پاک فوج نے ایک آپریشن میں 4 مغوی ایرانی فوجیوں کو بازیاب کرالیا     No IMG     دنیا بھر میں آج ہندو برادری اپنا مذہبی تہوار ہولی منا رہی ہے     No IMG     افغانستان کے صوبے ہرات میں سیلاب سے 13 افراد کے جاں بحق ہونے سے ہلاکتوں کی مجموعی تعداد 63 ہوگئی     No IMG     لیبیا میں پناہ گزینوں کو لے جانے والی کشتی ڈوب گئی جس کے نتیجے میں 9 افراد ہلاک     No IMG     اسرائیلی دہشت گردی، غرب اردن میں مزید3 فلسطینیوں کو شہید کردیا     No IMG     پیپلز پارٹی کےچیئرمین نے 3 وفاقی وزرا کو فارغ کرنے کا مطالبہ کردیا     No IMG     وزیراعظم عمران خان کی ہولی کے تہوار پر ہندو برادی کو مبارک باد     No IMG     سابق وزیراعظم نوازشریف نے ای سی ایل سے نام نکالنے کی درخواست دائر کردی     No IMG     سمجھوتہ ایکسپریس کیس کا فیصلہ 12 سال بعد بھی تاخیر کا شکار     No IMG     وزیر اعظم آئین کے آرٹیکل 214 کی شق دو اے پر عمل کرنے میں ناکام     No IMG     روس کے وزیر دفاع سرگئی شویگو نے شام کے صدر بشار اسد سے ملاقات     No IMG     بھارت اور پاکستان متنازع معاملات مذاکرات کے مذاکرات کے ذریعے حل کریں,چین     No IMG     بریگزیٹ پرٹریزامے کی حکمت عملی انتہائی کمزورہے، ٹرمپ     No IMG     امریکی وزیر خارجہ مائیک پمپئو کی کویت کے بادشاہ سے ملاقات     No IMG     نیوزی لینڈ میں جمعہ کو سرکاری ریڈیو اور ٹی وی سے براہ راست اذان نشر ہوگی,جیسنڈا آرڈرن     No IMG    

، پاکستان اور ایران ؛اپنی سرزمین ایک دوسرے کے خلاف استعمال ہونے کی اجازت نہ دینے پر اتفاق
تاریخ :   07-11-2017

 

  سلام آباد  (ورلڈ فاسٹ نیوز فار یو) پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ نےتہران میں ایرانی وزیر دفاع بریگیڈیئر جنرل عامر حاتمی سے ملاقات کی جس میں دونوں ممالک نے اپنی سرزمین ایک دوسرے کے خلاف استعمال نہ ہونے دینے پر اتفاق کیا ہے، جبکہ پاکستان اور ایران نے فیلڈ کمانڈرز کے درمیان ہاٹ لائن قائم کرنے، سرحدی گشت اور انٹیلی جنس معلومات کے تبادلے پر بھی اتفاق کیا ہے۔

پاک فوج کے سربراہ اس وقت ایران کے سرکاری دورہ پر ہیں جہاں انہوں نے گذشتہ روز ایرانی صدر حسن روحانی سمیت اہم ملاقاتیں بھی کی ہیں۔

پاک فوج کے شعبہٴ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق، آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے ایرانی وزیر دفاع اور پاسداران انقلاب کی سینیئر قیادت سے تہران کے ہیڈ کوارٹرز میں ملاقاتیں کیں۔ ایرانی وزیر دفاع نے دورے پر آرمی چیف کا شکریہ ادا کیا جب کہ دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاکستان کی کامیابیوں کو سراہا۔

ملاقات میں ایرانی وزیر دفاع نے پاکستان سے دفاعی تعاون بڑھانے پر رضامندی ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ ایران کی پالیسی پاکستان اور ہمسایہ ممالک سے تعلقات بڑھانا ہے اور پاکستان کیساتھ تعلقات خارجہ پالیسی میں خصوصی اہمیت رکھتے ہیں۔ اس موقع پر آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کا کہنا تھا کہ دونوں ممالک کو سرحد محفوظ بنانے کیے لئے اقدامات کرنے کی ضرورت ہے۔

ملاقات کے دوران پاکستان اور ایران نے اپنی سرزمین ایک دوسرے کے خلاف استعمال نہ ہونے دینے پر اتفاق کیا، پاکستان اور ایران نے فیلڈ کمانڈرز کے درمیان ہاٹ لائن قائم کرنے، سرحدی گشت اور انٹیلی جنس معلومات کے تبادلے پر بھی اتفاق کیا۔

آئی ایس پی آر کے ڈائریکٹر جنرل نے اپنے ایرانی ہم منصب کے ساتھ ایک نیوز کانفرنس سے بھی خطاب کیا جس میں میجر جنرل آصف غفور نے کہا ہے کہ پاکستان نے اپنی سرحد پر دہشتگردوں کے خاتمے کے لئے سب کچھ کیا اور پاکستان میں دہشتگردوں کی کوئی محفوظ پناہ گاہیں نہیں، افغانستان میں داعش کا بڑھنا خطے کے لئے خطرناک ہے، خطے میں قیام امن کے لئے اس خطرے کو شکست دینے کی ضرورت ہے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق، میجر جنرل آصف غفور نے کہا جہاد کے اعلان کا اختیار صرف ریاست کے پاس ہے، مسلح افواج ریاست مخالف عناصر کے خلاف اس کے نفاذ کے لئے ریاست کا ہتھیار ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ایران کے ساتھ ہمارے تعلقات کسی دوسرے ملک کے ساتھ تعلقات کی قیمت پر نہیں ہونگے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق، ایرانی فوج کے ترجمان نے دورہٴ ایران پر پاکستان کے فوجی وفد کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ ایران اپنی سرزمین پاکستان کے خلاف استعمال نہیں ہونے دے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
پاکستان آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ ایران کے اہم دورے پر، صدر روحانی سے ملاقات
نئی دہلی کی ہوا میں آلودگی کی شرح میں ’خطرناک حد‘ تک اضافے کے باعث پرائمری اسکول بند

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Translate News »