چیف جسٹس کے اعزاز میں فُل کورٹ ریفرنس کاایک جج نے بائیکاٹ کردیا، جانتے ہیں وہ معزز جج کون ہیں ؟     No IMG     الیکشن کمیشن آف پاکستان نے گوشوارے جمع نہ کروانے پر 322 ارکان کی رکنیت معطل     No IMG     حکومت کا غیر قانونی موبائل فونز ضبط کرنے کا فیصلہ     No IMG     امریکہ نے پریس ٹی وی کی اینکر پرسن کو بغیر کسی جرم کے گرفتار کرلیا     No IMG     سندھ میں آئینی تبدیلی لائیں گے، فواد چودھری     No IMG     کسی کی خواہش پرسابق آصف زرداری کو گرفتار نہیں کرسکتے، نیب     No IMG     نئے پاکستان میں تبدیلی آگئی تبدیلی آگئی، اب لاہور ایئرپورٹ پر شراب دستیاب ہوگی     No IMG     برطانوی وزیراعظم ٹریزامےکیخلاف تحریکِ عدم اعتماد ناکام ہوگئی     No IMG     وزیراعظم کی رہائش گاہ پر وفاقی کابینہ کا ہنگامی اجلاس طلب     No IMG     گاڑیوں کی درآمد پر ٹیکس اب غیر ملکی کرنسی میں ادا کرنا ہوگا, وزیر خزانہ     No IMG     تائيوان, کے معاملے ميں مداخلت برداشت نہيں کی جائے گی, چين     No IMG     امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے ترکی کی معیشت کو تباہ کرنے کے بیان سے یوٹرن لیتے ہوئے کہا ہے کہ دونوں ممالک کے درمیان معاشی ترقی کے وسیع مواقع ہی     No IMG     وزیراعظم سے سابق امریکی سفیر کیمرون منٹر کی ملاقات     No IMG     آپ لوگ کام نہیں کر سکتے چیف جسٹس نے اسد عمرکو دو ٹوک الفاظ میں کیا کہہ ڈالا     No IMG     شادی والے گھر میں آگ لگنے سے دلہن سمیت 4 خواتین جاں بحق     No IMG    

افغان انٹیلیجنس کے دفتر کے باہر خودکش حملےمیں 12 افراد ہلاک
تاریخ :   25-12-2017

افغان  (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو) انٹیلیجنس کے دفتر کے باہر خودکش حملے اور صوبہ ہلمند میں بارڈر سکیورٹی فورس کے اہلکاروں کو لے جانے والی ویگن پر بم حملے کے نتیجے میں کم از کم 12 افراد ہلاک ہو گئے ہیں۔

افغانستان کے دارالحکومت کابل میں ہونے والے ایک خودکش حملے کے نتیجے میں کم از کم چھ افراد ہلاک ہو گئے۔ افغان حکام کے مطابق یہ خودکش حملہ ملکی خفیہ ایجنسی کے دفتر کے داخلی دروازے کے قریب کیا گیا۔ افغان وزارت داخلہ کے ترجمان نجیب دانش کے مطابق یہ حملہ اُس وقت کیا گیا جب ملازمین دفتروں کو جا رہے تھے۔ دانش کے مطابق ہلاک ہونے والے تمام سویلین افراد تھے۔

جرمن خبر رساں ادارے ڈی پی اے کے مطابق یہ حملہ آور ایک ٹین ایجر تھا اور اس نے افغان انٹیلیجنس کمپاؤنڈ کے داخلی دروازے کے قریب واقع ایک سکیورٹی چیک پوسٹ کے قریب خود کو دھماکے سے اڑا لیا۔ نجیب دانش کے مطابق مقامی وقت کے مطابق صبح سات بجکر چالیس منٹ پر ہونے والے اس دھماکے کے نتیجے میں کم از کم تین دیگر افراد زخمی بھی ہوئے۔ جس علاقے میں یہ خودکش حملہ کیا گیا وہ کابل کا ڈپلومیٹک کوارٹر ہے اور اسے گرین زون قرار دیا جاتا ہے۔ اس علاقے میں امریکی سفارت خانہ اور نیٹو کا ہیڈکوارٹر بھی موجود ہے۔ ایک ہفتہ قبل بھی مسلح افراد افغان خفیہ ایجنسی NDS کے تربیتی مرکز میں داخل ہو گئے تھے۔

افغان انٹیلیجنس دفتر کے قریب ہونے والے خودکش حملے کی ذمہ داری دہشت گرد گروپ داعش نے قبول کر لی ہے

افغان انٹیلیجنس دفتر کے قریب ہونے والے اس خودکش حملے کی ذمہ داری دہشت گرد گروپ داعش نے قبول کر لی ہے۔ داعش کی پراپیگنڈا نیوز ایجنسی عماق کے مطابق افغانستان کی خفیہ ایجنسی نیشنل ڈائریکٹوریٹ آف سکیورٹی کے مرکز پر خودکش حملہ کیا گیا ہے۔

صوبہ ہلمند میں بارڈر سکیورٹی فورس پر حملہ

افغانستان کے جنوبی صوبہ ہلمند میں بارڈر سکیورٹی فورس کے اہلکاروں کو لے جانے والی ویگن سڑک کنارے نصب ایک بم کا نشانہ بننے کے نتیجے میں چھ اہلکار ہلاک جبکہ چھ دیگر زخمی ہو گئے۔ اس واقعے میں چھ دیگر اہلکار زخمی بھی ہوئے۔

صوبہ ہیلمند کے گورنر کے ترجمان عمر زواک کے مطابق اتوار اور پیر کی درمیانی شب یہ واقعہ ضلع مرجاہ میں پیش آیا، جب بارڈر سکیورٹی فورس کے اہلکاروں کی ایک بکتر بند گاڑی سڑک کنارے نصب ایک بم کا نشانہ بنی۔ ابھی تک اس حملے کی ذمہ داری کسی گروپ نے تسلیم نہیں کی۔ تاہم طالبان عسکریت پسندوں کی جانب سے ایسے ہزاروں بم نصب کیے گئے ہیں جن کا مقصد افغان سکیورٹی فورسز کو نشانہ بنانا ہوتا ہے۔

صوبہ ہلمند کا نوے فیصد علاقہ یا تو طالبان کے قبضے میں ہے یا وہ وہاں قبضے کی کوششوں میں لگے ہوئے ہیں۔ یہ علاقہ افیون کی پیدوار کے حوالے سے بھی شہرت رکھتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
ایران اور پاکستان مذہبی ، ثقافتی اور تاریخی رشتوں میں منسلک ہیں اسپیکر علی لاریجانی
کلبھوشن یادیوکی اہل خانہ سے ملاقات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »