چودھری پرویزالٰہی سے فردوس عاشق اعوان کی ملاقات     No IMG     یوکرین کے مزاحیہ اداکار ملک کے صدر منتخب     No IMG     وزیروں کو نکالنے سے سلیکٹڈ وزیراعظم کی نااہلی نہیں چھپے گی, بلاول بھٹو زرداری     No IMG     ایران کے صدر حسن روحانی نے تہران میں سعد آباد محل میں پاکستانی وزیر اعظم عمران خان کا باقاعدہ اور سرکاری طور پر استقبال     No IMG     بھارت اور چین کے مابین پیر کے روز بیجنگ میں باہمی فیصلہ کن مذاکرات کا آغاز     No IMG     بھارتی وزیر اعظم,ہمارا پائلٹ واپس نہ کیا جاتا تو اگلی رات خون خرابے کی ہوتی     No IMG     ملکی سیاسی پارٹیاں ووٹ تو غریبوں ،محنت کشوں کے نام پر لیتی ہیں مگر تحفظ جاگیرداروں اور مافیاز کو دیتی ہیں ,جواد احمد     No IMG     افغان سپریم کورٹ نے صدر کے انتخاب تک صدر اشرف غنی کی مدت صدارت میں توسیع کردی     No IMG     آزاد کشمیر میں منڈا بانڈی کے مقام پر ایک جیپ کھائی میں گرنے سے 5 افراد ہلاک     No IMG     مصرمیں صدرکےاختیارات میں اضافے کےلیے ہونےوالے تین روزہ ریفرنڈم میں ووٹ ڈالنےکا سلسلہ جاری ہے     No IMG     لاہور میں 3 منزلہ خستہ حال گھر زمین بوس ہونے کے نتیجے میں خاتون سمیت 6 افراد جاں بحق جبکہ 4 افراد زخمی     No IMG     وزیراعظم عمران خان ایران کے پہلے سرکاری دورے پر تہران پہنچ گئے     No IMG     سری لنکا میں کل ہونے والے آٹھ بم دھماکوں کے نتیجے میں 300 افراد ہلاک اور 500 زخمی     No IMG     وزیراعظم عمران خان نے مکران کوسٹل ہائی وے پر دہشت گردی کی سخت مذمت کرتے ہوئے حکام سے واقعے پر رپورٹ طلب کر لی     No IMG     افغانستان اور افغان طالبان کے درمیان مذاکرات ایک مرتبہ پھر کھٹائی میں پڑتے دکھائی دے رہے ہیں     No IMG    

امریکہ کی ایک عدالت نے جمناسٹکس کے مشہور ڈاکٹر لیری نصر کو کم عمر لڑکیوں کے ساتھ جنسی زیادتیوں کے جرم میں کئی دہائیوں کی قید کی سزا
تاریخ :   25-01-2018

واشنگٹن (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو) 150 سے زائد ایتھلیٹ خواتین اور کم عمر لڑکیوں نے عدالت میں روتے ہوئے شہادت دی کہ لیری نصر نے اُن کے ساتھ جنسی زیادتی کی تھی۔

جج روز میری اکی لینا نے سماعت کے بعد لیری نصر کو بتایا کہ اُنہوں نے ایتھلیٹ خواتین اور بچیوں سے طبی علاج کے بہانے جنسی زیادتی کرنے پر 40 سے 175 سال قید کی سزا کے فیصلے پر دستخط کر دئے ہیں۔

مشی گن کی عدالت میں لیری نصر کی زیادتی کا نشانہ بننے والی بہت سی خواتین نے براہ راست بیان دیتے ہوئے بتایا کہ لیری اپنے گھر پر، مشی گن سٹیٹ یونیورسٹی میں اُس کے اپنے دفتر میں اور کھیلوں کی نگرانی کے ادارے یو ایس اے جمناسٹکس کی گورننگ باڈی سے منسلک رہنے کے دوران اُنہیں جنسی زیادتی کا نشانہ بناتا رہا تھا۔ یہ ادارہ اولمپک کھیلوں کیلئے بھی کھلاڑیوں کو تربیت فراہم کرتا ہے۔

جج نے فیصلہ سناتے ہوئے کہا کہ لیری نے یہ جرم جان بوجھ کر اور باقاعدہ منصوبہ بندی سےکئے۔ اس لئے وہ ساری زندگی جیل سے باہر آنے کا حقدار نہیں ہے۔

اس فیصلے کے بعد مشی گن یونیورسٹی کے صدر لو سیمنز شدید دباؤ کے تحت اپنے عہدے سے مستعفی ہو گئے ہیں۔ اس سے قبل امریکہ کی اولمپک کمیٹی کے سربراہ نے بھی ان جرائم کی آزادانہ تحقیقات کا اعلان کیا تھا۔

اس مقدمے کی سماعت 16 ماہ جاری رہی۔ تاہم اس مقدمے کی سزا بھگتنے سے پہلے 54 سالہ لیری کو چائلڈ پورنوگرافی کے جرائم میں بھی ایک وفاقی عدالت کی طرف سے عائد کردہ 60 سال قید کی سزا کاٹنی ہو گی۔ قوائد کی رو سے اچھا برتاؤ کرنے پر اُس کی یہ قید کچھ کم ہو کر 55 سال رہ جائے گی۔ تاہم اُس کی عمر اُس وقت 100 برس سے زیادہ ہو چکی ہو گی۔

جنسی زیادتیوں کے اس مقدمے کے بعد اسے اگلے ہفتے مشی گن کی ایٹن کاؤنٹی میں ایسے ہی مزید جرائم کے سلسلے میں مقدمات کا سامنا کرنا پڑے گا۔

پراسی کیوٹر اینجلا پوویلیٹس کا کہنا ہے کہ جماسٹکس میں مقابلہ بازی کی فضا لیری کیلئے اس گھناؤنے جرم کے ارتکاب کا انتہائی سازگار موقع فراہم کرتی تھی کیونکہ جمناسٹکس میں آگے بڑھنے کیلئے ایتھلیٹ لیری کو بہت اہم سمجھتے تھے۔

وہ کم عمر جمناسٹ لڑکیوں کو اپنے دفتر میں جنسی زیادتی کا نشانہ بناتا تھا جبکہ دیگر جمناسٹ لڑکیاں اور خواتین لیری سے ملاقات کیلئے باہر اپنی باری کا انتظار کر رہی ہوتی تھی۔

اگرچہ لیری کو یہ سزا جمناسٹکس میں آنے والی لڑکیوں کے حوالے سے دی گئی ہے، اُس پر گزشتہ 25 برس کے دوران درجنوں دیگر کھیلوں کے حوالے سے بھی ایسے الزامات موجود ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
یورپی یونین رواں برس کے وسط تک یونین میں پناہ کے یکساں قوانین بنانے کی کوشش
پاکستان نے بالآخر دو برس بعد نیوزی لینڈ کو 48 رنز سے ہرادیا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »