اعظم کو دوبارہ وزیر اعظم منتخب کرلیا     No IMG    

انگلینڈ نے بھارتی سورماؤں کو دھول چٹا دی
تاریخ :   11-09-2018

لندن ( ورلڈ فاسٹ نیوزفاریو )انگلینڈ نے بھارت کو پانچویں اور آخری ٹیسٹ میچ میں 118 رنز سے شکست دے کر سیریز 4-1 سے اپنے نام کرلی ۔

464 رنز کے ٹارگٹ کے جواب میں آخری روز انڈیا نے 58/3 سے کھیل کا آغاز کیا تو کے ایل راہول اور اجنکیا رہانے انگلش بالرز کے سامنے ڈٹ گئے۔

بھارت کی ابتدائی تین وکٹیں صرف دو رنز پر گر گئی تھیں، ایسے میں رہانے اور راہول نے چوتھی وکٹ کے لیے 118 رنز کی پارٹنرشپ قائم کی۔ یہ شراکت اس وقت ٹوٹی جب رہانے 37 رنز بنا کر معین علی کی گیند پر جیننگز کے ہاتھوں کیچ آوٹ ہوئے۔
چوتھا ٹیسٹ:بھارت کو شکست، سیریز انگلینڈ کے نام
پچھلی اننگ میں نصف سینچری اسکور کرنے والے ڈیبیو بلے باز وہاڑی بھی بنا کسی رنز بنائے آوٹ ہوگئے تو بھارت کا اسکور 121/5 تھا اور اسے اب بھی 343 رنز کا پہاڑ سر کرنا تھا۔
ایسے میں ایک اینڈ راہول نے سنھال رکھا تھا، دوسرے اینڈ سے وکٹ کیپر بلے باز رشبھ پنٹ نے شاندار بلے بازی کا مظاہرہ کرتے ہوئے 114 رنز اسکور کیے اور راہول کے ساتھ مل کر چھٹی وکٹ کے لیے 204 رنز کی شاندار شراکت قائم کی تو بھارت کوایک ناممکن فتح ممکن نظر آنے لگی۔
325 کے مجموعی اسکور پر عادل راشد، جو پوری سیریز میں کوئی خاطر خواہ کارکردگی نہیں دکھا سکے تھے، نے 149 رنز پر کھڑے کے ایل راہول کو کلین بولڈ کردیا۔ یہی وہ لمحہ تھا جب ہاتھ سے نکلتا ہوا میچ انگلینڈ کی گرفت میں آگیا۔
مجموعے میں صرف تین رنز کے اضافےکے بعد رشبھ پنٹ بھی راشد کا شکار بن گئے اور یوں انگلینڈ پوری طرح میچ میں واپس آگیا۔ اب انہیں صرف تین وکٹیں درکار تھیں۔ اسکور میں مزید 17 رنز کے اضافے کے بعد آخری تین کھلاڑی بھی پویلین لوٹ گئے اور انگلینڈ نے سیریز کا آخری ٹیسٹ میچ بھی اپنے نام کرلیا۔
جیمز اینڈرسن نے چوتھی اننگ میں تین کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا جب کہ سیم کرن اور عادل راشد نے دو دو وکٹیں حاصل کیں۔
اس سے قبل پہلے ٹاس جیت کر پہلے کھیلتے ہوئے انگلینڈ نے 332 رنز بنائے تھے اور بھارت کو 292 رنز پر آوٹ کردیا تھا۔ میچ کی تیسری اننگز میں 40 رنز کی لیڈ کے ساتھ بیٹنگ شروع کی تو اپنا آخری ٹیسٹ کھیلنے والے سابق کپتان الیسٹر کک نے زبردست بلے بازی کا مظاہرہ کرتے ہوئے 147 رنز کی یادگار اننگ کھیلی۔ ان کی اور کپتان جو روٹ کی سینچریوں کی مدد سے انگلینڈ نے اپنی دوسری اننگ 423/8 پر ڈکلیئر کردی اور بھارت کے لیے 464 رنز کا پہاڑ جیسا ہدف اسکور بورڈ پر سجا دیا۔
الوداعی میچ کھیلنے والے سابق انگلش کپتان الیسٹر کک کو میچ کا بہترین کھلاڑی جب کہ سیریز میں 500 سے زائد رنز بنانے والے بھارتی کپتان ویرات کوہلی اور انگلینڈ کے نوجوان آل راونڈر سیم کرن کو مشترکہ طور پر سیریز کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا۔

 

Print Friendly, PDF & Email
لیبیا:کشتی ڈوبنے سے 100 افراد ہلاک
مسلمانوں پر مبینہ ظلم و ستم، امریکہ کا چین پر پابندیاں عائد کرنے پر غور
Translate News »