جرمنی کے بڑے کار ساز ادارے آؤڈی کو 800 ملین یورو کا جرمانہ     No IMG     اسپیکر پنجاب اسمبلی پرویز الہٰی نے رولز آف بزنس کے تحت لیگی اراکین ملک وحید ،یاسین عامر،مرزا جاوید،زین النساء اور طارق گل پر پیراشرف کوایوان سے بے دخل کردیا     No IMG     ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور کا برطانوی پارلیمنٹیرینز کی دعوت پر پارلیمنٹ ہائوس کا دورہ     No IMG     آئی ایم ایف سے پانچ ارب ڈالر ملیں گے :وزیر خزانہ نے قوم کواگلے ہفتے بجلی مہنگی کرنے کی خوشخبر ی سنادی     No IMG     وزیر اعلی گلگت بلتستان کی بارسلونا میں آمد پر معروف سماجی اور سیاسی شخصیت ایاز عباسی کی جانب سے پر تکلف عشائیہ     No IMG     زینب قتل کیس کےمجرم عمران علی کو پھانسی کی سزا میں معافی ؟پھانسی سے کچھ گھنٹے قبل دھماکہ خیز خبر آگئی     No IMG     صحافی خاشقجی کے قتل میں محمد بن سلمان براہ راست ملوث ہیں,امریکی سینیٹر     No IMG     بھارتی پنجاب میں ٹرک اور ڈمپر آپس میں ٹکرا گئے جس کے نتیجے میں 4 مزدور ہلاک جبکہ 3 شدید زخمی     No IMG     فرانس کے شمالی حصے ٹریب میں شدید بارشوں کے باعث آنے والے سیلاب سے 13 افراد ہلاک جب کہ متعدد زخمی     No IMG     غیرملکی گاڑیوں کے شوقین افراد کے لیے خوشخبری حکومت نے درآمدی اور پرتعیشن کاروں پر ٹیکس میں بڑی چھوٹ دے دی     No IMG     وزیراعظم عمران خان نے اخبارات اور الیکٹرانک میڈیا کے مالکان کو واضح طور پر آگاہ کر دیا ہے موجودہ حکومت سے کوئی غیر معمولی توقع نہ رکھیں     No IMG     ڈی جی نیب لاہورشہزاد سلیم کی تعلیمی ڈگری جعلی نکلی     No IMG     وزیر خزانہ اسد عمر کی زیر صدارت ای سی سی کا اہم اجلاس     No IMG     مد شہباز شریف کو احتساب عدالت میں پیش کرنے کیلئے حکمت عملی تبدیل     No IMG     استنبول میں سعودی عرب کے قونصلخانہ کی تفتیش کا کام مکمل ہوگیا ہے جس کے نتائج کا اعلان 2 یا 3 دن میں کیا جائے گا۔     No IMG    

افغانستان کے شمالی صوبے قندوز میں مدرسے پر فضائی حملہ، درجنوں ہلاکتیں
تاریخ :   02-04-2018

افغانستان (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو)  کے شمالی صوبے قندوز میں ایک مدرسے پر ملکی فورسز کے ایک مبینہ فضائی حملے میں درجنوں افراد ہلاک ہو گئے ہیں۔ طالبان کے مطابق اس حملے میں 150 سے زائد مذہبی اسکالر اور عام شہری ہلاک ہوئے ہیں۔

قندوز کی صوبائی کونسل کے ایک رکن مولوی عبداللہ نے جرمن خبر رساں ادارے ڈی پی اے کو بتایا کہ ’مولوی گجر‘ نامی مدرسے پر اس حملے کے نتیجے میں 50 سے 60 تک طالبان عسکریت پسند مارے گئے ہیں۔ عبداللہ کے مطابق جس وقت یہ فضائی حملہ کیا گیا، اس وقت طالبان کے کئی ارکان اور عام شہری وہاں قرآن خوانی میں مصروف تھے۔ تاہم ان کا کہنا تھا کہ اس حملے میں سویلین ہلاکتوں کی تاحال کوئی اطلاع نہیں ہے۔

طالبان نے اپنے ایک بیان میں کہا ہے کہ اس حملے میں 150 کے قریب مذہبی اسکالر اور عام شہری ہلاک ہوئے ہیں۔ طالبان کی طرف سے اس بات کی تردید کی گئی ہے کہ حملے کے وقت ان کے کوئی جنجگو وہاں موجود تھے۔ مقامی باشندوں کے مطابق اس فضائی حملے کا نشانہ ایک مسجد بنی اور یہ کہ اس کے نتیجے میں متعدد عام شہری بھی ہلاک یا زخمی ہوئے ہیں۔

افغانستان میں امریکی فورسز کی طرف سے تاہم کہا گیا ہے کہ امریکی فورسز نے اس علاقے میں کوئی حملہ نہیں کیا۔ روئٹرز نے امریکی فوج کی کرنل لیزا گارشیا کے حوالے سے بتایا ہے کہ امریکی فورسز نے آج پیر دو اپریل کو قندوز میں کوئی حملہ نہیں کیا اور اگر کسی کی طرف سے ایسا کوئی دعویٰ کیا بھی جا رہا ہے تو وہ غلط ہے۔

خبر رساں ادارے اے ایف پی نے افغان سکیورٹی ذرائع کے حوالے سے بتایا ہے کہ صوبے قندوز کے ضلع دشتِ ارچی میں واقع اس مدرسے پر جب یہ حملہ کیا گیا، اُس وقت وہاں طالبان کے اعلیٰ کمانڈرز موجود تھے اور وہ موسم بہار کے تازہ حملوں کی منصوبہ بندی کے لیے جمع ہوئے تھے۔

طالبان نے اپنے ایک بیان میں کہا ہے کہ اس حملے میں 150 کے قریب مذہبی اسکالر اور عام شہری ہلاک ہوئے ہیں۔

افغان وزارت دفاع کے ترجمان نے بھی اس حملے کی تصدیق کی ہے تاہم ان کا کہنا تھا کہ یہ حملہ طالبان کے ایک تربیتی مرکز پر کیا گیا۔ محمد رادمنش کے مطابق اس حملے میں 20 طالبان ہلاک ہوئے، جن میں اس ضلع کے لیے طالبان کے ریڈ یونٹ کے کمانڈر اور کوئٹہ شوریٰ کا ایک اہم رکن بھی شامل ہیں۔ ترجمان نے کسی سویلین ہلاکت کی تردید کرتے ہوئے یہ بھی کہا کہ اس حملے میں اتنی ہی تعداد میں افراد زخمی بھی ہوئے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
 پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان تین میچوں پر مشتمل ٹی 20سیریز کا دوسرا میچ بھی پاکستان نے 82 رنز سےجیت لی
جرمنی میں ملک بدری کے ليے شناختی دستاويز پيش نہ کرنے پر سزا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »