الیکشن2018میں پاک فوج کواہم ذمہ داری سونپ دی گئی     No IMG     ڈپٹی کمشنر گلگت سمیع اللہ فاروق نے کہا کہ گلگت شہر میں گوشت کی قلت دور کرنے کیلئے پہلی گوشت سپلائی کرنے والی کمپنی میٹ مارٹ کا افتتاح     No IMG     افغانستان میں سرگرم دہشت گرد تنظیم طالبان نے رمضان المبارک میں جنگ بندی کی اپیل مسترد     No IMG     بھارتی وزیر اعظم نے کشمیر میں کشن گنگا ڈیم کا افتتاح کردیا     No IMG     یورپی یونین کی ایران کومشترکہ ایٹمی معاہدےکو جاری رکھنے کے لیے تیار     No IMG     بھارتی وزیر اعظم کا دورہ کشمیر مظالم پر پردہ ڈالنے اور عالمی رائے عامہ کو گمراہ کرنے کی کوشش ہے، یاسین ملک     No IMG     نریندر مودی کا مقبوضہ کشمیر کا دورہ ایک فوجی آپریشن سے زیادہ کچھ نہیں تھا، کل جماعتی حریت کانفرنس ، سید علی گیلانی     No IMG     مسلم لیگ فنکشنل کی خاتون رکن نصرت سحر عباسی نے طیش میں آکر ڈپٹی اسپیکر شہلا رضا کو جوتا دکھا دیا     No IMG     لیفٹیننٹ جنرل ریٹائرڈ شاہد عزیز کے بیٹے نے والد کی موت کی خبروں کی تردید کر دی     No IMG     بھارت نے پاکستان میں تعینات رہنے والی اپنی ہی سفارت کار کو ’جاسوس‘ قرار دے دیا     No IMG     جڑانوالہ تحصیل چیرمین پرائس و کوالٹی کنٹرولر این اے 102 نے بھرپور الیکشن کمپین مھم جاری     No IMG     جڑانوالہ کا قدیمی ریلوے اسٹیشن انتظامیہ کی عدم توجہی کی بهینت چڑه گیا     No IMG     نوشہرہ ورکاں ملک محمد اکبر ولد محمد رمضان نے پیسوں کے  لین دین کے تنازعہ سے تنگ آکر زہریلی گولیاں کھا کر خود کشی کر لی     No IMG     شہبازشریف سرجیکل ٹاوربند رکھنےپرعوام سےمعافی مانگیں,چودھری پرویزالٰہی     No IMG     ترکی کے شہر استنبول میں اسلامی سربراہی کانفرنس میں اس عزم کا اعادہ کیا گیا ہے کہ بیت المقدس کی تاریخی اورقانونی حیثیت کےتحفظ کے لیے ہرممکن اقدامات اٹھائے جائیں گے۔     No IMG    

امريکی فوج کے ايک اعلیٰ اہلکار نے پاکستان اور امريکا کے باہمی تعلقات کو برقرار رکھنے کی وکالت کی
تاریخ :   16-01-2018

امريکی  (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو)فوج کے ايک اعلیٰ اہلکار نے پاکستان اور امريکا کے باہمی تعلقات کو برقرار رکھنے کی وکالت کی ہے جبکہ ايک اعلیٰ امريکی سفارت کار نے بھی پاکستانی حکام سے ملاقات ميں دہشت گردی کے خاتمے کے ليے پاکستان کے کردار کو سراہا۔

امريکی فوج کے ايک اعلیٰ اہلکار، ميرين جنرل جوزف ڈنفورڈ نے کہا ہے کہ حاليہ کشيدگی کے باوجود وہ پاکستان اور امريکا کے باہمی تعلقات کو بہتر بنانے کے ليے پر عزم ہيں۔ انہوں نے يہ بيان رواں ہفتے کے آغاز پر رپورٹرز کے ايک گروپ سے بيلجيم کے دارالحکومت برسلز ميں بات چيت کے دوران ديا۔ جنرل ڈنفورڈ نے کہا کہ اگرچہ دونوں ممالک تمام معاملات پر مشترکہ موقف نہيں رکھتے، تاہم واشنگٹن اسلام آباد کے ساتھ زيادہ کارآمد اور با اثر دوطرفہ روابط کا خواہاں ہے۔

امريکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے رواں ماہ کے آغاز پر اپنے ٹوئٹر پيغامات ميں اسلام آباد حکومت پر کڑی تنقيد کی تھی۔ انہوں نے لکھا تھا کہ واشنگٹن انتظاميہ برس ہا برس سے اسلام آباد کی مالی معاونت کرتی آئی ہے۔ تاہم اس کے بدلے ميں اسے صرف دھوکا ملا اور افغانستان ميں غير ملکی دستوں پر حملے کرنے والے طالبان عسکريت پسندوں کو پاکستان ميں مسلسل محفوظ پناہ گاہيں فراہم کی گئیں۔ ڈونلڈ ٹرمپ کی ان ٹويٹس پر پاکستان ميں سخت رد عمل ظاہر کيا گيا تھا۔ يہ امر اہم ہے کہ افغانستان ميں سولہ سال سے جاری جنگ ميں پاکستان، امريکی و ديگر غير ملکی افواج کا ایک اہم اتحادی ملک ہے۔ علاوہ ازيں افغانستان ميں تعينات غير ملکی دستوں کے ليے پاکستان ایک بہت اہم سپلائی روٹ بھی ہے۔

جنرل ڈنفورڈ نے اپنے بيان ميں واضح کيا کہ پاکستانی فوج کے ساتھ عسکری سطح پر بات چيت امريکی افواج کے مرکزی کمان کے سربراہ جنرل جوزف ووٹل ہی کريں گے۔ ان کے بقول تعلقات بہتر بنانے کے ليے امريکی وزير دفاع جيمز میٹس بھی ضرورت پڑنے پر بات چيت کے اس عمل ميں شريک ہو سکتے ہيں۔

دريں اثناء امریکی وزارت خارجہ کی ايک اعلیٰ اہلکار ايلس ويلز نے بھی پاکستان کی خارجہ سيکرٹری تہمينہ جنجوعہ سے گزشتہ روز اسلام آباد میں ایک ملاقات کی۔ بعد ازاں اسلام آباد ميں وزارت خارجہ کی جانب سے اس بارے ميں جاری کردہ ایک بيان ميں کہا گيا کہ ایلس ويلز نے دہشت گردی کے انسداد کے ليے پاکستان کی کوششوں کو سراہا اور شدت پسندی کے خاتمے کے ليے انٹيلی جنس امور ميں مزيد تعاون کی ضرورت پر بھی زور ديا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*