محکمہ موسمیات کی پیش گوئی 19سے 26فروری تک ملک بھر میں بارشوں کی نیا سلسلہ شروع ہونے والا ہے     No IMG     وزیراعظم عمران خان کا سعودی عرب میں مقیم پاکستانیوں کیلئے بڑا مطالبہ     No IMG     حکمرانوں کے تمام حلقے کشمیر کے معاملے پر خاموش ہیں, مولانا فضل الرحمان     No IMG     پاکستان, میں 20ارب ڈالرز کی سرمایہ کاری کا پہلا مرحلہ مکمل ہوگیا: سعودی ولی عہد     No IMG     لاہور قلندرز 78 رنز پر ڈھیر     No IMG     ابو ظہبی میں ہتھیاروں کے بین الاقوامی میلے کا آغاز     No IMG     برطانوی ہوائی کمپنی (Flybmi) دیوالیہ، سینکڑوں مسافروں کو پریشانی     No IMG     یورپ میں قانونی طریقے سے داخل ہونے والے افراد کی طرف سے سیاسی پناہ کی درخواستیں دیے جانے کا رجحان بڑھ رہا ہے     No IMG     ٹرین کے ٹائلٹ میں پستول، سینکڑوں مسافر اتار لیے گئے     No IMG     یورپی یونین ,کے پاسپورٹوں کا کاروبار ’ایک خطرناک پیش رفت     No IMG     بھارت نے کشمیری حریت رہنماؤں کو دی گئی سیکیورٹی اورتمام سرکاری سہولتیں واپس لے لی     No IMG     پی ایس ایل کے چھٹے میچ میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے اسلام آباد یونائیٹڈ کو 7وکٹوں سے شکست دےدی     No IMG     وزیرخارجہ کا ایرانی ہم منصب کو ٹیلیفون     No IMG     سعودی ولی عہد کا پاکستان میں تاریخی اور پُرتپاک استقبال     No IMG     پاکستان ,کو زاہدان کے دہشتگردانہ حملے کا جواب دینا ہوگا، ایران     No IMG    

افغانستان کے صدرڈاکٹر اشرف غنی کا عید کے لیے مشروط جنگ بندی کا اعلان
تاریخ :   19-08-2018

کابل ( ورلڈفاسٹ نیوزفاریو ) افغانستان کے صدر ڈاکٹر اشرف غنی نے عید الاضحی سے قبل طالبان کو مشروط جنگ بندی کی پیش کش کی ہے۔
فرانسیسی خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق افغان صدر کی طرف سے یہ پیش کش تین ماہ کے لیے کی گئی ہے۔

افغان صدر کا یہ اعلان جو ٹی وی چینلوں پر نشر بھی کیا گیا اس میں ڈاکٹر اشرف غنی نے کہا کہ ‘ہم جنگ بندی کا اعلان کر رہے ہیں جس پر کل یوم عرفہ بروز پیر سے لے کر پیغمبر اسلام کے یومِ ولادت تک عمل کیا جائے گا۔’
انھوں نے کہا کہ جنگ بندی پر عمل درآمد کا دارومدار اس بات پر ہے کہ طالبان بھی ان بابرکت دنوں میں جنگ بندی کا احترام کریں۔
صدر غنی نے کہا ہے کہ جنگ بندی ہو سکتی ہے بشرطیہ کہ طالبان اس کا احترام کریں۔
صدر غنی نے طالبان سے مشروط جنگ بندی کا اعلان افغانستان کے یوم آزادی کی مناسبت سے ہونے والی ایک تقریر میں کیا۔
طالبان کی طرف سے ڈاکٹر اشرف غنی کی اس پیش کش کے بارے میں تاحال کوئی ردعمل سامنے نہیں آیا ہے۔
پاکستان نے ڈاکٹر اشرف غنی کےاس اعلان کو فوری طور پر خیر مقدم کیا اور اس کو خوش آئند قرار دیا۔
پاکستان کے دفترِ خارجہ نے اس اعلان پر اپنا رد عمل ظاہر کرتے ہوئے اس اعتماد کا اظہار کیا کہ اس طرح کے اقدامات سے افغانستان میں امن کا ماحول بنانے میں مدد ملے گی اور ملک میں استحکام قائم ہو سکے گا۔
پاکستانی دفتر خارجہ نے مزید کہا کہ پاکستان ایسے تمام اقدامات کی بھرپور حمایت کرتا ہے جس سے افغانستان میں دیرپا امن کے قیام میں مدد مل سکے۔
دفترِ خارجہ کا کہنا تھا کہ پاکستان سمجھتا ہے کہ عید الاضحی فریقین کے لیے جنگ بندی کا آغاز کرنے کا بہترین موقعہ ہے۔
دفترِ خارجہ نے کہا کہ عید الاضحی پر قربانی کی عظیم روایت کی پاسداری کرتے ہوئے فریقین کو چاہیے کہ ایک دوسرے کے خلاف خون ریز کارروائیاں بند کر دیں۔
بیان میں مزید کہا گیا کہ جنگ بندی سے افغانستان کے لوگ سنت ابراہیمی پرامن ماحول میں ادا کر سکیں گے۔
پاکستان دفترِ خارجہ کا مزید کہنا تھا کہ یہ اعلان افغانستان کے یوم آزادی پر کیا گیا ہے جس کی وجہ سے اس کی اہمیت اور بھی بڑھ جاتی ہے۔
افغان صدر کے جنگ بندی کا یہ اعلان اس وقت سامنے آیا ہے جب چند روز قبل غنی میں افغان فورسز اور طالبان کے درمیان شدید لڑائی ہوئی ہے اور ملک بھر میں دہشت گردی کے مختلف واقعات میں سینکڑوں لوگ ہلاک ہو گئے ہیں۔
افغان حکومت اور طالبان نے عید الفطر کے موقعے پر بھی عارضی جنگ بندی پر عمل کیا تھا۔ اس جنگ بندی سے قبل ملک کے کئی حصوں میں افغان سکیورٹی فورسز اور طالبان نے غیر معمولی گرمجوشی کا اظہار کیا تھا اور کئی جگہوں پر طالبان اور سیکیورٹی فورسز کے اہلکاروں کے بغلگیر ہونے کے مناظر بھی دیکھے گئے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
حکومت پاکستان توہین آمیز خاکوں کی اشاعت کا فوری نوٹس لے, امیر جماعت اسلامی سراج الحق
شراب پینے سے منع کرنے پر شوہر نے بیوی کی زبان کاٹ دی
Translate News »