محکمہ موسمیات کی پیش گوئی 19سے 26فروری تک ملک بھر میں بارشوں کی نیا سلسلہ شروع ہونے والا ہے     No IMG     وزیراعظم عمران خان کا سعودی عرب میں مقیم پاکستانیوں کیلئے بڑا مطالبہ     No IMG     حکمرانوں کے تمام حلقے کشمیر کے معاملے پر خاموش ہیں, مولانا فضل الرحمان     No IMG     پاکستان, میں 20ارب ڈالرز کی سرمایہ کاری کا پہلا مرحلہ مکمل ہوگیا: سعودی ولی عہد     No IMG     لاہور قلندرز 78 رنز پر ڈھیر     No IMG     ابو ظہبی میں ہتھیاروں کے بین الاقوامی میلے کا آغاز     No IMG     برطانوی ہوائی کمپنی (Flybmi) دیوالیہ، سینکڑوں مسافروں کو پریشانی     No IMG     یورپ میں قانونی طریقے سے داخل ہونے والے افراد کی طرف سے سیاسی پناہ کی درخواستیں دیے جانے کا رجحان بڑھ رہا ہے     No IMG     ٹرین کے ٹائلٹ میں پستول، سینکڑوں مسافر اتار لیے گئے     No IMG     یورپی یونین ,کے پاسپورٹوں کا کاروبار ’ایک خطرناک پیش رفت     No IMG     بھارت نے کشمیری حریت رہنماؤں کو دی گئی سیکیورٹی اورتمام سرکاری سہولتیں واپس لے لی     No IMG     پی ایس ایل کے چھٹے میچ میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے اسلام آباد یونائیٹڈ کو 7وکٹوں سے شکست دےدی     No IMG     وزیرخارجہ کا ایرانی ہم منصب کو ٹیلیفون     No IMG     سعودی ولی عہد کا پاکستان میں تاریخی اور پُرتپاک استقبال     No IMG     پاکستان ,کو زاہدان کے دہشتگردانہ حملے کا جواب دینا ہوگا، ایران     No IMG    

امریکہ کی ایک عدالت نے جمناسٹکس کے مشہور ڈاکٹر لیری نصر کو کم عمر لڑکیوں کے ساتھ جنسی زیادتیوں کے جرم میں کئی دہائیوں کی قید کی سزا
تاریخ :   25-01-2018

واشنگٹن (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو) 150 سے زائد ایتھلیٹ خواتین اور کم عمر لڑکیوں نے عدالت میں روتے ہوئے شہادت دی کہ لیری نصر نے اُن کے ساتھ جنسی زیادتی کی تھی۔

جج روز میری اکی لینا نے سماعت کے بعد لیری نصر کو بتایا کہ اُنہوں نے ایتھلیٹ خواتین اور بچیوں سے طبی علاج کے بہانے جنسی زیادتی کرنے پر 40 سے 175 سال قید کی سزا کے فیصلے پر دستخط کر دئے ہیں۔

مشی گن کی عدالت میں لیری نصر کی زیادتی کا نشانہ بننے والی بہت سی خواتین نے براہ راست بیان دیتے ہوئے بتایا کہ لیری اپنے گھر پر، مشی گن سٹیٹ یونیورسٹی میں اُس کے اپنے دفتر میں اور کھیلوں کی نگرانی کے ادارے یو ایس اے جمناسٹکس کی گورننگ باڈی سے منسلک رہنے کے دوران اُنہیں جنسی زیادتی کا نشانہ بناتا رہا تھا۔ یہ ادارہ اولمپک کھیلوں کیلئے بھی کھلاڑیوں کو تربیت فراہم کرتا ہے۔

جج نے فیصلہ سناتے ہوئے کہا کہ لیری نے یہ جرم جان بوجھ کر اور باقاعدہ منصوبہ بندی سےکئے۔ اس لئے وہ ساری زندگی جیل سے باہر آنے کا حقدار نہیں ہے۔

اس فیصلے کے بعد مشی گن یونیورسٹی کے صدر لو سیمنز شدید دباؤ کے تحت اپنے عہدے سے مستعفی ہو گئے ہیں۔ اس سے قبل امریکہ کی اولمپک کمیٹی کے سربراہ نے بھی ان جرائم کی آزادانہ تحقیقات کا اعلان کیا تھا۔

اس مقدمے کی سماعت 16 ماہ جاری رہی۔ تاہم اس مقدمے کی سزا بھگتنے سے پہلے 54 سالہ لیری کو چائلڈ پورنوگرافی کے جرائم میں بھی ایک وفاقی عدالت کی طرف سے عائد کردہ 60 سال قید کی سزا کاٹنی ہو گی۔ قوائد کی رو سے اچھا برتاؤ کرنے پر اُس کی یہ قید کچھ کم ہو کر 55 سال رہ جائے گی۔ تاہم اُس کی عمر اُس وقت 100 برس سے زیادہ ہو چکی ہو گی۔

جنسی زیادتیوں کے اس مقدمے کے بعد اسے اگلے ہفتے مشی گن کی ایٹن کاؤنٹی میں ایسے ہی مزید جرائم کے سلسلے میں مقدمات کا سامنا کرنا پڑے گا۔

پراسی کیوٹر اینجلا پوویلیٹس کا کہنا ہے کہ جماسٹکس میں مقابلہ بازی کی فضا لیری کیلئے اس گھناؤنے جرم کے ارتکاب کا انتہائی سازگار موقع فراہم کرتی تھی کیونکہ جمناسٹکس میں آگے بڑھنے کیلئے ایتھلیٹ لیری کو بہت اہم سمجھتے تھے۔

وہ کم عمر جمناسٹ لڑکیوں کو اپنے دفتر میں جنسی زیادتی کا نشانہ بناتا تھا جبکہ دیگر جمناسٹ لڑکیاں اور خواتین لیری سے ملاقات کیلئے باہر اپنی باری کا انتظار کر رہی ہوتی تھی۔

اگرچہ لیری کو یہ سزا جمناسٹکس میں آنے والی لڑکیوں کے حوالے سے دی گئی ہے، اُس پر گزشتہ 25 برس کے دوران درجنوں دیگر کھیلوں کے حوالے سے بھی ایسے الزامات موجود ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
یورپی یونین رواں برس کے وسط تک یونین میں پناہ کے یکساں قوانین بنانے کی کوشش
پاکستان نے بالآخر دو برس بعد نیوزی لینڈ کو 48 رنز سے ہرادیا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »